Blogerski Q&A – leksikon

Volim kreativne zadatke i igrice. Baš zbog toga, danas ću vam pokloniti i ovaj tekst koji je zapravo jedna blog igrica. Ja odgovaram na pitanja koja je postavila Ognjena na svom blogu Duhovna terapija. Nakon toga, treba da osmislim jedanaest novih pitanja i označin jedanaest ljudi da na njih odgovore. Pošto sam se ja kasno uključila u igricu, svi blogeri čiji rad pratim su već odgovorili na pitanja, ali ja, eto želim da na moja pitanja odgovori svako kome se pitanja dopadnu i želi da se još malo zabavi uz ovu igricu!
work-stations-plus-espresso

1. Kada ste bili mali o čemu ste najviše maštali?

S obzirom na to da sam haripoterovska generacija, maštala sam i o pismu za Hogvorts.

2. Šta je za vas najveći uspeh?

Najveći uspeh jeste sopstvena ispunjenost. Radim na tome da budem srećna i ispunjena, samim tim postižem uspehe.

3. Kada kažete: „nemam vremena“ šta to tačno znači?

To zaista znači da nemam vremena. Pored toga što sam student, radim svakodnevno na poboljšanju i promociji bloga i na još nekim projektima koji su, za sada, još uvek kosturi.

4. Kada ste poslednji put bez velikog povoda nekoga obradovali osmehom, rečju, pogledom ili lepom gestom?

U sredu uveče. Obradovala sam stare prijatelje osmehom koji je trajao četiri sata, malo li je?

5. Da li se u životu vladate po principu „što se mora, nije teško“?

Ne. Ono što moram, a teško mi je, uvek završim, ali uz mnogo negodovanja. Mada, trudim se da ono što moram bude ono što volim.

6. O čemu razmišljate čim se probudite?

Čim se probudim razmišljam o kafi. Ukoliko idem negde ujutru, razmišljam gde ću kupiti kafu, a ukoliko sam kod kuće odmah prionem na kuvanje prve jutarnje kafe.

7. Čega se najviše bojite?

Najviše sam se bojala gubitka. A onda sam shvatila da su neki ljudi bolji izgubljeni. Sada se najviše bojim smrti i ne želim da me prekine u životu u kom uživam.

8. Koliko vam je muzika važna u životu i zašto?

Muzika, pa ne da je važna, nego je moj život. Ne mogu da zamislim dan bez muzike. Stalno nešto pevušim i neostvarena želja mi je da pevam i potrudiću se da je ostvarim, verujem da nikada nije kasno.

9. Zašto ljudi psuju? Da li vi psujete?

Valjda je to neka vrsta odbrambenog mehanizma. Priznajem, umem da opsujem, mada se trudim da to ne bude na javnim mestima, obično u krugu ljudi koji me znaju i koji mi neće zameriti što opsujem kada se iznerviram.

10. Kako reagujete kada vas neko povredi?

Svaka bol je teška na svoj način. Ranije sam padala u očaj, sada se trudim da prebolim. Osmislila sam različite metode, možda ću i napisati neki tekst o tome u budućnosti.

11. Šta je za vas vreme i kako ga merite?

Vreme merim ispitnim rokovima! Hahahahha! Ranije sam stalno žurila nekud, kao da će mi svi životni događaji pobeći i kao da će vreme proleteti.

 

Moja pitanja:

  1. Kako si?
  2. Da li veruješ u magiju?
  3. Da li si srećan/a?
  4. Koja je tvoja omiljena knjiga?
  5. Koji je tvoj omiljeni pisac?
  6. Koja je tvoja najdraža muzika? (da ne kažem pesma, jer znam da niko ne može da izdvoji bar jednu)
  7. Koja pesma te najviše seća na nekoga?
  8. Da li imaš kućne ljubimce, i ako da, koji su?
  9. Da li umeš da uživaš u kafi?
  10. Da li voliš da plivaš?
  11. Tvoj idealni dan na moru/planini (kako ti drago)?

Eto, to su moja pitanja, svi ste dobrodošli da odgovorite! Ukoliko imate još neko pitanje za mene, postavite u komentaru ispod!

Vaša Vještica!

One thought on “Blogerski Q&A – leksikon

Leave a Reply

