Šta bi bilo kad bi bilo – 10 najšokantnijih ispadanja, X Factor Adria, 2015.

S obzirom na to da je finale najvećeg regionalnog muzičkog takmičenja za tri dana, u nedelju 21. juna u Kombank areni, nekako je došlo vreme da se utisci polako sumiraju. Ja, nažalost, neću prisustvovati tom događaju, iako bi mi, uz dužno poštovanje, draže bilo da slušam ove mlade talentovane ljude i Džejmsa Artura, nego da sam sinoć bila na koncertu Robija Vilijamsa (ups). Elem, žao mi je što sam student, što obaveze zovu i što neću biti uz sve ove ljude u tako velikoj večeri. Na neki čudan način, i ja sam bila deo ove sezone, tako da svima želim mnogo, mnogo sreće u nedelju, duhom ću biti u Kombank areni! Dok entuzijastično i pod adrenalinom čekamo veliko finale i proglašenje pobednika gladijatorske borbe, ja sam rešila da se malo podsetimo ko su bili takmičari koji su prerano napustili takmičenje, odnosno čija su nas ispadanja najviše iznenadila. Sasvim slučajno sam beležila koga se sve sećam i na kraju je ispalo da ih je na spisku deset, pa ću vas podsetiti na njih deset koje sam ja želela duže da gledam.

595231_x-faktor-monika-harmonika-2-foto-promo_f

Pre neki dan sam se setila beskrajno zabavne devojke iz Crne Gore, Monike Vujisić. Ona je meni toliko bila simpatična, a pored te njene divne pozitivne energije i duhovitosti, pokazala je na audiciji jedan zavidni nivo pevačkog umeća. Na toj prvoj audiciji je pevala pesmu Russian roulette i to odradila ozbiljno dobro. I sama je izjavila da se nije dobro čula i da je imala veliku tremu, ali se vrlo, vrlo dobro čulo da on zna šta radi. Na toj audiciji je dobila prolaz, ali šta se posle desilo, ja ne znam. Ono što znamo je da se nije pojavila u Bootcamp-u, a nije bilo ni reči o tome da je odustala ili nešto slično, pa pretpostavljam da na žiri nije ostavila tako snažan utisak da bi je pozvali u Bootcamp. I meni je žao zbog toga, eto, na mene je ostavila utisak i baš mislim da devojka ima neku posebnu energiju vrednu Iks faktora.

1937818-nebojsa

Pisala sam već o tome u nekom od prvih tekstova, no, nije zgoreg da se podsetimo i Nebojše Radivojevića i njegovog, meni i dalje nejasnog, ispadanja. Sećate se onog talentovanog momka koji je izvodio pesmu What does the fox say i zadivio publiku, a onda dobio tri ne i jedno jedino da od Massima, koji je jedini prepoznao njegov Iks faktor. Mislim da je to jedini propust žirija koji osuđujem. Posebno mi se nije dopao komentar da je on dobar zabavljač, ali ne i pevač. Naprotiv, baš mislim da je odličan pevač, a uz to fantastičan glumac, pa kad se sve to spoji dobije se iks faktor. Možda je njega trebalo da čujemo bar još u Bootcamp-u, no šta bi bilo kad bi bilo je apsurdno govoriti. Kako je on sam napisao na njegovom blogu ( http://www.nebojsaradivojevic.com ) on je pobednik Iks faktora, na neki drugi način. To možete pročitati na linku u zagradi.

