Recenzije jedne veštice

Zreli plodovi ovogodišnjeg Iks faktora – Srđan Lazić i Stipe Glasović

Sigurna sam da se sećate priče o Iks faktoru i da je većina i čitala moje tekstove o istom. Pretpostavljam da ćete se tako setiti i ova dva mlada umetnika, a ja nisam bila lenja, pa sam odlučila da malo istražim, kažem vam nešto više o njima i okačim vam ovde njihov novi singl – da na neki način malo recenziramo.

11146227_751374524961015_5498557192481946898_n

Srđan i Stipe su nakon svog učešća u Iks faktoru na muzičku scenu doneli nešto potpuno novo. Naime, muziku, tekst i aranžman ove pesme je odradio sam Srđan i vi morate to da čujete! Jedan potpuno nov, pun zvuk. Daleko od kičeraja koji se svakodnevno servira, a blizu onom nekom zvuku koji svi toliko volimo, a isto toliko ga i nema. Tekst me je blago rečeno oduševio.

Ova dva umetnika su zaista vredni pažnje. Što se njihovog plasmana u takmičenju tiče, lično mislim da su obojica prerano napustili takmičenje. Srđan me je iz nastupa u nastup oduševljavao svojom divnom bojom glasa i neverovatnom harizmom, dok Stipe ima tu neku gordu umilnost i skromnost što je njegov lični Iks faktor.

Da ne bih ja dužila bezveze, ostaviću vam ispod njihova izvođenja pesama koja su mene potpuno kupila i preporučiću vam da ih obavezno pronađete na Fejsbuku i tamo počnete da pratite njihov rad. Oni donose ono zaboravljeno, talentovani su, mladi i što je najbitnije od svega, serviraju kvalitetnu muziku, a toga nam svakako nikada nije dosta jer skoro i da je iščezlo.

Apel da uradiš cover za cele Stine, da uživamo malo više!

Do sledeće recenzije,

Vaša Vještica!

Leave a Reply

