X factor adria, 2015.

Krv, sreća, suze i znoj – KUĆE SUDIJA, II deo

Na samom početku vam moram nešto priznati. Počela sam malo da se plašim da će čitava ova moja priča izgubiti smisao. Strah je, najverovatnije, iracionalan, ali zaista ne bih volela da me neko pogrešno shvati. Ovo uopšte nisam planirala, nekako spontano me je X faktor inspirisao. Massimo je jednom rekao da je jedno voleti muziku, a drugo umeti muziku. Na moju veliku žalost, ja pripadam prvoj grupi, međutim, baš ta ljubav je u meni stvorila inspiraciju da radim ono što umem – da pišem, stoga svake nedelje dobijate po jedan tekst inspirisan muzikom. Ako se bar jednom čoveku dopadne ovo što radim, znam da je uspelo!

Tončijeva kuća mi se najviše dopala, moram priznati! Možda zbog toga što je središte događaja u dvorištu, sa puno zelenila koje nekako baš, baš smiruje. Tonči Huljić, osim toga što je očaran raznim bojama glasova naših takmičara, je neko ko je zaista sposoban da radi sa grupama. Mislim da su grupe dobile i više nego pravog mentora.

11124497_764318383689297_6587244645142648026_n

Prva grupa koju smo čuli bila je Infinitas. Grupa braće i sestara koja funkcioniše kao jedan. Dopala mi se pesma koju su izveli, nisam je do sada nikada čula, a s obzirom na to da mi se na ovo prvo slušanje dopala, to znači da je izvedena i više nego odlično. Da poseduju X fakor je neminovno, ali šta još možemo očekivati od njih u lajv emisijama? Ostaje nam da vidimo. Drago mi je što su prošli dalje, mislim da bih im i ja dala jedno veliko DA, svakako.

Nisam nikako htela da otkrivam favorite, kao ne bi bilo fer. Ali ne bih mogla mirno da spavam kada ne bih priznala da mi je Highway bend iz Crne Gore definitivno bio favorit, i to ne u Tončijevoj grupi, već u celokupnom takmičenju. Još od njihovog prvog nastupa sam pisala o njima, pa ne bih da dužim. Večeras su me oduševili, najpre izborom pesama, a zatim i njihovom neverovatno pozitivnom energijom. Kada se pojave na TV-u, nekako imam osećaj da preko televizora šalju neku opipljivu pozitivnu energiju i kada govorim o tome da me muzika inspiriše, upravo je njihov način izvođenja, njihova muzika ta koja me najviše inspiriše, HVALA VAM, DRAGI MOJI OMILJENI CRNOGORCI.

11215078_764850730302729_8004377393179373528_n

Iznenađenje večeri mi je definitivno bila grupa U La La. Ove tri devojke su nastupile daleeeeko bolje nego u bootcamp-u. Dopao mi se izbor pesme, jedna naizgled jednostavna, a nimalo laka pesma. Otpevale su je maestralno i uspele da prenesu tu specifičnu emociju koju pesma nosi. Da, oduševljena sam i zaista im želim mnogo, mnogo sreće u daljem bavljenju muzikom.

Žao mi je što ovaj deo teksta pišem naknadno, ali ni sama ne znam kako sam mogla da u prvobitnom tekstu izostavim Adnana i Tarika! Momci su odlični i definitivno mi je žao što sam zaboravila da ih spomenem i što večeras nisu prošli dalje. Držim im palce, vidim da imaju dosta fanova i verujem da će ih izglasati na Samsungovoj stranici. Sviđao mi se izbor pesme, one trilere svakako treba umeti i mislim da to ne može svako. Još jednom im se izvinjavam, ali oni su fini momci, oprostiće mi što sam zaboravila da pišem o njima, bila sam malo iznervirana Tončijevim odlukama, pa sam htela da što pre završim pisanje o tom nesrećnom delu emisije.

Ja moram da istaknem da je zvezda benda 9 control svakako Faris Pinjo. Sada ću kao njihov mentor, ali mene oduševljava njegova boja glasa. Faris je neko ko može mnogo, nekako mi se čini da je njegovim ubacivanjem Tonči zapravo kompletirao 9 control. Momci su bili dobri, s obzirom na to koliko ne volim boj bendove, zaista su mi se dopali. Međutim, nekako mi se čini da je ovo već viđena priča, imali smo Doktore u prethodnoj sezoni, ja ne bih ponavljala, no ja se tu ne pitam.

