Noć veštica

Htela sam da vam pišem o simbolici mog početka pisanja baš na današnji dan, jedna Veštica piše na Noć veštica i to je baš zabavno. No, biće onih koji će osuditi to što nemam ništa protiv toga da se na današnji dan ljudi maskiraju i druže i izađu sa tim maskama napolje. Da, razumela sam, danas je sveti Luka, a u veru nećemo dirati, to se ne čačka.

Da ne bih mlatila ovu praznu slamu, naći ću neku drugu praznu slamu, naravno. Ovo što radim je nešto što volim. Volim da pišem, volim da svoje misli pretočim u reč i podelim ih sa vama.

Žao mi je onih što ih izjeda sujeta, žao mi je robova sopstvenih kompleksa. Nećete dobiti pet života pa da jedan možete potrošiti na zajedljivost. Prigrlite ono što imate, budite srećni sami sa sobom. Zvučaću kao neiživljena tinejdžerka, ali ne možemo pobeći daleko od činjenice da smo dobili jedan život na poklon i da taj poklon treba čuvati.

Na staroj adresi  sam pisala o ogorčenosti. Odmah nakon tog teksta izbacila sam iz sebe sve ono negativno i sledila samo pozitivno u sebi. Lakše je. Nemojte zameriti ako i ovde budem pisala o nekim takvim stvarima, prosto su reči moj izduvni ventil. Ono što napišem, ne važi se  više. Ono loše što napišem postoji jedino u diskursu i nigde više.

Složićete se sa mnom da moramo najpre čuvati sebe.

Na današnji dan, dan jedne Veštice, upamtite dobro da sebe moramo voleti najpre jer ako sebe ne volite, kako ćete uopšte očekivati da vas neko drugi voli?

Na kraju, ljubav je ono što nas čini uspešnim, ne dozvolite sebi da ostanete uskraćeni sopstvenog uspeha.

Do sledećeg petka,

Vaša Vještica.

Leave a Reply

