Nedelja

Čitam ove tekstove, uređujem ih, prepravljam i naprasno shvatim da baš dugo nisam dopustila sebi da pišem o ljubavi. Pre par godina mi je jedina tema bila ljubav, isključivo sam o tome pisala, o mojim patnjama, nerazumevanjima, neshvatanjima, a sada sve to izgleda – smešno.

Generalno ne volimo nedelju. Posebno ovakvu nedelju, sa puno kiše i malo stepeni napolju. Mojoj zaljubljivoj prirodi baš ovakvo (ne)vreme može idealno poslužiti kao neka vrsta inspiracije. Zaljubljiva priroda? Da li je? Više nisam toliko sigurna u to.

Imala sam jedno odvratno iskustvo, nešto što mi se nikada nije desilo. Zavolela sam najčistije, bezuslovno i isto tako se i razočarala u tu osobu. Međutim, ono što je zaista poražavajuće je činjenica da i dalje ne mogu da kažem da ga ne volim. O tome nikome ne govorim, jer nema potrebe za rečima, sve su već ispričane, izlizane, potrošene.

Baš iz tog razloga su mi potrebne nove reči, novi ljudi, nove pobede.

Ne umem više da pišem o ljubavi, pa neću ni forsirati nešto što trenutno zaista nisam sposobna da uradim. Desilo se da sam postala led i neka sam, vreme je da malo budem zla veštica.

S ljubavlju,

Vaša Vještica.

Leave a Reply