Anđeline su imale korektnu izvedbu. Ponovo sam pokušala i zaista, ali zaista sam htela da mi se dopadnu, međutim nije uspelo, pa zbog toga neću ni komentarisati.

Makar i virtuelno, ja sam uz sve ove takmičare od samog početka. I nekako me nijedan prvi utisak nije prevario. Međutim, večeras me Tonči iznervirao više nego Željko u BOOTCAMP-u, pa onda možete da zamislite koliko. Ja zaista želim da verujem u njegove godine iskustva i želim da verujem da je odabrao prave ljude za lajv emisije, ali nekako mi se čini da je više igrao na loptu komercijalnosti nego kvaliteta i to me je malo razočaralo. Ovo je prvi put od početka serijala da sam baš razočarana. Pošto se glas publike svakako računa, vidim na društvenim mrežama da ni ljudi nisu preterano zadovoljni njegovim izborom, nekako smo svi videli neke druge ljude u lajv emisijama. Ono što mu zaista ne mogu oprostiti je to što je fenomenalne momke iz Crne Gore odlučio da pošalje kući. E, pa Tonči, kuvaj se na +40 u Beogradu, momci će uživati na Jadranu i pokazati da su ipak malo više od nekih drugih zaslužili da se nađu u lajv emisijama!

Simpatično mi je bilo kako je Aleksandra na početku emisije nastupila onako oštro, a onda čula sve ove divne momke i verujem, zaista verujem da je tražila dlaku u jajetu na samom kraju. Toliko godina već volim Aleksandru Kovač, uz njenu muziku sam odrastala, uz njenu muziku postajem žena, ne znam da li postoji još neko na našoj muzičkoj sceni ko bi se mogao pohvaliti takvom energijom. Odabrala je pravu pomoćnicu, zaista, ona i Kaliopi na jednom mestu, plus svi ovi pretalentovani momčići, plus izvanredni voditelji, Antonija Blaće bi samo došla kao višnjica na šlagu, moram da priznam da mi je ponovo falila njena energija u ovom delu emisije.

10985909_764318443689291_4158481628871969603_n

Bobi Mojsovski ima taj predivni glas, glas koji te odmara. Dopala mi se njegova izvedba ove pesme i složila bih se sa Aleksandrom i Kaliopi da on ima već formirani stil. I mislim da on treba toga da se drži. Čini mi se da njemu ne može da se desi da pogreši u izboru pesme. Želim mu mnogo sreće u daljem bavljenju muzikom, verujem da njegovo vreme tek dolazi.

Siniša Vidović me je rasplakao. Takva opipljiva emocija, takva savršena izvedba. Fascinantno mi je kako se njemu vidi koliko oseća muziku i koliko mu svaki mišić u telu igra dok on peva. To mu nekako upotpuni čitavu sliku. Bio je dobar i do sada, ali nekako mu je ovaj nastup baš onako na vrhu. On prosto ume da se ponaša, on je prosto nekoliko iks faktora u jednom čoveku. Svaka čast, Siniša, svaka čast!

10659420_764848956969573_8345082777274950146_n

David Temelkov je pokazao kako se peva na engleskom jeziku. Takva divna dikcija. Ja sam u onakvoj izvedbi uspela čak i to da primetim! Mislim da su Aleksandrini momci večeras odlučili da dušu isplačemo. Svako od njih sa posebnom emocijom, a David sa jednom vrlo specifičnom. On je sav onako nekako tih, a kada počne da peva poželiš samo da mu staviš krunu na glavu i da se prepustiš njegovoj umetnosti.

Čini mi se da sam o Iliji Mihailoviću najviše pisala. Njegovi nastupi se nižu gradacijski, uzlaznom putanjom. Večeras je briljirao. Komercijalnu pesmu učinio je jedinstvenom. Zvučaće kao da se ponavljam, ali ja moram da istaknem i njegovu emociju. Ja ne bih volela da sam bila u Aleksandrinoj koži kada je trebalo da odluči ko prolazi dalje. Drago mi je što je odlučila da Iliju slušamo i u lajv emisijama. Zamislite tu emociju kada bude uživo pevao. Rušiće studio u  uživo programu.

Milan Bukilić je pevao jednu od mojih omiljenih pesama. I to ne pevao, nego razvalio! Ta emocija je, takođe, bila opipljiva. Ja ne umem drugo da napišem o ovim divnim momcima, osim toga da su sjajni. Možda mi je Milan bliži srcu zbog moje naklonosti Crnogorcima, ne znam zaista, ali da me je oduševio, jeste. I to više nego oduševio.

