X factor adria, 2015.

X factor adria – ako se po jutru dan poznaje…

S obzirom na to da je večeras bila poslednja audicijska epizoda, ovaj tekst će verovatno biti nešto duži od prethodnih. Čini mi se da je produkcija ostavila najslađe za kraj, pa su ovom epizodom dominirala pretalentovana deca. Na samom početku čuli smo izvanrednu Magdalenu Bogić koja je izašla na scenu i verujem mnoge ozbiljne pevače naterala da joj skinu kapu. Mislim da je ovo prvi put da smo čuli celu pesmu i hvala žiriju što je nisu prekinuli, ja bih da čujem još, pa se nadam da ću je videti i sledeće nedelje.

Zatim, Bobanov anđeoski glas me podsetio na pesmu koju jako dugo nisam čula i hvala mu na tome. Bio je izvanredan i zasluženo prošao dalje.

Do sada nisam pisala o ljudima koji nisu prošli dalje, no sada ću morati i na to da se osvrnem. Mislim da je Iks faktor upravo šou gde treba da pokažeš nešto svoje, nešto specifično što drugi nemaju, pa mi baš zbog toga nije jasno zbog čega ljudi ovde dolaze da imitiraju druge, i to bezuspešno. Za to postoje neki drugi šou programi.

No, da se vratimo na divne ljude koji su me večeras oduševili. Nišlijka me je, za razliku od one iz prethodne epizode, potpuno oduševila! Prepoznala sam u njoj taj južnjački mentalitet i mislim da je baš to njen iks faktor i želim joj mnogo, mnogo sreće u daljem takmičenju.

Sestrinska ljubav je nešto što može nadživeti sve, ali bukvalno sve. Mene nije uopšte iznenadilo to što je Aleksandra lično doživela ovih par priča. Baš ovih dana neprestano slušam njenu muziku, odavno mi je to amajlija pred velike događaje, između ostalog i onu muziku iz perioda K2. Upravo iz tog razloga mi je jasno što su ove sestre prošle dalje. One imaju tu posebnu vezu, to nešto što ih čini jedinkom koja je iznad svega. Baš ta spona je iks faktor.

Momci iz Crne Gore su me u startu kupili! Produkcija je uz njihov profil stavila pesmu crnogorske grupe Who see i time su dobili peto DA odmah! Šalu na stranu, bili su odlični. I pored treme koju su imali, ogromna hrabrost je potrebna da izađeš i serviraš nešto što si sam stvorio, a oni su stvorili nešto što je odlično i oni definitivno imaju budućnost u ovom šou programu, a i van njega, svakako!

Svakako, bilo bi neprimereno da ne spomenem fantastičnu Danijelu iz Velike Gorice! Učinila je pesmu koju ne volim sasvim slušljivom, da tako kažem i hvala joj na tome. Ovde je neminovno govoriti o iks faktoru, videlo se da je tu još u njenom predstavljanju.

Nakon ovih pet audicijskih epizoda, ja moram da kažem da mi se ove godine Iks faktor itekako sviđa! Žiri je fenomenalan. Aleksandru Kovač obožavam i poštujem još od kad sam bila dete, njena muzika mi donosi sreću, a smatram da je ona savršena osoba za ovakav jedan šou. Takmičari svakako mogu od nje mnogo naučiti. Ovaj šou je učinio da na Tončija Huljića gledam nekim drugim očima. On ima tako savršenu boju glasa, šteta što intonativno nije dobar! Šalim se, naravno! Mislim da je vrlo kompetentan i da se s razlogom nalazi u toj stolici. Možete da ne volite Željka Joksimovića, ali ja sam i uz njegovu muziku odrastala i neminovno je da čovek poseduje toliko kvaliteta, ali da je isto tako i više nego kompetentan da sudi i da takmičarima prenese sve ono što zna, a zna mnogo. Massimo Savić je savršen u svojoj ekstravaganciji, ima taj poseban talenat, poseban glas, prosto tera i kompozitore i tekstopisce da prave pesme specijalno po njegovom kalupu, pa gde ćete onda naći kompetentnijeg da ove mlade ljude nauči kako se to biva savršeno nesavršen?

997014_723529797768156_1732686973642916448_n

Poseban deo teksta moram posvetiti ljudima koji me neizmerni inspirišu – Antoniji Blaće i Aleksandru Radojičiću. Antonija me na prvo pojavljivanje oduševila. Pratila sam njen rad i ranije, ali je dugo nije bilo kod nas i falila mi je. Mislim da se njena energija ne može meriti ni sa čijom, ona je ima na pretek. Ona je prosto jedna od onih ljudi čiji osmeh vas tera da radite i da budete što bolji. Ona preko televizora ispuni sobu pozitivnom energijom i kada nju vidim kao da mi govori: “Ti to možeš, ti to umeš, samo napred!” i hvala joj neizmerno na tome! Aleksandar me na drugačiji način ispiriše. Generalno volim domaću kinematografiju, pa sam Acu gledala i ranije. Mene oduševljava njegova profesionalnost. On u svakom momentu zna gde je i kako se treba ponašati, šta treba reći, kako se nasmejati. Da li je to njegov iks faktor? Verovatno da jeste. I mislim da nije mogao da izabere bolji šou za svoj voditeljski debi koji uopšte ne liči na debi, već kao da on u tim vodama odaaavno pliva. I kad god nešto napišem, označim ga, on ne reaguje, ali verujem da uvek pročita, tako da, hvala i tebi Aleksandre!

1510637_753531754767960_8934549691794107323_n

Da ne dužim više, ja jedva čekam sledeću nedelju i jedva čekam da vidim šta nam se to novo sprema. Kao što sam naslov kaže, ako se po jutru dan poznaje, ne znam šta ćemo tek videti, u svakom segmentu ovog šou programa. Svakako, bićemo tu da propratimo, prokomentarišemo. Do sada, produkcijo, svaka čast!

485633_730310893756713_6006960788088780451_n

Do Boot Camp-a,

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

