X factor adria, 2015.

Živa sam! (X Factor Adria, 2015)

Dok se svašta nešto u produkciji Iks faktora krčka, prvi plodovi su već uveliko zreli! Fenomenalna Jelena Žnidarić mi je zapala za uho još kad se prvi put pojavila na audiciji Iks faktora. Njen talenat je apsolutno neminovan i ja sam nju videla daleko u ovom takmičenju, čak i do ovih lajv emisija. U tekstu koji sam napisala nakon epizode bootcamp-a u kojoj je Jelena ispala napisala sam:

A onda šok. Fantastična Jelena Žnidarić izađe na scenu i otpeva nešto što se svakako ne može svakog dana čuti i Željko je pošalje kući. Ovo me podseća na slučaj Nebojše Radivojevića i definitivno Željku neću moći oprostiti što je Jelenu poslao kući. Ja obožavam takvu boju glasa, ta promuklost meni tako fantastično zvuči, ja ne umem rečima da opišem koliko mi je žao što Jelenu više neću slušati u takmičenju. Svakako sam sigurna da ću je slušati van Iks faktora. Jelena, ti si IKS FAKTOR Iks faktora, jedva čekam da te ponovo čujem! Ja uvek sebi govorim onu isklišeiranu: “Ko zna zbog čega je to dobro.”, ali zaista uvek nakon lošeg dođe nešto mnogo bolje. Za tebe će, verujem, doći ono najbolje.

Kao eplilog ove moje isklišeirane rečenice dogodilo se nešto, mogu slobodno reći, divno!

11350425_898662710207519_424959691822023045_n

Aleksandra Kovač je toliko posvećena svojoj ljubavi – muzici. Sama činjenica da je prošlo već PET lajv emisija, da do samog kraja ima još samo četiri i da je njena grupa od pet momaka i dalje na okupu govori sve. Pre četiri godine sam imala prilike, preko ovih društvenih mreža, da i sama komuniciram sa Aleksandrom Kovač i tada joj pošaljem neke moje snimke. Sve je to bilo vrlo amaterski, no moja ljubav prema muzici je prevladala. Tada mi je ona napisala, između ostalog, nešto što me već godinama gura i daje mi snagu:

Da bi se ozbiljno bavila pevanjem, bile bi ti potrebne godine ozbiljnog rada i vezbanja, ali nista nije nemoguce, i ako je muzika ta kojom zelis da se bavis, onda zasuci rukave i shvati to kao ozbiljan izazov:)
Poenta je da se ne mora raditi isključivo o muzici, već o bilo čemu što te u životu pokreće i o nekome ko ume da te inspiriše da se boriš. Hvala ti, Aleksandra!

Elem, ova divna, divna žena je Jeleni Žnidarić obećala pesmu i svoje obećanje ispunila. Uz pesmu je išao i spot i to urađen najsavremenijom, svetskom opremom. Zamislite tu posvećenost kada jedna izuzetno priznata muzičarka, jedna žena koja iza sebe ima brdo hitova, brdo iskustava i toliko divnih nota prepozna talenat i odlučno reši da taj talenat pokaže svima. Pišem ovaj tekst kao neku pričicu o tome da treba verovati u dobre ljude, jer oni svakako postoje. Treba verovati u svoje snove, jer se oni uvek ostvare.

Preslušajte ovo:

Na samom kraju, želim da napišem još par reči o Jeleni Žnidarić. Ona je iz Varaždina, iz Hrvatske. Njena ljubav prema muzici je prosto opipljiva. Za nju je ispadanje iz daljeg takmičenja u Iks faktoru značilo nešto još mnogo bolje, dobila je svoju prvu pesmu i to baš od Aleksandre Kovač. Kada pogledate spot, videćete koliko je Jelena jedna divna osoba, koliko iz nje isijava dobrota. Ona odiše nestvarno dobrom i pozitivnom energijom. Samo takvi ljudi su u stanju da prenesu muziku na ovaj način, a Jelena to čini maestralno. Preporučila bih vam i da odete na njen kanal, baš ovaj na kom se nalazi spot i da preslušate i neke obrade koje je radila, verujte mi, ona u svaku pesmu unese svoj pečat, da to zvuči čak i bolje od originala!

Uživajte!
Vaša Vještica!

Ukoliko želite da pratite Jelenin rad na Fejsbuku, evo linka za stranicu: Zsa Zsa L’amour

One thought on “Živa sam! (X Factor Adria, 2015)

Leave a Reply

