2020

Kada nešto promeniš iz korena, preokreneš čitav svoj svet, prosto osposobiš sebe da vidiš nešto što ti je sve vreme bilo pred nosem, ali ti slepilo dosadne rutine nije dozvolilo da to prihvatiš. Naime, nova shvatanja i nove pobede ti se prikažu onog trenutka kad središ svoj život u potpunosti. Tada postaneš svestan svojih želja, tendencija i ambicija.

Upotrebiću pleonazam zbog hiperbolisanja – moje ambicije su preambiciozne.

Živela sam od danas do sutra. Tačnije, životarila sam. Ostala sam zarobljena negde u šesnaestoj, sedamnaestoj i mislila sam da ću sve lako. Baš kao gotovani u čuvenoj pesmi, mislila sam da će sve pasti sa neba. Naravno, znala sam da je to nemoguće, ali sam igrala na to da ću imati “sreće” u životu i da ću bez mnogo truda dobiti sve. Tipična tinejdžerska razmišljanja. U trenutku istinskog odrastanja zadesila me je tragedija u familiji. Istinska tragedija, ovog puta ne hiperbolišem. Elem, to me je nateralo da sagledam sopstveni život i da iz korena menjam sve što mogu i više od toga.

Deset godina sam se borila sa reumatskim artritisom – odlučila sam da pojačam odbranu i porazim artitis.

Studirala sam iz hobija, mislila sam da može tako – odlučila sam da ne može tako i da moram da zagrizem da bih uspela u svojim namerama.

Družila sam se sa pogrešnim ljudima jer sam želela da svima pružim šansu – odlučila sam da mi neobavezna, površna prijateljstva nisu potrebna.

Oslobodila sam se negativne energije, negativnih razmišljanja i negativnih ljudi. Dozvolila sam da mi u životu ostanu isključivo pravi ljudi, dobra energija i pozitivna razmišljanja.

Svesna svih svojih kvaliteta, stavova i pre svega svog znanja odlučila sam da svoju preambicioznu ambiciju nahranim i dozvolim joj da se ostvari.

11.03.2020.

Jedna uspešna žena ispija kafu na svojoj terasi i razmišlja o tome šta je radila pre pet godina. Razmišlja o ključnim događajima koji su joj pomogli da bude tu gde jeste. Rano je jutro, još nema ni sedam sati. Ona čeka da se smisao njenog života probudi, da posluži doručak i da zajedno krenu u svoje nove pobede. Ona radi u jednoj srednjoj školi i honorarno piše za jedan časopis. On… On je uspešan u svom poslu, bavi se onim što ga ispunjava. Žive u velikom gradu, vole se i planiraju da prošire svoju porodicu. Finansijski su stabilni. A najbitnije od svega, srećni su. I ona zna da je istinsku sreću spoznala tek onda kada je u pravom smislu sredila svoj život. On zna da je celog života tražio baš nju. Preambiciozna abicija je dobila novi smisao jer je stari odavno ispunila.

Kako vi vidite svoj život za pet godina?

Vaša Vještica.

3 thoughts on “2020

  1. I onda posle poslednjeg odlomka ponovo tumbanje, zivotni vrtlog izmeni po koju stvar…dole, pa gore, ni jedna stabilnost nije vecna sve se neprestano menja pre pet za pet i narednih deset godina…i tako…konstatno nam nas zivot drzi paznju da se ne opustimo… tako ja vidim svojih narednih pet godina 🙂

    Liked by 1 person

    1. Naravno, bez ih oscilacija bi bilo dosadno, slažem se u potpunosti! 🙂
      Ja sam samo htela da prikažem jedan momenat, vrlo kratak, ali ispunjen istinskom srećom, a to je ono što je za mene važno. 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

