Iks/eks faktor, treći deo – when I hear your voice, rastopim se!

Kada sam napisala prvi tekst o Iks faktoru mislila sam da je to to, napisala sam da sam zadovoljna i da ću nastaviti da gledam, ali mi ni na kraj pameti nije bilo da će me epizode iznova i iznova terati da pišem o njima. Prošle nedelje sam odlučila da ću pisati nakon svake treće epizode. Večeras sam shvatila da je to nemoguće. Ako bih pisala i nakon dve epizode, plašim se da bih zaboravila da spomenem nekog ko je zaista sjajan, a ne želim da mi se to desi.

Epizodu je otvorio Nemanja iz Apatina – jedan sasvim neobičan spoj. Kaže sluša izvornu i metal muziku. Znam da je to itekako moguće, svakodnevno nailazimo na čudne spojeve, ali se ne sreće često. Ja ne volim tu vrstu pevanja, ali sam potpuno razumela zbog čega je žiri odlučio da ga pusti da prođe u sledeći krug takmičenja.

Moram priznati, usledio je deo epizode koji je po mom mišljenju bio prilično ravan. Okej, bilo je zaista talentovanih ljudi, i ja potpuno razumem zbog čega se moraju prikazati i oni koji i nisu baš tako talentovani. San iz Prokuplja/Niša se za mene zaista pretvorio u noćnu moru. Show must go on mi je omiljena pesma i nije mi prijalo da je čujem u onom izvođenju. U tom delu mi je utisak ostavio jedino Siniša, jer se onakva energija zaista ne viđa često. Nišlijka mi je bila previše njanjava, ne volim kada se ljudi prenemažu dok govore, pa tako i nisam uspela da primetim taj famozni iks faktor.

Aleksandar iz Beograda me oduševio izvedbom Čoline Sinoć nisi bila tu, prosto sam zanemela.

Kada smo već kod omiljenih pesama, šarmantni Stipe je pokrenuo lavinu mojih omiljenih, ali i pretalentovanih ljudi. Svi koji su usledili bili su jednostavno – BESPREKORNI. Nekako su mi fudbaleri oduvek bili antipatični, ali ovaj fudbaler me je totalno kupio. Možda zato što obožavam ljude iz Dalmacije, možda zato što je pevao pesmu koju volim, možda i zato što je preprepredivan, ne znam zaista, ali kupljena sam i postao je moj ozbiljni favorit. Ajmeee, Stipe, tvoja sam!

Braća iz Podgorice – izvanredna braća. Meni su se dopali. I jedan i drugi imaju taj neki slatki glas koji je uvek lepo čuti.

Bruno Mars je pevač koji je meni antipatičan. Ilija, hvala ti što si učinio da mi se dopadne pesma pevača kog ne volim! When I hear your voice – rastopim se potpuno! Takav divan glas, a tek šesnaest godina! Pa ja nisam mogla da verujem sopstvenim ušima! Predivno, prelepo, sve preprepre!

Taman mislim čula sam sve – a onda se pojavi jedan Nikola iz Zagreba pa na gitari odsvira i otpeva pesmu koja ima posebnu sentimentalnu vrednost za mene (bez obzira na to ko je peva). Zaista sam ostala bez teksta, potpuno, potpuno speechless, hvala ti, Nikola!

Ponovo smo dobili jednu višnjicu na šlagu. Rušiš stine glasom, Antonio! Ja sam oduševljena. I ne znam šta bih napisala, ne postoji reč kojom bih dostojno mogla da opišem ovaj glas i ovaj talenat. Plašim se da ne kažem nešto što bi umanjilo tu vrednost.

Zaključak – epizoda, ne za desetku, već za stotku!

Na samom kraju, ja ne mogu da ne spomenem ljude koji nam sve ovo prezentuju, voditelje koji su besprekorni. Antoniju obožavam, prosto obožavam. Sneža je fenomenalna i prezabavna. Držala sam se čvrsto, i dalje se držim, ali moram da priznam da nisam imuna na šarm muškog dela voditeljskog tima. Ovom prilikom bih se i izvinila Aleksandru Radojičiću što sam u prva dva teksta bila prilično skeptična. Bilo bi degradirajuće da kažem da se snalazi – on se ne snalazi, on je odličan. Zna šta radi, ume to što radi, a i devojčice lude za njim – dobitna kombinacija.

Produkcijo, lepo sam rekla, ukoliko se po jutru dan poznaje, biće ovo jedan lep i sunčan dan, jedva čekam nastavak.

Do sledeće nedelje,

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

