X factor adria, 2015.

Boot camp ili na muci se poznaju junaci, I deo

Dopada mi se to što produkcija ove godine nije odugovlačila sa audicijama, Dakle, doličnih pet uvodnih epizoda, videli smo sve što je trebalo, nema bespotrebnog razvlačenja i to mi se baš sviđa. Sve je onako baš fino skockano. I dočekali smo čuveni BOOT CAMP. Kao što sam i prepostavila, bilo je prilično zanimljivo. U prvih nekoliko minuta videli smo kako su mentorima dodeljene grupe i znala sam da će Aleksandra dobiti pretalentovane momke i već smo na početku videli da joj je grupa prilično jaka i da je imala ozbiljnih problema sa odlukama. Ni Massimo nije imao ništa lakši zadatak sa devojkama i momcima starijim od 27 godina. Složiću se sa njegovom konstatacijom da su odluke zaista teške, jer oni na neki način utiču na nečiju budućnost i to ume biti prilično nezgodno. Sutra ćemo gledati grupe (moram priznati da u grupama već imam favorita) kojima je mentor Tonči Huljić, zatim i Željkovu grupu devojaka. S obzirom na ono što smo videli večeras, ne znam šta nas čeka sutra, apsolutno sve je moguće i verujem da će biti još mnogo preteških odluka. Ono što mogu da primetim jeste da su mentori itekako posvećeni svojim grupama, i ponoviću po ko zna koji put, Aleksandra, Željko, Massimo i Tonči su i više nego kompetentni da budu u ulozi mentora i to zaista uopšte ne treba dovoditi u pitanje. I moramo svi nešto shvatiti, oni su tu, ne samo da mentorišu, već da učine emisiju zanimljivom i prosto moraju imati razne komentare, to tako funkcioniše, ali će svakako uvek doneti pravu odluku.

1971300-aleksandra-i-masimo

Kada već govorim o kompetentnosti, ne mogu da ne spomenem fantastični dvojac, Antoniju i Aleksandra. Svedoci smo rađanja jednog divnog prijateljstva i to se prosto i na TV-u vidi. Kao da je neko iz produkcije seo, odradio njihove psihološke profile i spojio ovo dvoje predivnih, harizmatičnih ljudi. Smatram da je njihova uloga ovde jako bitna, a tekst koji izgovaraju nekako lepo upakuje čitavu priču i stiče se utisak da je sve to tako dobro ukomponovano da zaista ne može da parira onom pokušaju Iks faktora od prošle godine. Žao mi je samo onih ljudi koji su učestvovali, mada moram priznati da mi se ove godine takmičari mnogo, mnogo više dopadaju. Iz prošle sezone je produkcija sačuvala jedine dve stvari koje vrede – Željka Joksimovića i Snežu Velkov, s tim što bih ja tu negde ostavila i Kristinu Kovač. Vratiću se na magični dvojac i napisati koliko im se divim što su tako divna podrška ovim ljudima, posebno najmlađima. Preživljavaju sa njima i radosne i one manje radosne trenutke i to rade vrlo profesionalno. Neverovatno mi je sa koliko saosećanja ispraćaju svakog od ovih fantastičnih ljudi i koliko se iza scene tresu dok ne čuju šta su mentori odlučili, prosto se vidi da to nije gluma, već da dvoje ljudi izvanredno obavlja svoj posao.

X Factor Adria voditelji 620x320

Prva grupa koju smo večeras slušali jeste bila grupa Aleksandre Kovač, grupa pretalentovanih, mladih momaka i mogu slobodno reći da je Aleksandra prošla pravu Golgotu dok nije izabrala prvih šest veličanstvenih. Bilo je vrlo, vrlo teško odabrati prave ljude, svi su bili neverovatno dobri, zaista. I nisam pogrešila uopšte kada sam rekla da su ove godine daleko bolji pevači došli u obzir.

Aleksandra je prvo eliminisala Nemanju Guzijana i smatram da je to sa razlogom uradila. On jeste zaista talentovan, ali prosto i ja negde smatram da je trebalo da se pokaže u nekom drugom žanru i da je izbor pesme bio pogrešan. Mada, kada su ovakve situacije u pitanju, svi igramo na ono što mislimo da je sigurno. Njega je to ovog puta koštalo sledećeg kruga takmičenja.

Kada bih nastavila da pišem pojedinačno o svakom od ovih 13 fantastičnih momaka, zaista bi se to odužilo. A o svakome imam samo reči hvale. Ono što je meni bilo šokantno jeste ispadanje Farisa Pinja i toliko mi je žao što je Aleksandra odlučila baš njega da podigne sa stolica i mislim da je to jedina njena odluka večeras sa kojom se uopšte ne slažem. Najiskrenije se nadam da će Tonči realizovati nešto od onoga što je rekao u vezi sa grupama i preuzeti ovog pretalentovanog mladića.

