Energija, intuicija i smisao

Znate ono kad osećate neku čudnu energiju? Nekako dobru, ali usmerenu na nešto potpuno sumanuto i nedostižno, pa ne znate gde da je potrošite jer znate da ćete onog momenta kada je se oslobodite odahnuti. A onda, ne biste baš ni voleli da je se otarasite jer je baš ta energija lepa isto onoliko koliko je teška. Pretpostavljam da je za mene jedini način da je se oslobodim kroz pisanje.

Mislim da sam hiljadu puta napisala da mi je glava prepuna misli i da imam utisak da samo zuje besciljno i da mi je zaista potrebno da ih na neki način organizujem i složim – nikada mi nije uspelo. Ono što je važno jeste da sam pokušala.

Verujem da ćete se složiti sa mnom da nam svima ponekad prođe kroz glavu pomisao na nešto što je zaista nemoguće. Ovde govorim o fizički, psihički, emocionalno neizvodljivim stvarima. Problem nastaje onda kada se ta misao zaglavi u mozgu. Šta onda? Tada ćemo nagonski preći na ganjanje te misli, koja je najčešće neka želja i truditi se svojski da je ostvarimo.

I dok pišem ovo, nikako da dođem do suštine i čini mi se da sve malo već gubi smisao. Ne odustajte od čitanja, nije besmisleno.

Želim da kažem svima Vama, dragi moji čitaoci, da verujete u svoje želje i snove, a najviše od svega u svoju intuiciju. Čak i da se desi da ishod bude negativan, verujte mi, sve je to samo priprema za nešto još veće i još bolje od onoga što ste očekivali. Upamtite da je sve ono što radite itekako smisleno i sve ono čime biste se bavili ima smisla. Dakle, odustajanje je zabranjeno.

Tek onda kada se trudite i ulažete sebe u potpunosti možete dostići istinsku sreću, a to je neprocenjivo.

Uživajte!

Vaša Vještica!

Leave a Reply

