Mirišu junske noći

11281708_10206924117719386_883262572_n

Ja neću biti jedna od onih ljudi iz Aleksinca koja će svoje čitaoce prikupljati njihovim prozivanjem na blogu. Aleksinčani su navikli na to da ih blogeri sugrađani prozivaju i blate na svojim blogovima, a ja sam odavno rekla da to ne želim da radim jer je to jako ružan način za prikupljanje čitalaca. Svoje parče interneta svakako neću kortistiti na taj način, a i nemam razloga da pljujem grad u kom sam se rodila.

Svake godine, 5. juna, organizuje se koncert neke grupe. U toplim junskim noćima to bude pravo osveženje. Obično je u pitanju neka rok grupa. Sinoć smo imali prilike da slušamo rok grupu iz dragog nam Niša – Kerber.

Prvo bih govorila o tome koliko sam oduševljena nivoom muzičke sposobnosti čitave grupe. No, to uopšte nije čudno s obzirom na to koliki broj godina su na domaćoj muzičkoj sceni. Nijedna pesma nije zazvučala pogrešno. Moram priznati da sam neke prvi put čula, ali su mi na to prvo slušanje zvučale fenomenalno! Gale je jedan od zaista najmoćnijih vokala kod nas! Zaista, onakav muški vokal se vrlo retko čuje. To su takva ispevavanja, ježili smo se dok smo ga slušali!

Za mene je sinoćnje slušanje bilo prilično nostalgično. Na koncerte te vrste smo uvek išli zajedno. Naše malo društvo. Sada smo raštrkani po belom svetu, svako je negde, a nikako nismo zajedno. Oni se neće ljutiti što ću reći da nam želim da Marija, Dina, Špira, Ljuba, Đorđe, Boban i ja bar još jednom zajedno odslušamo neki koncert, zaboravimo na sve što nas razdvaja i na par sati opet budemo sedamnaestogodišnjaci koji ne razmišljaju šta će biti sutra.

Ono što posebno želim da istaknem jeste to da mi je NEIZMERNO DRAGO što sam u prvim redovima videla gomilu klinaca! Dece koju mame i tate Aleksinčani uče da slušaju dobru muziku! Aleksinčani koji ne podležu šundu i kiču već svoju decu muzički obrazuju na pravi način i ja želim da svima njima kažem da to odlično rade i da tako treba da nastave!

Bez obzira na to šta se servira, Aleksinac je svakako jedan grad rokenrola i to treba tako da ostane!

Leave a Reply

