Brojimo sitno – II deo, LIVE 7

Činjenica je da je večeras možda najnapetija emisija još od onog butkempa kada je Željko igrao igricu. Možda malo nije fer što se sinoć (podsetite se kako je bilo sinoć) nije znalo koliko će biti dramatično večeras, pa se možda i nije toliko glasalo i bojim se samo da u tom smislu takmičari ne budu oštećeni. No, ja verujem u muzički ukus publike Iks faktora, pa isto tako verujem da će prave ljude odabrati za polufinale i finale. Meni je lično strašno žao što večeras takmičenje napušta čak četvoro ljudi. Kao što sam već pisala, na neki čudan način sam se i ja vezala za sve ove ljude.

Still0608_00032

Ja ne znam više kako da napišem koliko je Magdalena Bogić jedno čudo od deteta! Ja se iz nedelje u nedelju oduševljavam njenim izvedbama. I te sitne greške kojih možda ima su potpuno zanemarljive. Magdalena je svojim učešćem u takmičenju zaista zaslužila da se nađe u polufinalu, ako ne i u samom finalu!

Adnan i Tarik su večeras zaista imali sreće što je publika na njihovoj strani. Ja verujem da je pritisak učinio svoje, pa je i ovo izvođenje za nijansu bilo lošije od nekih prethodnih, što nikako ne znači da nije bilo dobro. Mi smo samo od njih navikli da uvek čujemo nešto fenomenalno, pa nas je ovo malo možda poljuljalo. Svakako, ja znam koliko njih publika voli i koliko podrške imaju, te se stoga i nisam plašila da će se naći u pesmi spasa, a kamoli ispasti.

Bobi Mojsovski je standardno vanserijski fenomenalan. On postaje neko koga se plašim da komentarišem. Drago mi je što je pevao na maternjem jeziku. Kao što je Aleksandra rekla – dostojno je odao počast Tošetu Proeskom i verujem da je čitava Makedonija zaista i bila ponosna na njega! Takođe, verujem da će tek i biti. Ovakav vokal je zaista neponovljiv i jedinstven.

still060800024

Iva Ćurić je preslatka. I ta njena slatkoća u vokalu je zaista njen iks faktor. Jako mi se dopalo njeno izvođenje večeras. Kao i Magdalena, i ona je svoj put do polufinala izgradila baš kako treba i tamo će se zasluženo i naći. Pesmu koju je pevala baš volim, a njen način izvođenja mi se posebno dopao jer je sve nekako bilo u isto vreme i slatko i vrlo ozbiljno.

Milan Bukilić da mi vrati dušu koju sam isplakala uz njegova izvođenja. Ja ne mogu da vam opišem koliko mi je žao što više neću imati prilike da ga slušam. Milane, tvoj odlazak večeras je zaista i bio MAESTRALAN i DOSTOJANSTVEN. Ja jedva čekam da čujem njegove autorske pesme i da prosto nastavim da ga slušam, njegova boja glasa me je kupila zauvek!

still060800028

I ako je možda i bilo nekih grešaka u večerašnjem izvođenju ovih petoro mladih ljudi, oni su poneli taj teret da pevaju u dramatičnijoj emisiji. Ono sinoć su, pak, poneli možda i malo veći teret zbog toga što se nije znalo da glasanje mora biti žustrije, pa su se u duelima našli svi takmičari koji su sinoć nastupali i plus je ispala Nina, dakle njih je ova igrica produkcije koštala prilično. Zbog toga i ja smatram da bi možda bilo pametnije da se odmah na početku sinoćnje emisije znalo kako stoje stvari, no to bi onda narušilo ovu dramatičnost i čitav koncept emisije, pa je to nekako i bio mač sa dve oštrice.

Prvi duel je za mene bio šok. Ilija je već jednom i bio u duelu, i opet se nisam nadala da ću ga tu videti. S druge strane, Antonija sam videla u top pet minimum, iznenađena sam što nije imao dovoljnu podršku publike! Moram priznati da je Ilija u pesmi spasa i bio za nijansu bolji, ali bih vas svakako podsetila pod kojom tenzijom je Antonio pevao. Pisala sam vam već o tome da je Antonio neko ko je neverovatno emotivan, neko ko je dao celog sebe za ovo takmičenje. Njegov trud i rad su bili opipljivi i zaista verujem da se nije nadao da će se naći u duelu. Da sam ja morala da biram koga bih od njih dvojice poslala kući, postupila bih isto kao njihova mentorka. Svakako, Ilija je svojim učešćem postavio jedan čvrst kamen temeljac svojoj karijeri. Sa samo šesnaest godina je postao neko za čijim radom ljudi već žude. Možda mu je izvođenje ove pesme spasa i bilo najbolje u čitavom takmičenju, a tih par minuta su svakako bili najemotivniji. I meni se srce kidalo dok je Antonio plakao slušajući svog najboljeg prijatelja, taj naboj emocija smo osteili i mi koji smo gledali na televiziji, ne smem ni da zamislim kako je bilo njima tamo. Ti si, Ilija, pobednik kao čovek, a te pobede su nekada i najbitnije! Samo hrabro napred, jedva čekam da te još slušam!