Jelena-Znidaric_2-600x460

Jedno od najšokantnijih ispadanja jeste bilo ispadanje Jelene Žnidarić, fenomenalne i predivne. Ona je bila u Željkovoj grupi i on je prosto odlučio da ona ne prođe dalje od Bootcamp-a, što je zaista bilo neobjašnjivo. Jelena je oduševila još na prvoj audiciji. Ona ima taj neki divni pesak u glasu, deluje promuklo, a nije, prirodan je potpuno. Muzikalna je i talentovana, predlažem vam da odete na njen jutjub kanal Zsa Zsa L’amour i preslušate mnogo, mnogo dobre muzike. Između ostalog, tamo ćete pronaći i njenu prvu pesmu Živa sam koju je nakon ispadanja iz takmičenja dobila od Aleksandre Kovač i koja je, mogu vam reći, već pravi hit, pa ako slučajno niste čuli, pravac na jutjub. Jelena je neko ko širi kvalitetnu muziku, neko ko muziku opipljivo voli da je prosto nemoguće da vam se ne dopadne njen talenat. Ne znam šta se desilo Željku u Bootcamp-u, ali za nju je to ispadanje samo mnogo toga lepog donelo.

23---ana-milosavljevic

Jedna izuzetno talentovana pevačica je ovo takmičenje takođe napustila u Bootcamp-u, a to je Ana Milosavljević. Ona je definitivno neko ko je zaslužio da se malo duže zadrži na sceni Iks faktora. Naime, ona je u Bootcamp-u razvalila otpevavši nešto u svom stilu i nažalost, Massimo je odlučio da ne treba da prođe dalje. Ja bih volela da smo je duže slušali, mislim da je definitivno imala šta da pokaže. A gledajući sa ove distance, možda je njeno mesto bilo čak i u lajv emisijama.

4a7702f77830ec64ddd4e27c29112d0b_view_article

Fudbaler Stipe Glasović je pokazao šta znači pevati dušom. Njega je Massimo takođe nakon Bootcamp-a poslao kući što meni nikako nije bilo jasno. Slažem se da je konkurencija bila neverovatno jaka, ali isto tako smatram i da je njegov iks faktor bio toliko jak da se zadrži na velikoj sceni malo duže. Mene je raspametio još izvedbom na audiciji. Kasnije sam negde na netu pročitala da je on rekao da se nije dobro čuo u Bootcamp-u. Kada je išla emisija na TV-u očekivala sam da će se to čuti, međutim, sve što sam ja čula bila je ponovo izvedba koja me je oduševila. Ja bih strašno volela da čujem šta još Stipe ima da nam ponudi, jer sam sigurna da može mnogo.

Andjela-i-Sladjana-Jankovic-670x447

I Tonči Huljić je napravio jednu grešku baš u fazi Bootcamp-a. On je tada izbacio fenomenalne Slađanu i Anđelu, sestre iz Crne Gore koje su blago rečeno oduvale. Tada su izvodile pesmu Konji vrani, klikom na naslov pesme možete i čuti to fenomenalno izvođenje. Njihovo ispadanje se dogodilo kada je Tonči morao da podigne jedan od šest bendova i na stolicu smesti Tarika i Adnana. Mislim da je pogrešne devojke podigao sa stolice. Definitivno. I to njihovo ispadanje je proteklo nekako prilično emotivno, tačno se videlo koliko njih dve to ulažu u sebe i svoju muzičku karijeru i zaista je bilo bezveze ne gledati kako se iz tog truda razvijaju prave zvezde.

marijebelada

Još jedna devojka iz Crne Gore je prerano napustila takmičenje, a reč je o Mariji Beladi koju je Željko nakon Kuća sudija poslao kući. Marija je devojka koja je pevala neku drugačiju vrstu muzike, neku vrstu bunta, ona je izvodila suvi rokenrol. Pored Highway benda, ona je bila jedina koja je krenula u tom pravcu. Sa vatreno crvenom kosom i bledim tenom me strašno podsetila na mene. I ja imam neku sličnu energiju, a tokom njenog puta u takmičenju pevala je moje omiljene pesme koje bi verovatno bile i moj izbor kada bih se takmičila. S obzirom na to da je Iks faktor takmičenje koje promoviše kvalitetnu muziku, smatram da je nju zaista trebalo ostaviti u takmičenju jer je ona plasirala nešto posebno, originalno i drugačije i zaista mi se njeno ispadanje nije nimalo dopalo.

