Tekstovi jedne veštice

NJENO VISOČANSTVO – BOJANA STAMENOV

Ovaj prostor ovde mi dođe kao moj lični prostor, mesto gde mogu da uskladištim svoje misli, pa ću to i iskoristiti. Ja sam veliki fan Evrovizije. Istina, prethodne dve godine i nisam baš pratila, međutim sada sam se vratila u kolosek. I nećete verovati, poželela sam da nisam. Dakle, mene apsolutno ne interesuje koji lobi je ovog puta imao glavnu ulogu, niti politička pozadina takmičenja – mene interesuje jedino muzika. Ispostavilo se da je ovde sve, OSIM MUZIKE, važno. Daću sebi pravo, običnoj provincijalki, na slobodu mišljenja da kažem da nisam zadovoljna našim plasmanom.

Hajmo redom.

BOJANA STAMENOV JE SRUŠILA BEČ. Bojana Stamenov ima glaščinu i to smo svi već negde znali. Dosta nas prati njen muzički put još od kad se pojavila u Talentu, neki su i pre toga znali za postojanje ovog vanserijskog talenta, neki su se malo kasnije uključili, neki su tek sada shvatili kakvo bogatstvo čuvamo i kakvi se talenti u Srbiji gaje. Još na domaćem izboru mi se dopala pesma i to posle dužeg vremena. NIJE MI CILJ DA IKOGA VREĐAM, govorim subjektivno, ali setimo se samo one nesrećne reklame za deterdžent od pre dve godine, pa je uporedimo sa ovom PESMETINOM koja itekako ima smisla. Složićete se da smo ove godine baš zagrizli. Bilo je svakakvih komentara, ne bih se mnogo zadržavala na tome, ali svakako su mi najgnusniji bili oni maliciozni. Svi vi koji ste toliko kompetentni da sudite, obujte njene cipele i odite na Evroviziju, razvalite, a zatim hrabro podnesite ono što je Bojana večeras. Kod prve stavke ste već pali.

Dakle, u polufinalu razbila. U finalu oduvala. Mislim da ne postoje reči kojima bih opisala ono što je Bojana uspela da uradi. Ne da je predstavila svoju zemlju u najboljem svetlu, nego je to odradila za 100! I ne samo ona, ona je glavni vokal, ali nikako ne smemo da zaboravimo četvoro ljudi – Sašku, Sanju, Marka i Olivera koji su se pored nje potrudili da nas predstave i više nego dostojno. Govorimo o ljudima kojima se ne može desiti da pogreše, čak ni na ovako velikom takmičenju, niti pod ovako velikim pritiskom. HVALA VAM ŠTO POSTOJITE, SRBIJA JE PONOSNA NA VAS.

Pustiću patriotu da progovori iz mene. Koliko god ja pričala da ću bežati odavde, ono što ja zaista želim je jedan normalan život u zemlji u kojoj sam se rodila. Kao jedinka ja sam večeras bila PREPONOSNA na naše predstavnike. Bilo je dobrih pesama na ovom takmičenju, zaista. Bilo je i najboljih. Smatram da je deseto mesto sramno mesto za onakvu izvedbu i onakav nastup. Stidi se, Evropo. I Australijo. Zaista sam očekivala da će iz politizovanosti i raznih lobija uspeti da se iščupa bar po neki realni poen za pravu muziku. Nažalost, verovanje ludom radovanje. Napominjem, mada je to već jasno, da ni u jednom trenutku ne želim da kažem da je Bojana “kriva” zbog takvog plasmana. Ova paljba besa se odnosi na glasače i one koji diktiraju kako će se glasati. Mene upravo to izluđuje i čini besnom noćas.

Tužna sam. Razočarana sam. Besna sam. Svi su krivi. SVI, sem nas koji smo verovali u Bojanu, dakle srpskog naroda i SAME DELEGACIJE SA BOJANOM NA ČELU koja je dala sve od sebe i više od toga da se dobro plasira. Večito smo neki moralni pobednici. Muka mi je od toga. A još više mi je muka od usiljenih “velikih” imena, čije sam reakcije pratila preko društvenih mreža, koji su na kraju likovali, jer sujeta proradi opasno kada neko uradi ono što oni nikada nisu uspeli, niti će. Zakopajte sujetu, zaboravite na nju i poklonite se pred kraljicom.

BOJANA, TI SI NAŠA KRALJICA, NAŠA DIVA, NAŠ PONOS, NAŠA POBEDNICA! CEO SVET JE TVOJ!

11168011_10153088440342639_563894636367146685_n

Europe, beauty never lies. Neka vam je na čast.

 

Vještica.

Leave a Reply