still060800052

Drugi duel je za mene bio još veći šok. Čitali ste me već i znate koliko najviše na svetu volim ono što radi Highway bend, ali koliko najviše na svetu volim izvođenja Davida Temelkova. Međutim, mislim da mentori večeras mogu mirno da spavaju i da su glasali potpuno realno. Objasniću vam kako sam ja to videla. Kao i Ilija i Nina i David je žrtva igrice neizvesnosti da se na kraju emisije otkrije veliko iznenađenje. Smatram da je to možda moglo malo drugačije da se uradi. S druge strane, u pesmi spasa večeras je Highway bend bio daleko bolji od Davida. Ja njima ni u jednom momentu nisam videla tu tenziju, pod kojom ne sumnjam da su bili, već mi je njihovo izvođenje delovalo baš onako kao neko fino zezanje uz pivo negde napolju, možda kraj mora. S obzirom na to da svi pevaju, čak i u situaciji u kojoj su se našli zvučali su besprekorno. Lukine deonice na gitari su me oduševile, posebno kada sam ga videla koliko uživa dok povlači žice koje njemu život znače. Dakle – potpuno zasluženi prolazak dalje. Idemo do kraja, moje laticine ruže!

still060800070

Za sam kraj sam ostavila onaj deo koji obično tada i ide – deo teksta u kom pišem o voditeljima i mentorima.

Mentori su večeras bili na vrlo teškom zadatku. Međutim, za razliku od prethodne sezone gde je bilo ispada, oni su večeras zaista postupili onako kako treba u svakom momentu. Malo nisam mogla da gledam Aleksandru koliko se tresla i čini mi se da je u jednom momentu prilično pobledela, što samo još jedan u nizu dokaza koliko se ona zalaže za ove mlade ljude i koliko sa njima sve proživljava. Moram priznati da su mi krenule suze svaki put kada sam videla tu dozu zabrinutosti na njenom licu. Dok je u prvom slučaju i bilo potrebno čuveno 2:2, u drugom su zaista odlučili prema nekim svojim stavovima i ja to poštujem, koliko god sam videla Davida na samom vrhu.

still060800003

Nikolina i Sneža meni iz emisije u emisiju postaju sve zabavnije. Večeras su posebno blistale. Ja verujem da se one ludo zabavljaju sa takmičarima u bekstejdžu, pa čak i večeras kada je tamo bilo prilično napeto. Iks faktor je surova igra, pa sve ono što Aca i Antonija moraju da izgovore, a ne bi, njih dve tamo nekako ublaže. Sneža mi je bila beskrajno simpatična kada je zatražila onaj zagrljaj pre nego što su krenuli dueli i ispadanja, to je samo pokazatelj onoga koliko se svi oni lepo slažu i druže. Svakako, verujem da su baš u tom bekstejdžu sklopljena prijateljstva za čitav život. A i neke ljubavi. Kada smo već kod ljubavi, Petar i Nina su toliko lep par i moram priznati da mi je baš žao što je Nina večeras napustila takmičenje, ali ja navijam za njih – ljubav ipak sve pobeđuje, pa čak i kilometre!

still060800049

still060700000

Ljudi moji, ja sam se toliko, toliko smejala kada je došao Twitter momenat! Naime, Antonija Blaće čita ove moje tekstove (ne nagađam, sama mi je rekla) nakon svakog lajva. Prošle nedelje sam spomenula da se plašim da će me isprozivati svaki put kada dođe Twitter momenat, a ona je večeras pokušala da me pozdravi. Kažem pokušala jer je meni bilo toliko smešno kada je ona rekla: “Ima tamo nekih Vještica…” i taman kada je htela da nastavi i kaže šta ja to radim, Aca ju je prekinuo, promenio temu i ja sam se toliko smejala! Verujem da je sve to bilo spontano, ali je meni toliko bilo smešno. Elem, čast mi je što je moje ime (tačnije, pseudonim) uopšte spomenuto na velikoj sceni Iks faktora i jesam srećna zbog toga! Iskrena da budem, iznenadila sam se, zaista nisam očekvila da me neko tamo uopšte spomene iz prostog razloga što je program uživo i što oni tačno znaju ko, šta i kada govori. U svakom slučaju, Antonija, Aco, voli vas ta VAŠA VJEŠTICA!

