Recenzije jedne veštice

Kratko i jasno – Saška Janković

Za ovaj kišni, avgustovski ponedeljak sam pripremila jednu muzičku recenziju u kojoj se nadam da ćete uživati. Znate da obožavam muziku, znate da živim muziku i da želim da predstavim kvalitetnu muziku kod nas, koje ima, ali nema prostora za nju zbog komercijalnih kičeva. Ja verujem u ljude sa dobrim muzičkim ukusom, verujem da upravo vi koji čitate ovo umete da napravite razliku između kvalitetnog i onog drugog, pa se tako nadam da ćete nakon čitanja odmah na Jutjubu da preslušate sve ovo o čemu ću vam pisati. Još jedna napomena – svaki naslov pesme koji budem navela će imati link ka Jutjubu, pa ćete klikom na naslov moći odmah i da preslušate pesmu.

saska jankovic pressonline

Saška Janković je nešto posebno. Većina vas je čula za nju možda tek kada se takmičila u drugoj sezoni Prvog glasa Srbije, a ja sam je upamtila još od famozne Beovizije 2009. godine kada je ona izvela pesmu Nauči me. Ova pesma je i danas na mojoj plejlisti i uvek volim da je čujem. Nakon toga sam krenula da pratim Saškin rad na društvenim mrežama, ali je ona svoju pravu promociju zaista i odradila tek u pomenutom Prvom glasu Srbije. Kada sam videla da se i ona takmiči, prosto sam odmah imala svog favorita. Njeno tadašnje ispadanje iz takmičenja mi nikada neće biti razumljivo i jasno, bez obzira na to što je bila u duelu sa pobednicom. Za mene je pobedila Saška. U tom takmičenju se dogodila i maestralna izvedba pesme Đelem, đelem, a nakon toga su usledila nesvakidašnja izvođenja domaćih i stranih hitova. Hajlajt u svemu tome je bilo upravo izvođenje pesme One night only, nakon koje je izbačena. Žiri u Srbiji nakon takve izvedbe odluči da ona nije dovoljno dobra da nastavi takmičenje, ali se izvođač oglasi na Tviteru i Dženifer Hadson lično napiše Saški da je oduševljena njenom izvedbom.

Saška_Janković

Elem, nakon svega toga, Saška kreće sa svojom karijerom u Srbiji. Plasira neverovatno dobru muziku i to je razlog zašto sam odlučila da vam predstavim ukratko baš nju! Svaka pesma koju je objavila postala je stalni član moje plejliste. Ono što je meni najlepše od svega jeste to što Saška sama stvara svoju muziku, sama piše tekstove. Tako je njena umetnost potpuna. S obzirom na to da sam student književnosti, uvek obraćam pažnju na tekst i emocija, poruka i energija koju nose njeni tekstovi je neponovljiva. Njene balade nisu patetične, njene balade te dirnu onako da posle ne znaš gde se nalaziš. To što mogu da se poistovetim i sa tekstom, ali i sa muzikom je ono što mene očarava u ovoj umetnosti. Zato, trk na jutjub, a ja ću vam staviti ovde naslove tih pesama sa odgovarajućim linkovima.

Ćošak

#ONOKAD

Duga u tvojim očima

Ponekad

Spavaj

Nedavno je objavila jednu malo bržu pesmu i to u saradnji sa Strukom. Što se hip hop muzike tiče, jedino njega mogu da slušam (ponovo zbog tekstova), pa me je ova saradnja baš oduševila. Pesma je vesela, sa komičnim tekstom koji su zajedno radili Saška i Struka, pravi letnji hit, a ponovo kvalitetna muzika. Mislim da nam fali baš takve muzike. Pesma uz koju se đuska, a sam naziv me oduševljava jer sam, naravno, fan svega što ima veze sa Betmenom i konačno mu je neko podario i pesmu!

Saška je ove godine bila u našem evrovizijskom timu, kao prateći vokal, pa sam je već spominjala u onom čuvenom tekstu o Evroviziji. To nije prvi put da je u tom svojstvu učestvovala na Evroviziji – bila je i u timu Nine i u timu Milana Stankovića. Ja joj želim da sledeći put ode kao glavni vokal i dovede Evroviziju ponovo u Beograd.

Eto, to je nekoliko mojih reči o divnoj Saški Janković. Ako vam se dopao ovaj tekst, šerujte ga. Ako želite neku recenziju, napišite u komentaru ispod šta biste voleli da čitate. Takođe, lajkujte stranicu na Fejsu (Priče jedne veštice), da se družimo i tamo.

Do sledeće recenzije,

Vaša Vještica!

Leave a Reply

