Evrovizijsko veče – Live 2, I deo

Da ovi tekstovi ne bi postali suvoparni i dosadni, od ove večeri malo menjam kalup. Naime, neću ređati takmičare prema redosledu pojavljivanja, već ću izdvojiti najzanimljivije momente iz emisije, malo više ću se pozabaviti duelom, a kroz sve to komentarisaću voditelje, mentore i samu emisiju. Neverovatno zadovoljstvo je to što ovog puta emisija neće trajati 4 sata, olakšavajuće, moram priznati. Koliko god mi voleli ovaj šou, ipak treba održati koncentraciju, a prethodna emisija se prilično odužila. No, šta bismo bez produkcije koja razmišlja o svemu? Lepo su se dosetili da podele na dve večeri i vuk sit i ovce na broju. Ono što je negativna strana jeste što ćemo se oprostiti od dva takmičara ove nedelje.

Ja sam se prilično vezala za sve ove ljude. Zvuči neobično, možda čak i malo glupo, ali zaista su mi prirasli srcu jer ih pomno pratim od prve epizode, čak i na društvenim mrežama i nekako saosećam sa njima. Ne govorim samo o takmičarima, već i o voditeljima i mentorima, pa čak i svim onim ljudima koji su iza kamere, koji drže konce u svojim rukama, a mi ih ne vidimo. Proteklih nedelju dana sam čitala brdo komentara i ima ih zaista previše. Ima i dobrih, ima i loših. Meni je žao što su ljudi na kraj srca i što zaista ima dosta negativnih komentara. Ponoviću nešto što sam već napisala – ukoliko mislite da su mentori loši, stavite sebe na mesto nekoga ko treba da mlade ljude muzički obrazuje i održi u takmičenju; ukoliko mislite da su voditelji loši, stavite sebe na mesto nekoga ko čini kostur emisije, treba da ozgovori najviše teksta i sve to učini zanimljivim; ukoliko mislite da su takmičari loši, prijavite se i pokažite da možete bolje umesto što pljujete po društvenim mrežama. Mislim da kod ljudi opako radi sujeta i da ne praštaju ni najmanju grešku upravo iz tog razloga.

Nimalo nisam iznenađena što bih kao nastup večeri slobodno mogla da izdvojim nastup grupe 9 control. Momci su, blago rečeno, razbili. Razbili su emotivnošću, tačnošću, skromnošću i neverovatno dobrom energijom. Kako je sam Massimo istakao, pesmu peva jedan čovek, a njih četvorica su uspeli da je otpevaju da to zvuči neprikosnoveno! Zaista, mislim da ne postoje reči kojima bih mogla da opišem ono što su oni uradili. Nije bitno iz koje je godine pesma, ove godine ćete se vi definitivno naći u samom vrhu ovog našeg takmičenja, gotovo sam sigurna u to.

Ja nisam verovala da neko može žensku pesmu da otpeva ovako. Davide, ja sam oduševljena! Za sam kraj smo dobili dva fenomenalna nastupa. David ima tako divan glas, pesmu je otpevao besprekorno. Plašila sam se malo kako će se snaći u onim Kaliopinim visinama, međutim tu nije bilo nikakvih problema, zaista, David je plivao kao da čitav život izvodi ovu pesmu, pa kao ajde, i večeras ću razvaliti, nije problem. Bravo, BRAVO!

Pesma Džuli je definitivno stvorena za Milana Bukilića. Nisam subjektivna, iako znate koliko obožavam Crnogorce, ali Milan ju je stvarno odlično otpevao! Ako ste se nekada pitali kako to izgleda kada nekome legne pesma kao salivena, pogledajte i poslušajte ponovo Milanov nastup. Aleksandrini momci su odlični. Ja ne mogu da ne spomenem njenu energiju. Obožavam kada je vidim u kadru, a ona na stolici đuska, prosto je ne drži mesto. Nju svaki ton pokreće, ona svaki ton oseća i ona tu svoju ljubav ne može da drži u sebi i možda je baš to i razlog što je toliko volim i poštujem, mogu slobodno reći, već godinama. Aleksandra Kovač zaslužuje tron.

mmm5239

Na fenomenalnost Jelene Đurić smo već navikli, međutim čini mi se da je večeras malo previše zagrizla pesmu koja se baš i ne grize. Više volim da je vidim u nekoj onako energičnoj pesmi, nabijenoj emocijama, pa da ona eksplodira tu na sceni. Svakako, večerašnji nastup je daleko od lošeg, meni se dopada i takva verzija Neba.

Nikola Marjanović je standardno dobar. Tu nema mnogo komentarisanja, on je prosto to što jeste i kod njega nema osciliranja. Održava neki, prilično zavidni, nivo i to je to. Svakako, zamalo sam umrla od smeha kada je zaboravio tekst, meni je to skrooooz simpatično bilo, znam kako je nezgodno kada se to desi. S druge strane, prava zvezda mora da ume da improvizuje upravo zbog takvih situacija, a on je to odradio skoro neprimetno, mislim da su grešku u tekstu primetili samo oni koji znaju da ima problem sa tekstom, ovako se ne bi ni primetilo.

11165273_771343076320161_1831502689008515304_n

Nije mi se dopalo kako je pesma Gori vatra legla Antoniju. Znate koliko volim Antonija i objektivno mislim da je dao sve od sebe da to iznese na pravi način. Otpevao je dobro, ali ja bih volela da ga na dalje slušamo u onim njegovim emotivnim pesmama koje tako fenomenalno izvodi. Lepo ga je Aca najavio rečima Onaj koji peva da se naježiš. Složiću se u potpunosti sa tom rečenicom, drago mi je što je Antonio prošao dalje i jedva čekam da se ponovo naježim dok ga slušam kako peva.