Jedan momak koji prati svoje snove. Antonio je rušio stine, objasnio da ljubav nije stvar, a večeras materijalizovao najlepši doživljaj ljubavi. On je glasom, nama pred očima, gradio jedan nastup kakav se pamti. Složiću se sa Aleksandrom da je možda bio slabiji od prethodnih, ali i pritisak je u ovoj fazi takmičenja daleko veći. S druge strane, mislim da je publika i njihova reakcija ono što njemu daje snagu da bude još bolji, pa isto tako mislim da bi ova njegova izvedba pred publikom bila za 10! Ovako je za 10-, a ja verujem da ćemo u lajvovima imati nastupe za 100! Bravo, Antonio! Ja verujem u tebe!

Aleksandra Kovač je radila upravo ono o čemu sam u prethodnom tekstu pisala. Išla je tamo kuda ju je srce odvelo, a jedna žena tako nikako ne može da pogreši! Izabrala je trojicu pretalentovanih momaka i ponoviću da verujem da joj nije bilo nimalo lako. Njena grupa mi je nekako najviše zasijala i upravo ovde mi situacija nikako nije bila jasna. Mislim da su drugi mentori imali jasnije situacije od njene, a ona se sa svojom izborila kao zmaj.

S obzirom na to da je večerašnjom epizodom završavamo ovu fazu takmičenja i od sledeće nedelje kreću lajv emisije, ja želim da dozvolim sebi da napišem još par nekih reči. Ja sam jedinka u moru gledalaca. Možda moje mišljenje nije validno, ali svakako ću ga izneti, jer osećam da tako treba. Naši mentori su iskusni u televizijskim nastupima i ne sumnjam da će se oni snaći baš kako treba. Voditelji su, s druge strane, kostur ove emisije. Oni nekako drže sve zajedno. Oni su tu da poštuju mentore, da proživljavaju sa takmičarima i one lepe i one manje lepe trenutke. I smatram da su do sada svoj posao radili besprekorno! Stoga, zaista ne sumnjam da će Antonija i Aleksandar lajv emisije izneti spektakularno! Antonija – mila, draga, fina, nasmejana, pozitivna i Aleksandar – šmeker, šaljivdžija, duhovit, neko ko baš onako ume da umiri, pa recite mi, da li postoji bolji tandem!? Naravno, nećemo izostaviti Snežu koja je jednako dobra, pozitivna i mila kao ovo dvoje i koja će, bez sumnje, održati jedan visok nivo ove emisije. S obzirom na neke moje želje da se sličnim poslom bavim u budućnosti, ovo troje ljudi je definitivno grupa sa kojom bih volela da popijem kafu i porazgovaram o svemu ovome, o njihovim iskustvima, a verujem da ih ima i da su utisci pozitivni. Antonija, Snežo, Aleksandre, želim vam mnogo sreće u lajv emisijama! RASTURIĆETE!

10985936_748009498653519_6366182361994338635_n

Samsung je odlučio da jednom od ispalih takmičara omogući povratak u takmičenje. Glasanje počinje na Samsungovoj Fejsbuk stranici večeras! Takođe, glasate na stranici države iz koje ste, staviću vam linkove ovde da bude lakše. Samsung Hrvatska

Samsung Crna Gora

Samsung Bosna i Hercegovina

Samsung Makedonija

Moći ćete da glasate samo jednom, tako da, šta čekate!? Ja već znam za koga ću glasati, definitivno! Držim palce svim divnim ljudima koji su ispali!

Na samom kraju, ja jedva čekam lajv emisije, a ja se nadam da i vi jedva čekate da zajedno komentarišemo!

Do tada,

Vaša Vještica!

 

 

 

 

5 thoughts on “Krv, sreća, suze i znoj – KUĆE SUDIJA, II deo

    1. Ne mogu da se odlučim za jednog od ove trojice, uzeli su mi srce i nikako da vrate! hahahahah! Šalu na stranu, njihov bend mi se na poseban način dopao, pa mi je još uvek neizmerno žao što su ispali. 😦 A što kažeš, žao mi je i nekih drugih, posebno Tončijevih što su ispali. 😦

      Liked by 1 person

      1. Не само од оваа емисија, туку и од претходната. Додека ги гледав аудициите, ми се допаднаа Тарик и Аднан и Антонија Дора… за жал испаднаа. Минатата година како да беше подобар x-factor.

        Like

Leave a Reply

