Brojimo sitno – I deo, LIVE 6

Na samom početku šestog lajva ja sam bila očarana lepotom. Večeras su voditelji i žiri nekako posebno bili lepi i zračili nekom posebnom energijom. Možda zbog toga što se približava kraj, pa je iz lajva u lajv doza adrenalina sve veća i veća. Mada verujem da im je žao što sada to nekako brzo ide. Draga Antonija mi je sinoć rekla kako voli da čita ono što vam ja ovde piskara, pa kud ćete veće priznanje? Naravno, jednako mi je drag svaki pogled na tekst i ove nedelje sam dobila dosta poruka da ljudi to vole i čitaju, pa mi je nekako baš bilo toplo oko srca. Kako se ovo bliži kraju i ja sama vidim da ovo što sam radila ima smisla, a to je, svakako, ono što me čini baš, baš srećnom! Hvala, Antonija! Hvala, svima Vama dragi ljudi!

still060700000

Ne znam da li ste primetili, ali devojaka skoro i da nema više u takmičenju! Raj za ženske oči, moram priznati, momci su preslatki, ali žao mi je što devojke nisu malo brojnije. No, i ove tri koje su ostale su izuzetno dobre, pa verovatno iz tog razloga održavaju svoje mesto u takmičenju.

Onaj glas što nas uvodi u emisiju (volela bih da znam ko je to) je rekao nešto baš simpatično na samom početku. Njih niko ne može da izbaci jer oni zaista imaju iks faktor – Antonija Blaće i Aleksandar Radojičić. A u prethodnim tekstovima sam upravo o tome i pisala, više u onima sa početka, pa izlistajte i vidite kakvi su divni ljudi činili kostur ovog projekta i vodili nas kroz Iks faktor avanture. Spisku bih svakako dodala i Snežu Velkov i Nikolinu Pišek, bez obzira na to što se ona malo kasnije pridružila timu. Elem, večeras je izostala ona izjava neponovljiva i neophodni, ali naši dragi Aca i Antonija nisu bili ništa manje vredni! Ponoviću (za one koje mrzi da listaju prethodne tekstove), ja sam oduševljena ovim tandemom. Ja sam oduševljena njihovom profesionalnošću. Oni tako fantastično funkcionišu u svom poslu, da bih ih ja uposlila da rade zajedno dok ne stigne nova sezona Iks faktora, a produkciji bih poručila da u sledećoj sezoni promene samo takmičare, što je logično, i da je sve ostalo na svom mestu!

Ne smem da kažem da je ovo bio najbolji Davidov nastup do sada, jer sam sigurna da će mu sledeći biti još bolji. On niže svoje nastupe gradacijski, uzlaznom putanjom isključivo! Makedonci su izgleda rešili da postane tradicija da oni pobeđuju u ovakvim takmičenjima i meni je drago što ima toliko talentovanih ljudi. Ne smem više da hvalim, istrošila sam sve divne reči u prethodnim tekstovima, moram da budem malo konciznija.

Moram priznati da mi 9 control pevački malo klimavo zvučao. Međutim, momci su profesionalci pravi! Nisu hteli to da kažu, ali Dušan ima upalu grla, a zvučao je fenomenalno! Te poteškoće koje su imali u izvođenju su podneli neverovatno profesionalno. I moram da im čestitam što su ovo izgurali kao pravi lavovi! Znamo koliko su momci talentovani, meni se izvođenje u celosti dopalo.

Aca ga je najavio kao mladog, tihog, lepo vaspitanog, anđeoskog glasa. Antonio Krištofić je sve to i potvrdio. On je sjajan! Njegov nastup je u najmanju ruku bio MAESTRALAN. Kada se pojavio Petar Grašo na sceni i kada su krenuli onako zajedno da pevaju, ja sam se oduševila! Ponoviću – MAESTRALAN NASTUP! Ostala sam bez teksta!

still060700027

Čaroban glas ima Ilija Mihailović! Možda mu je ovo i najbolji nastup do sada! Dopalo mi se da ga slušam na srpskom jeziku i to u jednoj ovako emotivno jakoj pesmi. Ja volim njegov glas, volim njegov način izvođenja! On je sa šesnaest godina, mogu slobodno reći, već formiran muzičar, što i nije čudno s obzirom na to da se školuje i muzički obrazuje. Neko ovako mlad, a ovako fantastičan se odavno nije pojavio na našoj muzičkoj sceni – drago mi je što Ilija ima tu čast da predstavlja najmlađe!

