Proza jedne veštice

Ne vraćaj se

Sedim, ispijam kafu, a cigareta polako dogoreva u piksli. I zaboravila sam na nju. Zraci sunca me peku, ali su mi nedostajali pa mi sve to nekako i prija. Sela sam tu, na beton, proleće je, još uvek nisam namestila stolice i sto na terasi. I nekako mi baš, baš prija što sedim pokraj cveća i zelenila. Kao da se budim iz zimskog sna.

Zaboravim te. Potisnem te skroz, ali nekako uvek, baš uvek pronađeš način da isplivaš i pojaviš mi se u mislima. Ne želim te tu, vrati se tamo gde ti je mesto, vrati se tamo gde me ne uznemiravaš. Lepo mi je ovako, ne trebaš mi ako ponovo nosiš bol. A nosiš. Znam da nosiš, možda čak i jaču bol nego prošli put. Nisi ti kriv, ja sam kriva. Ja sam dozvolila da boliš. Rekli smo sve, a sve je ostalo nedorečeno. I dobro bi bilo da opciju “blok” instaliram u glavi, onda bi možda zaista bilo lakše.

Ne mogu da nasmejem taj osmeh. Ne mogu da odgledam te oči. Ne mogu da čujem taj glas. Ne umem.

Gradila sam zid čitavih godinu dana, možda malo više. Visok, jak zid. I nikoga nisam pustila unutra. Iz dana u dan zid je postajao čvršći, viši, jači. Zaboravila sam kako se pišu najlepše reči ljubavi. Uspavala sam leptire u stomaku.

Ne sećam se koliko drhtim pored tebe. Ne sećam se da ne umem rečenicu da sklopim pred tobom. Ne sećam se kako zanemim pred tobom. Ne sećam se koliko jako lupa srce kada je blizu tebe. Ne sećam se koliko me nerviraš što ne razmišljaš. Ne sećam se tvog zagrljaja. Ne sećam se tvog dodira. Ne sećam se tebe. A sve vreme si tu. I sve vreme nedostaješ.

I sve vreme volim. A niko to ne vidi.

?

Samo Tvoja,

Vještica.

Leave a Reply