10659420_764848956969573_8345082777274950146_n

Kako se sve odigralo brzo, shvatila sam da je Aleksandra Kovač u lajv emisijama imala skoro celu grupu iz Bootcamp-a. I to mi se čini malo nepravednim prema Siniši Vidoviću. Siniša je jedini iz te njene grupe ko nije dobio svojih pet minuta u lajv emisiji, a zaslužio je 50 minuta u lajvu minimum! Njegovo izvođenje u Kućama sudija je bilo neprikosnoveno! Takva opipljiva emocija, takva energija, ja sam bila ODUŠEVLJENA. Strašno, strašno mi je žao bilo kada je ispao i kada je već Aleksandra dobila svoje momke natrag, a produkcija bila darežljiva, mogli su i njemu da pruže priliku da se bori za laskavu titulu pobednika. Ja bih uživala da sam imala priliku da ga slušam i dalje. Taj nastup možete preslušati OVDE. Obećavam da nećete ostati ravnodušni.

611226_x-faktor-u-la-la6-tv-prva_f

I Tonči je u Kućama sudija napravio jednu grešku koja nije bila ispravljena. On je tada kućama poslao tri fantastične devojke koje su činile bend U La La. One su, po mom skromnom mišljenju, bile daleko bolji izbor ako je Tonči već želeo da u lajv emisije vodi jedan ženski bend. Sasvim kulturne devojke, pristojne sa neverovatnim pevačkim sposobnostima! One su, zapravo, toliko talentovane da svoje nedostatke ne bi morale da nadograđuju nekim drugim stvarima i njih definitivno u lajvu ne bi zbunila magla u toku pesme. Smatram da je njih trebalo ostaviti i da bismo onda mnogo toga čuli.

607595_x-faktor-antonia-plesko4-foto-promo_f

I za sam kraj sam ostavila moj najveći šok i nešto što još uvek ne mogu sebi da objasnim zbog čega se desilo. Imate devojčicu od šesnaest godina koja je sa toliko malo godina već stigla da postane prava diva. Ona je već bila i na Brodveju! Da, reč je o Antoniji Dori Pleško. Sećate se da sam u tom tekstu o epizodi Kuća sudija iz koje je ispala prilično zdušno objasnila moje razočarenje povodom te Željkove odluke. Onakav vokal, onakvu jednu talentovanu devojčicu izbaciti pre superfinala bilo je nezamislivo. A neko je očigledno dozvolio svojim kompleksima da da sebi pravo i to uradi. Strašno verujem u to da Doru tek čekaju neverovatne stvari, ja sam se čak potajno nadala da će ona biti ta koja će dobiti Samsungovu divlju kartu za povratak, međutim to se nije dogodilo. Mislim da je ovo jedna od najpogrešnijih odluka druge sezone iks faktora. Sada, kada se kraj bliži, jasno je da je ona svoje mesto u superfinalu zaslužila i više nego neki koji su ga dobili. Zamislite kakve bi nam spektakle priređivala ova mala umetnica iz nedelje u nedelju. Njeno ispadanje će zauvek ostati besmisleno, a vama savetujem da lajkujete njenu stranicu na Fejsbuku i pratite rad ove divne Splićanke, očekujte neverovatno dobru muziku!

Svakako, ispadanje ovim ljudima nije zatvorilo sve puteve. Naprotiv, smatram da je mnogima od njih tek otvorilo neka veća vrata, jer su ljudi čuli kakvi talentovani ljudi postoje i samim tim što sam ih upamtila, ja znam da ću bar ja pratiti njihov rad svakako. Ja jedva čekam da čujem šta su oni pripremili za nastavak svojih karijera, a verujem da će oni umeti da iskoriste to što su ljudi razočarani njihovim ispadanjima i što jedva čekaju da čuju i vide šta oni to novo imaju da nam pruže. Verujem da će neki od njih i pročitati ovaj tekst, pa želim da im poručim da sam ja njihov fan i da ću pratiti njihovu dobru muziku.

Do superfinala,

Vaša Vještica.

 

2 thoughts on “Šta bi bilo kad bi bilo – 10 najšokantnijih ispadanja, X Factor Adria, 2015.

Leave a Reply