Bilo je mnogo premeštanja, sedi, ustani, sedi, ustani i na kraju je dobila njenih šest momaka. Meni je toliko žao što svoje mesto u tih šest najboljih nije zadržao Ivo Jurić, koji se meni toliko dopao, no verujem da njega nešto lepo tek čeka! David Temelkov je i mene rasplakao, naravno, jer pesmu koju je pevao obožavam, još taj meki makedonski, to tako divno zvuči, ostala sam bez teksta. Milan Bukilić – još jedan Crnogorac na čiji šarm sam potpuno pala. Ja Crnogorce toliko volim da čujem i kako govore i kako pevaju (zbog toga jedva čekam Highway sutra), da me zaista nije iznenadilo što je Aleksandra odlučila da jednu stolicu ustupi baš Milanu. Iliju Mihailovića ne treba komentarisati zaista – niti manje godina, niti više talenta i iks faktora u jednom čoveku, bravo, klinac!

Čekamo naredni krug takmičenja i uopšte ne želim da zamislim koliko će biti teško odabrati prave ljude, kada su  Ilija, Siniša, Antonio, Bobi, Milan i David već i više nego pravi.

16---aleks-i-momci

A onda je usledio nimalo lak zadatak za Massima Savića. On je mentor grupi ljudi koji su uglavnom već duže vreme u pevačkim vodama, koji plivaju savršeno i gde zaista nijanse odlučuju ko će napustiti takmičenje, a ko će sačuvati svoju stolicu.

Ja prosto ne znam odakle bih krenula, ali mislim da bi pošteno bilo da krenem od jednog čoveka kome nisam dala mesto u prethodnim tekstovima i neizmerno mi je žao zbog toga, a to je Valjevac Srđan Lazić. On me je oduševio još u prehodnom krugu, a večeras samo dokazao da se sa razlogom nalazi tu gde jeste. Za sada, on ima svoju stolicu i nadam se da će je sačuvati. Amel mi je rekao da lažem i toliko je lepo pevao da sam mu priznala da jedna Vještica laže i samo neka on nastavi da bude odličan, pa makar i otkrio koliko sam lažljiva! Odličan je bio, izvanredna izvedba i nadam se da će i on svoju stolicu sačuvati. Danijela Večerinović je devojka za koju bi svaki komentar bio manje od onoga što zaslužuje. Kada su na kraju emisije rekli da ćemo tek sutra saznati da li je fenomenalna Jelena zauzela neku stolicu, pomislila sam samo da to ne bude Danijelina stolica. Ja sam, kao i Aleksandra i Željko, u nastupu Milice Dejanović zaista čula taj južnjački soul i neizmerno mi je žao što Massimo to nije čuo. Mislim da je i ona zaslužila da prođe u naredni krug takmičenja. Fudbalere nisam volela dok nisam čula kako Stipe Glasović peva. Ajmeee! Pa taj čovek me je totalno kupio! I toliko mi je žao što je napustio takmičenje sada, mislim da je za njegov talenat to prerano. Sa samo tri javna nastupa onako nastupiti – fenomenalno!

Za sam kraj sam ostavila Nikolu Marjanovića koji me je oduševio još u prethodnom krugu, a sada sam zanemela pred njegovom izvedbom jedne, uslovno rečeno, ženske pesme. Nisam mogla da verujem da jedan muškarac može TAKO otpevati Someone like you. Svaki komentar bio bi suvišan.

Moramo sačekati sutrašnju emisiju ne bismo li videli Massimovih šest veličanstvenih. Za sada su na stolicama Marko, Danijela, Amle, Srđan, Almir i Nikola. I ne bih volela da iko od njih ustane. A ne bih volela ni da Jelena Đurić ode kući.

Zaista verujem da nas sutra čeka jednako napeta i teška epizoda. Ja sam se negde, kao i voditelji, srodila sa ovim ljudima pa sam njihova ispadanja i iščekivanja večeras jednako stresno doživljavala. Takođe, smatram da su izbori pravi i svi oni koji su ostali u takmičenju su to zaslužili. Ovo je prvi put da pratim neko muzičko takmičenje i da me ni jedan jedini takmičar ne nervira i da želim da svi prođu i svi pobede. Na kraju, svakako će svako od njih odneti pobedu, pobedu nad samim sobom, a to je nešto što je svakako važno i vrlo, vrlo značajan deo života.

Do sutra,

Vaša Vještica!

 

 

 

Leave a Reply