Znate kako je strašno kada vas grlo boli. Onih prvih dana prehlade je ponekad neizdrživo. A onda promuknete, pa ne možete ni da govorite, a kamoli zapevate. Ubedljivo najgori stadijum jeste onda kada prestane da boli, kada više niste promukli, ali kada je grlo još uvek rovito. Tada je najteže pustiti ton da prođe kroz to grlo. Ne bih da zvuči kao opravdanje, ali mislim da se Nina večeras upravo u tom stadijumu našla. Još je dobila pesmu u kojoj mora da ispeva tonove besprekorno. Nije mi čudno što joj se desilo da na par mesta ozbiljno kiksne, jer smatram da je pesma bila preveliki zalogaj za nekoga ko se oporavlja od upale grla. Dakle, mogli ste da joj date neku pesmu koja nije toliko zahtevna, bar sada. Inače, videlo se da bi ona pesmu oduvala da nema taj problem koji ima.

Namerno sam za sam kraj ostavila Adnana i Tarika. Ne zbog toga što su bili najlošiji, naprotiv, dopala mi se njihova izvedba. Ali znam da imaju dosta fanova, pa sam htela da ih ostavim za sam kraj da bih ovaj tekst njima zapravo kompletirala, s obzirom na to da su veče otvorili. Izveli su jednu od mojih omiljenih evrovizijskih pesama, ona je upravo sa prve Evrovizije koju sam celu ispratila. I danas je slušam vrlo često i drago mi je što su je oni dobili na izvođenje, mada moram priznati da sam je više videla u izvođenju benda Highway. Elem, momci su potpuno zasluženo vraćeni na scenu X factora i želim im mnogo sreće u nastavku. Pokazali su da su sa razlogom tu.

Sam duel je za mene bio šok. Definitivno ovo dvoje ljudi nisam videla u duelu nikako. I Milan i Nikola su bili odlični. Kako reče Massimo, nekada taj vox populi nije baš najsrećniji izbor. Nije baš sjajan izgovor da Nikola ima već formiranu muzičku karijeru i da treba da nastavi u tom pravcu, ali mi se čini kao legitiman. Milan je neko ko je skoro dva puta mlađi, neko kome je zaista ovakvo takmičenje potrebno. Na Milanu je taj x faktor vidljiv, njega svaki ton pokreće, podseća me dosta na njegovu mentorku i radujem se što ćemo ga gledati i sledeće nedelje.

U celini, utisak je odličan. Govorila sam već o tom nekom tehničkom delu, mislim da je to odrađeno vrhunski. Živ program je nepredvidljiv i koliko god sve bilo uvežbano i doterano do neke linije, ima tu mnogo vrdanja. Antonija i Aleksandar su već saživeli sa binom, prosto izgleda kao da je to njihova kuća i oni svima onako fino požele dobrodošlicu, kao osećajte se kao kod svoje kuće i sve to super izgleda. Moram da napomenem da mi se dopao njihov stajling večeras i da Aci daleeeeko bolje stoje tamnije boje. Preslatko mi je bilo kada su na početku emisije od publike tražili aplauz, pa je Antonija rekla “aplauz”, a Aca “pljesak” i što se tačno videlo da nije tako napisano na onim papirićima, već da oni toliko dobro funkcionišu. Mislim da je jako bitno da voditeljski par diše kao jedno, a oni to i čine. Jednom je Antonija napisala negde za Acu da je on čovek njene emisije i upravo je to ono što ih čini tako dobrim tandemom. Bina x faktora je krojena za njih.

11263022_771192219668580_7561005381800493442_n

Iza te bine, imamo plavu sobu, ili bekstejdž, u kome kostur čini još jedan voditeljski tandem – Nikolina i Sneža. Bez preterivanja, ja sam oduševljena kako se njih dve slažu. Mislim da su im se energije baš onako poklopile i da to funkcioniše odlično. Lepo sam se nasmejala kada je Sneža na početku emisije rekla da se zbog evrovizijske teme u bekstejdžu očekuje bradata žena, ali kao ona nema bradu, mislim da je fora bila baš super, umesto bradate žene u bekstejdžu smo imali dve prelepe žene i mnogo mladih, vedrih takmičara. Upravo to njihovo druženje je ono što mene fascinira. Meni svi oni deluju tako složno, tako fino. U svakom normalnom ljudskom odnosu mora doći do neslaganja, ali ovim ljudima se vidi da su pre svega dobri ljudi, pa tek onda dobri pevači, pa tek onda na neki način konkurencija jedni drugima. Bez obzira na to što je ovo muzičko takmičenje, smatram da je i ovo druženje jedan od velikih uspeha projekta kao što je X factor. Volela bih da sam deo jedne takve ekipe. No, pošto s pevanjem ne umem, mogla bih jedino da im dajem one sladolede ili donosim im vodu tamo i pomažem im da im trema prođe, pošto umem da opustim ljude pred bitne događaje, pitajte kolege sa fakulteta, kad god sam ih ja ohrabrivala položili su ispite!

Elem, da ne dužim više, već sam se raspisala više nego što sam planirala. Čitamo se svakako i sutra, žao mi je što i sutra neko ispada, ali mi je drago što ćemo ove nedelje biti počašćeni sa dve emisije!

Do sutra,

Vaša Vještica!

Leave a Reply

