Tekstovi jedne veštice

Ko je Vještica?

Dragi moji!

Internetom, tačnije, među jutjuberima uglavnom, ali i među blogerima kruže takozvani TAGOVI. Naime, taj TAG je nešto što odradiš, snimiš/napišeš i taguješ neke ljude koji prate tvoj rad da odrade isto. Iako je to popularnije među jutjuberima, ja sam odlučila da odradim jedan TAG pomoću koga ćete saznati ko je Vještica, tj. ko vam to ovde piše. Neću tagovati nikoga, naravno, ko god bude želeo neka odgovori na ova pitanjca, to je svakako dozvoljeno. Nije ovo sada nešto specijalno, pitanja su prilično naivna, ali eto, zabavno mi je da odgovaram, a nekome će sigurno biti zabavno i da pročita.

1. Da li si dobila ime po nekome?

Ne, ali i moje ime prati jedna simpatična priča. Moja mama ne izgovara pravilno glas “R”, a kada sam se ja rodila kum je predložio da se zovem Marija. Naravno, nije bilo govora da to tako i bude i onda je mama sama tražila ime koje ne sadrži pomenuti glas, pa sam tako dobila ime Jovana. Volim moje ime, bez obzira na to što će se, ako na ulici neko vikne Jovana, okrenuti minimum deset devojaka!

2. Kada si poslednji put plakala?

Malopre! Tačnije, čitav dan plačem pošto sam prehlađena, pa mi suze teku svaki put kad se zakašljem.

3. Da si druga osoba, da li bi sebi bila prijatelj?

Pa bila bih, što da ne. Ja sam neko ko bezuslovno daje, koliko god to loše bilo, pa neki to koriste, neki ne, ali smatram da sam kvalitetan materijal za prijatelja.

4. Da li često koristiš sarkazam?

Malo rečenica izgovorim, a da ne sadrže bar dozicu sarkastičnosti.

5. Koja ti je omiljena žitarica?

S obzirom na to da sam na bezglutenskoj ishrani, žitarice izbegavam. Smem da konzumiram samo kukuruz, ovas, heljdu i to za doručak, ali nemam omiljenu baš, sve su okej.

6. Šta prvo primetiš na čoveku?

Definitivno energiju. Ako osetim neku pozitivnu energiju, super, ako je pak suprotno, trudim se da ne uspostavljam komunikaciju. Što se tiče fizičkog izgleda, osmeh. Osmeh mi je vrlo važan i kada vidim iskren osmeh odmah znam sa kakvim čovekom imam posla.

7. Koje su ti boje oči?

Braon.

8. Horor ili romantični film sa srećnim završetkom?

Horore uopšte ne gledam, niti volim, niti me to privlači, imam dovoljno svojih strahova da bih svoj mozak zamarala još i horor filmovima. Nisam neki ljubitelj ovih drugih, ja uvek najradije pogledam komediju, ali može i ovako neka limunadica za opuštanje, što da ne?

9. Omiljeni mirisi?

Definitivno miris kafe! Zatim miris jagoda, malina i svih tih bobičastih voćkica. Od parfema najviše volim Bvlgari Omnia.

10. Leto ili zima?

Proleće! Leti zima, zimi leto! Volim kada je sunčano i toplo, ali ne volim da se kuvam, volim i da malo zahladi zimi, ali ne onaj neki ekstremni minus, tada poželim da je leto.

11. Kompjuter ili televizija?

Uh. Komplikovano! Televiziju izbegavam da gledam, iz prostog razloga što nam se servira sve ono što ne želim da gledam, prvenstveno politički. Pratim na Prvoj X factor, naravno, vidite i gore da o tome i pišem i to je zapravo jedino što na televiziji gledam. Što se tiče kompjutera, pa stalno je u upotrebi. Ja tu sve čuvam, tu pišem, tu vodim ovaj blog, tako da zaista mnogo vremena provodim uz kompjuter, totalno sam digitalizovana!