Ostalo je svega još dve emisije do kraja – polufinali i superfinale. Znam da bismo svi voleli da sve ove ljude vidimo na prvom mestu, međutim, isto tako smo i svesni da je samo jedan pobednik. Naše je da ih glasovima održavamo u takmičenju, pa čak i da tom jednom obezbedimo pobedu, ali suština je da su svi oni pobednici. Ne govorim sad uopšte o onome da je važno učestvovati. Iks faktor je jedan takav projekat gde je zaista samo dovoljno pojaviti se. Šta mislite, zbog čega ja ovoliko pišem o tome? Upravo iz tog razloga što mi je drago što imam priliku da pratim sve to, čak i preko TV-a. Ja bih sve na svetu dala da nekada u budućnosti i sama budem deo takve ekipe. Fejsbuk je već preplavljen negativnim komentarima, što ste izbacili ovoga, onoga. Užasavaju me komentari neuspelih ljudi. Nećete postati zvezde ako pljujete po onome čemu niste dorasli. Okej, žiri je izbacio Davida. Ali, s druge strane, ostala ispadanja su bila glasovi publike. Igra je surova i dogodilo se to da si takmičari koji su sinoć pevali poneli taj teret, s obzirom na to da su se glasači večeras daleko više uključili. Da su svi pevali u jednoj emisiji, budite sigurni da bi redosled bio sasvim drugačiji. Fantastični vokali su ispadali, ali to ispadanje ne znači, daleko bilo, da je neko umro, to ispadanje znači samo da nije više u trci za pobedu, a da je sebe već pobedio. Stati na scenu Iks faktora i biti odličan kao što su svi takmičari i bili, dati sve od sebe, prosuti emocije, vraćam se na ono krv, sreća, suze i znoj već je samo po sebi pobeda. Zato nemojte da budete na kraj srca, već podržite ljude koje volite, a ispali su, njih karijere i muzika tek čekaju, samo sada sve zavisi od njih samih i koliko će se posvetiti tome. Ja znam da će ovi naši takmičari dati svoj maksimum.

Na samom kraju – Magdalena Bogić, Amele Ćuriću, 9 control, Tariče i Adnane, Highway trio, Antonio Krištofiću, Iva Ćurić i Bobi Mojsovski – ČESTITAM VAM, ZASLUŽILI STE.

Do polufinala,

Vaša Vještica!

 

3 thoughts on “Brojimo sitno – II deo, LIVE 7

  1. ja says:

    ma daj ovo je sramota sto je david ispao a jos je veca sramota sto se to zataskava u medijima i na blogovima i prakticno ni nema nijedne kritike na racun toga sto je david ispao , sto sve samo dokazuje da je ovah show namjesten a ziri je igrao jako prljavu igru .
    itekako je bila sramota sto su za sve kandidate glasali 2 : 2 i pustili da publika odluci a jedino su davida izbacili , kao da su jedva cekali da ga izbace .
    neposteno i prljavo do bola i ziri ne moze mirno spavati !!!!!!

    kad su ispali adnan i tarik mediji su vristali oko toga , a oko davida se zataskava , u svim clancima hvale nasiroko ninu i opisuju ostale koji su ispali a davida samo prelete .
    SRAMOTA !!!!!!!!!!!

    Like

  2. tij says:

    Pratim vec duze tvoje komentare na ovaj x faktror, i dosta su realni, ja cu se malo ovde nadovezati.
    Ne svidja mi se organizacija ovog X FAKTORA, sve su nesto zbrzali, oduzili su audicije da bi sad na brzinu polovinu njih vratili, pa ih onda na brzinu poizbacivali.. i eto ga finale vec 21.juna. Nismo posteno stigli ni da se upoznamo sa kandidatima a vec finale…
    No ajde da to zanemarimo. Sto se tice Milana Bukilica, meni je neizmerno zao sto je ispao, ali mislim da su nepotrebne razne peticije vracanja, jer on ocigledno nije imao publiku, i sad mi nije jasno koliko se ljudi odjednom pobunilo sto je on ispao a on je vec pre ispadanja bio 2 puta u pesmi ispadanja, pa ZABOGA sto ne glasate?!
    Druga stvar, mislim da su vec u kucama sudija mentori porilicno pogresili, tu posebno mislim na Zeljka, sem Magdalene, koja ne samo da ODLICNO peva nego je devojka lik, toliko pozitivna i divna i toliko zraci… Iva, ljudi, pobogu mislim da je ona najslabija od svih, definitivno. Apsolutno svaka pesma u njenom izvodjenju zvuci apsolutno isto, isti tonovi, isti ukrasi jednostavno nema nikakav volumen i raspon glasa. A Nina, Katarina Simic je najvece razocarenje ovog x faktora, i ne mogu da se nacudim kako Zeljko nije video da tu nema nicega.. ni glasa, ni stasa, a ni x faktora, toliko je izvestacena, da mi jako neprirodno uopste i da je gledam i da je slusam. A imao je Antoniju, imao je Tijanu, imao je Mariju. Jako los odabir ove godine.
    Adnan i Tarik su pravo osvezenje kod nas, nesto novo, nesto sjajno, zelim im svu srecu, i definitivno su jedi od mojih favorita.
    Highway- ok, postujem svakog ko se bavi autorskim radom, i svaka im cast.
    9control, ja sam iznenadjena koliko su ovi momci super. Koliko se trude i koliko su dobro uvezbani, svaka cast za grupu koja se poznaje manje od godinu dana. ODLICNI SU.
    Bobi-Takodje jedan od mojih favorita, bilo mi je prosto neverovatno kako ga Aleksandra nije odmah pustila, predivan je, sa predivnim, cistim prodornim glasom.
    Antonio-odusevio me je na audiciji, ali posle prosek. Nema neku posebnu energiju koja bi me dirnula.
    Ilija- Mislim da njemu fali malo iskustva, i to je to.. odlican vokal bez previse emocija… Mislim da ce se to godinama popraviti..
    David.- Mene nije odusevio, ima tako dobar, mocan glas. Ali… meni tu fali nesto. Sta? Ne znam ni ja.

    Za sam kraj ostavih Amela. Mene je sramota sto sam ja tek sad, kad se pojavio na x faktoru saznala za njega. I do neba mu hvala sto se prijavio i sto imam priliku da ga slusam. I definitno moj glavni favorit za pobedu. Amele, srecno, zasluzujes OGROMNU karijeru. I nije kasno. Za takav glas nikad nije kasno.

    Liked by 1 person

    • Vještica says:

      Hvala ti na ovom komentaru, upravo to je i cilj ovog mog pisanja! Razmena mišljenja, ali i poštovanje tuđeg! Skoro sa svim što si napisala bih se i ja složila.
      Jesu sve zbrzali, ali kada sam gledala kakva je licenca otkupljena tamo jasno stoji pet epizoda audicija, dve epizode bootcamp-a, dve epizode kuća sudija i devet lajv emisija, odnosno osam regularnih i deveta je superfinale. A opet, i meni se čini da je sve to prebrzo odrađeno. Mislim da je jedina greška bila što su te lajv emisije išle dva puta nedeljno, jedna za drugom, možda je to moglo da se organizuje malo drugačije. Ne možda, sigurno da jeste. Ali onda bi zahvatilo leto, kada se obično ne rade ovakvi projekti jer su ljudi na odmorima, pa je i gledanost niža, pa iz tog ugla razumem zbog čega žure, mada bih i ja volela da su lajv emisije išle regularno po jedna nedeljno.
      Slažem se i da su u Kućama sudija napravljene greške koje je kasnije produkcija pokušavala da ispravi i tu su se ispogubili. A s druge strane, da je sve išlo glatko i bez trzavica, ne bi bilo ovako zanimljivo.
      Što se tiče peticija, uzdaju se klinci da će im produkcija uslišiti molitve pošto su ove godine prilično darežljivi! Hahahaha! Jesu bespotrebne, ali i ne škode nikom, mogu samo da pokažu onima za koje ih pišu (Milanu, Davidu) koliko ih ljudi vole i da im daju neki vetar u leđa da nastave sa karijerom.
      Ja se iskreno nadam da će svi ovi mladi ljudi iskoristiti momenat, jer njihov momenat dolazi čim se ovo završi i to nikako ne treba da ispuste! Naravno, nadam se i da će im produkcija pomoći u tome, a ne kao prošle godine, odmah nakon finala kud koji mili moji, pa Kajmakovski još nije ni dobio svoju nagradu, a kamoli sve što mu je obećano. Mada, mislim da je produkcija daleko ozbiljnija u tom smislu ove godine, ali videćemo već. Tek treba da se pokažu na delu.
      Još jednom, hvala ti na sasvim korektnom komentaru, čitamo se! 🙂

      Like

Leave a Reply

