Tekstovi jedne veštice

Laptop, Ilijada, busevi za razmišljanje i pozitivne poruke

17.03.2015.

Ovo je prvi put da sam poželela da mi je laptop na dohvat ruke. Jutros sam se probudila sa tom neverovatnom količinom neiskorišćene inspiracije. Naravno, neizbežne obaveze, predavanja na fakultetu ne dozvoljavaju da nosam laptop svuda sa sobom i kuckam ove neobuzdane misli. A to bi i tehnički bilo neizvodljivo s obzirom na to da sam uspela da pokvarim bateriju na laptopu, pa bez štekera ne mogu ni da ga koristim.

Na faks obično idem tim jednim autobusom koji putuje nešto duže od običnog jer ide preko sela, a ne autoputem, ali svakako ja to vreme uvek lepo iskoristim. Tada imam vremena da razmišljam o svemu, o mogućem, nemogućem, o sadašnjosti, budućnosti – baš o svemu. I tada smislim milion fenomenalnih ideja koje ne mogu da zapišem jer autobus poskakuje na kraterima lokalnih puteva, tako da to često i iščezne.

Zbog toga, ovaj tekst pišem dok mi telefon snima predavanje o Ilijadi, a ja pomno slušam i pokušavam da na taj način što više upamtim. Ma, šta slušam? Ne slušam. Pišem tekst za blog, to je zabavnije. Ovo ću svakako prekucati (jelte), ali moraću da vam uslikam i ubacim i fotke rukopisa.

I toliko toga izbajah, a ne dođoh do suštine. Danas se osećam posebno vidovitom. Nekako danas znam šta će se desiti i čvrsto verujem u istinitost svega toga. Ali, osećam i da su mi empatija i intuicija na MAX i volela bih da umem to malo pametnije da iskoristim, no još nisam naučila.

Ovo se polako pretvara u “Dragi dnevniče…”, no kad sam tako krenula, tako ću i završiti.

Neću dužiti više, već nema mnogo smisla, ali imam jednu poruku za vas, dragi čitaoci. Pratite i sledite svoje snove. Čak i ako su mogući tek u daljoj budućnosti, upamtite da su svakako mogući i ispunite svoje vreme do tada. ja sam izabrala da do mojih snova završim fakultet i znam da će oni biti ostvarivi tek tada, a osećaj je neviđeno dobar. Sve dok radimo na sebi, lepe stvari se dešavaju same od sebe, videćete. To je bila moja poenta danas.

Do sledećeg dosadnog predavanja,

Vaša Vještica.

11082898_10206309824642443_1933537032_n11081676_10206309824962451_273802487_n

Leave a Reply