12. Da li imaš neki poseban talenat?

Ovakva pitanja ne volim, ali probaću da odgovorim diplomatski! Naime, bavim se pisanjem odavno, pišem i umetničke tekstove, ali ove druge, pa tako mislim da je možda to moj talenat. Takođe, dosta ljudi mi je reklo da dobro pevam, međutim to je kod mene promenljivo, mogu nešto da otpevam toliko dobro i da narednih deset puta isfalširam najkatastrofalnije – dakle, pevanje isključivo za svoju dušu.

13. Gde si rođena?

U velegradu jednom, u Aleksincu na Moravici!

14. Da li imaš hobi?

Pisanje mi je prvenstveno bio hobi, sada se time malo ozbiljnije bavim pa malo izlazi iz tih okvira. Eto, neka hobi bude pevanje, to volim baš da radim sama sa sobom u četiri zida.

15. Da li imaš kućnog ljubimca?

Naravno, malog kralja Tasu! Obožavam životinje! Pre ovog mačka, čuvali smo jednog koji je uginuo pre tačno godinu dana. Dušu sam isplakala za njim, i tada sam rekla da više neću čuvati nijednu životinju. Čim sam to izgovorila došla mi je na vrata jedna pufnasta, čupava, siva loptica i ja sam se zaljubila i šta ću, morala sam da ga uzmem da ga čuvam!

16. Omiljeni film?

Tanka je linija između filmova “Timeline” (iz 2003. pošto ima hiljadu verzija) i “Life as we know it”. To su mi onako, top dva, ali tu su naravno i svi HP filmovi koji su van svake konkurencije.

17. Šta želiš da budeš kad porasteš?

Ja sam već porasala, dovoljno! 1,83cm, malo li je? Hahahahah! Oduvek sam znala da ću se baviti nečim gde se mnogo priča. Završavam Filozofski fakultet u Nišu, tačnije, srpski jezik i književnost što samo sa sobom nosi neku vrstu posla gde se mnogo priča. Volela bih da radim u školi, ali nekada kasnije u životu. Dok sam mlada i zelena volela bih da se bavim nekim drugim stvarima, ali pisaću već o tome kada se bude desilo.

18. Omiljena knjiga?

Studentu književnosti su sve knjige omiljene!

19. Boja i dužina kose?

Ne znam koliko je tačno duga, prilično je porasla. Po kosi sam i najprepoznatljivija, duga, crvena, kovrdžava kosa. Inače, farbam je u crveno već šest godina i ne planiram da ikada promenim boju. Kažu da nesigurni ljudi menjaju boju kose, meni su konstantno govorili da sam nesigurna, a ja boju kose ne promenih već toliko dugo, niti mi je padalo na pamet da je menjam, volim ja ove crvene čuperke!

20. Omiljena pesma?

Nemam jednu omiljenu pesmu, to je definitivno. Imam omiljene izvođače i bendove, ali mi je svakako najveći uzor i žena čiju muziku pratim oduvek definitivno Aleksandra Kovač.

21. Da li veruješ u ljubav na prvi pogled?

Ljubav je kompleksna i ne, ne verujem u ljubav kao takvu na prvi pogled. Ali verujem u nešto drugo, a to je u ono nešto posebno što te kod neke osobe privuče u prvom momentu. Kao da te pecnu varnice kad pružiš ruku da se upoznaš i znaš da je ta osoba predodređena da te nečemu nauči u životu, ako ne i nešto više. U to itekako verujem, jer sam imala mnogo takvih poznanstava.

To bi bilo to, trudila sam se da utisnem neki svoj pečat u ove odgovore i nadam se da će vam se dopasti. Ne verujem da ću raditi išta slično na dalje, ovo je prosto bio neki moj način da vam se predstavim. Ovo je najviše našlo mesto na blogu upravo zbog svih onih ljudi koji čitaju šta ja to imam da kažem o X factoru, jer se broj iz dana u dan povećava, pa sam prosto htela da znaju i ko im sve to piše.

Vaša Vještica!

 

3 thoughts on “Ko je Vještica?

Leave a Reply