Ne bih ostala dosledna sebi kada bih sada govorila kako je Nina Simić bila fenomenalna. Nažalost, pevački je bilo vrlo klimavo. Ne sve vreme, naravno! Meni se čini da joj je zbog premora pucao glas, ipak je potrebno vreme da se grlo nakon bolovanja vrati u formu, a ona nije imala vremena da odahne koliko je sve ovo brzo išlo. Nastup je svakako bio svetski, ali mislim da ona može još mnogo, mnogo toga da nam pokaže!

Moji omiljeni Crnogorci, kako sam ih nazvala nakon Lukine prošlonedeljne izjave – laticine ruže! Toliko su mi simpatični da me malo sramota da to više pišem ovde, izgledaću kao totalna ludača! Međutim, njihova energija je neverovatno dobra! Ogromna, ogromna hrabrost je potrebna da se pojaviš pred tolikim brojem ljudi i serviraš nešto što si sam stvorio. To sam napisala i nakon njihovog prvog nastupa, a večeras su samo potvrdili kakve su JUNAČINE. Njihovu prvu već slušam, a verujem da će mi ova druga postati omiljena vrlo brzo. Znate kako ja prepoznam kvalitetnu pesmu? Tako što na prvo slušanje počnem da pevušim iako ne znam tekst. A to mi se večeras desilo. Dakle, Petre, Marko, Luka – GENIJALNO! Moji ste favoriti, samo napred i samo hrabro!

still060700038

Za sam kraj je ostala opet ona višnja na šlagu. Samo što Amel nimalo nije bio kiseo. Naprotiv, oduševio me je izvedbom. There can only be one – Amel Ćurić! Čolu obožavam i moram priznati da sam iznenađena koliko je dobro Amel otpevao njegovu pesmu s obzirom na to da su to dva dijametralno različita pevača! Međutim, slobodno mogu Amela staviti u rang sa Čolom, verujem da njega čeka jednako sjajna karijera! Takvi režeći rokenrol vokali su nam daleko potrebni i ja jedva čekam da čujem njegovu pesmu, da čujemo kompletiranog Amela Ćurića, verujem da i vi to želite! Hvala ti, pjesmo moja!

Nije mi nimalo drago što ćemo se sutra oprostiti od četiri finalista. Ali mi je neizmerno drago što je Antonija presrećna jer bar večeras nikoga nije morala da prozove i kaže da baš taj neko ima najmanji broj glasova! Pošto se veče završilo ovim iznenađenjem, iskoristiću priliku da ubacim još par rečenica o čitavom projektu. Kako se bliži kraj, tako se i meni u glavi kristališe šta je ono što mi se dopada, a šta ne. Generalno, mnogo mi se više dopada nego ono što smo gledali prošle godine. Produkcijski je projekat ove godine daleko jači. I upravo iz tog razloga ne volim da vidim negativne komentare na društvenim mrežama. Žao mi je što postoji ta nekolicina ljudi koja, čini mi se, vreme provodi kritikujući sve oko sebe. Ja sam odradila jedan mali eksperiment i pratila koliko koji takmičar ima jaku podršku. Svi oni jako dobro stoje, ali ono što se meni nije dopalo jeste to što je moj pozitivan komentar o prošlonedeljnom nastupu Ive Ćurić naišao na takvo negodovanje! Prosto sam pomislila da su ljudi gluvi. Ne vidim razlog da se Iva favorizuje, niti to posmatram tim očima. Možda je ona čak i malo više od nekih drugih zaslužila da se nađe tu gde jeste.

Cilj jednog ovakvog projekta jeste da propagira pre svega dobru muziku, da spaja ljude i da donosi samo pozitivne stvari! Ja sam se na neki čudan način osetila delom čitavog projekta jer sam svake nedelje ispratila od početka do kraja, preko društvenih mreža sa takmičarima i voditeljima proživljavala neke razne momente, sa nekima od njih i često komuniciram. Zbog toga bi mi bila čast da prisustvujem superfinalu, da bodrim i voditelje i mentore i, pre svega, takmičare, kao i čitavu ekipu! Možda će se nekom učiniti da je besmisleno ovo što radim, ali itekako ima smisla. Imam osećaj da ljudi nisu svesni koliko napora, truda i rada iziskuje jedan ovakav projekat, a ja vam mogu reći da sam se trudila da o svemu pišem objektivno i da sam ogroman trud uložila samo u pisanje ove serije tekstova, tako da mi je čast što Vi to čitate! Hvala Vam najlepše!

Vaša Vještica!

One thought on “Brojimo sitno – I deo, LIVE 6

Leave a Reply

