Preko serija i crteža do šminke, i to kakve!

Već danima smišljam kako da vam predstavim ovo što želim, jelte, pa sam rešila da ipak jedan čitav post posvetim upravo divnoj Ani Janković, ali i Nemanji Vujičiću, bez koga nikada ne bih ni pronašla Anu!

11695746_846616428742228_4708467792816749043_n

Dakle, da pojasnim malo. Obožavam da gledam serije. Naravno, ne mislim na turske, indijske, egipatske, popularne španske ili bilo koje slične, mislim da američke serije. U tom mom traganju i konstantnom informisanju o serijama naišla sam na blog Nemanje Vujičića. Tada je još uvek bio blog, sada je već u pitanju sajt i Jutjub kanal. Elem, na njegovom sajtu, http://www.nemanjavujcic.com možete pronaće sve, ali bukvalno sve što vas zanima o serijama koje pratite. Međutim, ono što je najbitnije, možete naći i recenzije nekih serija koje možda i ne gledate, ali će vas te njegove smernice naterati da krenete i tu seriju da gledate. Tako sam mom spisku koji broji već dooosta serija, dodala još nekoliko od kad pratim rad ovog mladića. Jako je bitno da spomenem da je on možda i jedini u Srbiji koji radi tako nešto u tom smislu što imamo hiljade i hiljade modnih i bjuti Jutjubera, a on radi nešto drugačije, dakle plasira nešto što niko drugi kod nas ne radi, pa zato treba da ga podržimo. Ostaviću vam sada i njegove linkove za kanal i društvene mreže gde ga možete pronaći i zamoliću vas da bar lepo pogledate o čemu se radi i ako vam se dopadne, da nastavite da ga pratite jer to što on radi zaista ima smisla.

Facebook – https://www.facebook.com/nvofficial.w
Twitter – https://twitter.com/NemanjaVujcic
Twitter 2 – https://twitter.com/NecaOfficial
Instagram – https://instagram.com/_n_official/

11745882_1467911126855213_2152493393726437368_n

Kada već govorim o inovativnosti na Jutjubu ne mogu da ne spomenem kanal Srpski Artgazam koji promoviše opet nešto drugačije. Oni rade portrete Jutjubera i blogera, ali kada odete na njihov kanal videćete da možete čak i da poručite portret ili bilo šta drugo što želite da vam nacrtaju i oni vam to pošalju na kućnu adresu. Jako mi se dopalo kako crtaju, kako to na kraju ispadne i to što uvek pogode karakter, pa sam ih zato i stavila ovde da ljudi saznaju nešto više o njima i da vas usmerim na pravu adresu ukoliko želite nekome da poklonite crtež, oni su pravi izbor!

Kada je Nemanja uplovio u jutjuberske vode, ja sam krenula i tamo da ga pratim, a onda sam naišla na otkriće, pa ne godine, već decenije! On je u jednom od svojih videa spomenuo Anu Janković i ostavio ispod link za njen kanal i hvala ti, Nemanja, što si me doveo do ove divne žene!

11165210_930824206967755_3699427584145111429_n

Oduvek su žene opsednute kozmetikom, šminkom, lickanjem, sređivanjem, a danas, kao što rekoh, ima mnogo Jutjub kanala koji se bave smernicama koje bi možda upravo jednoj ženi pomogle da unapredi svoje moći doterivanja. U tom moru raznih kanala, po mom skromnom mišljenju, jedan kanal zaista izranja onako na vrh, i to prilično, a to je kanal Ana 2 Cats.

Anin rad pratim već par meseci, a baš da bih mogla da nju izdvojim kao najbolju, pratila sam i neke druge kanale. I onda sam skontala da me nijedan drugi kanal nije zadržao kao Ana. Ona je neko ko je neverovatno harizmatičan, pa mislim da je to razlog zbog kog ljudi prosto ne mogu da prestanu da slušaju njene savete. Organizovana je, postoji određeni red koji je sama osmislila i to poštuje. Kod nje nema vrdanja, niti rasplinjavanja i videa od po sat, sat i po gde ona filozofira o ispraznim stvarima kojih su svi svesni. Naprotiv, dopada mi se to što je svoj privatni život sačuvala za sebe, a na kanalu se nalazi upravo ono što i treba da se nalazi na jednom bjuti kanalu. Naravno, s vremena na vreme provuče ona i koju anegdotu iz života, ali je to sve nekako uklopljeno da ta informacija nije suvišna, već mu dođe kao vrlo kratka lekcijica šta i kako treba. Pored svega toga, neverovatno je duhovita i verujem da ćete se fino nasmejati kada je budete slušali.

Na njenom kanalu možete pronaći recenzije, novitete, isprobavanja raznih proizvoda, ali ima i nekoliko videa u kojima govori o sebi, pa opet, i tada te informacije nisu suvišne, već sasvim dovoljne ako želite da saznate nešto više o njoj. Za nekoga ko ima dvadesetak godina ili nešto više, njeni saveti su baš na mestu. Naučila sam kako da se našminkam, a da to ne izgleda veštački. Naučila sam kako šta da koristim i nekako me je motivisala da proširim moju kolekciju kozmetike.

Preporučujem vam da lajkujete i njenu Fejsbuk stranicu 2 Cats, jer i tamo joj možete pisati ono o čemu želite da vam govori ili da vam predstavi. Naravno, na Aninom blogu postoji sve ono čega ima i na Jutjub kanalu, Ana 2 Cats – blog, pa ko ne voli da gleda i sluša, može i da pročita sve to o čemu ona govori. Njeni stavovi, način na koji govori i predstavi sve te komade kozmetike je zaista jedinstven i ja mislim da joj nema ravne, bar što se domaćeg terena tiče.

Poseban hit su njena dva psa, koja ne možete da ne zavolite. Lena i Stela su dva najzanimljivija psa koja sam ikada videla, tako su lepo vaspitane da poželite da ih zgrabite preko videa! Meni je bilo zabavno to što piše 2 Cats, a naiđeš na dva psa, a mačaka nigde, ali Ana je to objasnila u jednom od videa, naime, blog je nastao u vreme kada je čuvala mačke, pa otud i naziv. U svakom slučaju, možete zaključiti da se radi o nekome ko obožava životinje, a svi znamo koliki je to plus za samu ličnost.

Da ne bih dužila bespotrebno, kroz tekst imate linkove, pa idite, pogledajte, svakoj ženi je ponekad potreban savet, a ovde ćete se naslušati zaista smislenih saveta. Ovaj tekst zaista spada u neku vrstu recenzije onoga što ja pratim, pa ću se potruditi da vam i na dalje pišem o tako nekim lepim stvarima koje zaista vredi pogledati. Do tada, uživajte u Nemanjinim i Aninim videima, a ja ću vam već pisati.

Vaša Vještica!

4 thoughts on “Preko serija i crteža do šminke, i to kakve!

Leave a Reply

