Tekstovi jedne veštice

Hari Poter TAG

Na skali od 1 do 10, serijal knjiga o dečaku Hariju Poteru volim 9 i 3/4. Dakle, najviše na celom svetu. S obzirom na to da sam htela da spojim lepo i korisno, odlučila sam da danas odgovorim na pitanja koja se tiču upravo ovog serijala, da podelim iskustva i da pokrenem neku vrstu diskusije na ovu temu. Zaista bih volela da u komentarima pročitam vaše stavove o serijalu knjiga i filmova o Hariju Poteru. Mi smo haripoterovska generacija, mi smo odrastali sa njim, ne sumnjam da imamo mnogo toga da podelimo međusobno.

f7ee5e6ecaebf2eaddc58028b7b40240

1.Koja ti je omiljena knjiga?

Ovo je kao kada majku pitate koje ti je omiljeno dete. Prosto ne mogu da izdvojim jednu knjigu kao omiljenu. One čine jedan mozaik, one čine jednu priču, sve su mi omiljene i svaka mi je na svoj način pomogla u sazrevanju.

2.Koji ti je omiljeni film?

Ovde bih već mogla da se odlučim i kažem da je to treći deo, odnosno Hari Poter i zatvorenik iz Askabana. Mada bih dodala i prva dva dela, kada je drugi glumac glumio Dambldora i kada je zamak, odnosno Hogvorts bio lepši nego ikada i kada je sve nekako bilo baš, baš magično.

harrypotterandtheprisonerofazkabanpic

3. Koju knjigu najmanje voliš?

Na ovo pitanje uopšte neću ni pokušati da odgovorim. Kao što rekoh, sve knjige čine neraskidivu kompoziciju i prosto ne mogu da jednu volim, a jednu ne.

4. Koji film najmanje voliš?

Na ovo pitanje već mogu da odgovorim. Najmanje volim šesti deo filma, tj. Hari Poter i polukrvni princ. Taj film sam bila gledala samo jednom, pa sam skoro ponovo pogledala. Slažem se, ima delova koji su zaista maestralno odrađeni, ali imajući u glavi knjigu i sve ono što se tamo desilo i način na koji se desilo, to nikako nije ni približno sa onim što se na filmu može videti. Za one koji knjige nisu čitali, film je dobar, za nas, haripoterovce, film je jedan veliki promašaj.

5. Koji delovi iz knjiga/filmova su te rasplakali?

Uh, pokušaću da budem koncizna! Na prvom mestu, to je definitivno deo iz sedme knjige kada gine Fred Vesli – dušu sam isplakala kada sam to čitala. Do samog kraja te knjige nisam ni prestajala sa plakanjem, delom zbog svih smrti koje uslede, delom zbog toga što je kraj. Plakala sam kada je poginula Hedviga, iako je to fantastični motiv Roulingove, plakala sam kada je Dobi poginuo, kada u četvrtom delu, tačnije u filmu, Sedrikov otac vrišti iznad beživotnog tela svog sina, kada Hariju par minuta pre toga Lili kaže: “Let go, sweetheart, you’re ready!”, kada se posle pojave crne zastave dok Dambldor drži govor, ali i na Dambldorovoj sahrani. Naravno, nezaobilazni Always! momenat. Sigurno sam zaboravila neki deo, ali neću da dužim.

6.Sa kojim likom iz knjige bi bila u vezi da je to moguće?

Uh. Ovo pitanje je baš smešno, iz ove perspektive zaista! A kao klinka sam oduvek želela da budem sa jednim od blizanaca, Džordžom ili Fredom, malo više sa Fredom!

290206_1314449088013_400_300

7. Koji ti je omiljeni lik?

Hari, Hermiona, Ron, tj. cela porodica Vesli, Nevil Longbotom, Luna Lavgud, Dobi, Sirijus Blek, Remus Lupin, Minerva Mek Gonagal, Dambldor, Tom Ridl – Voldemor, Drako Melfoj, Sedrik Digori, Hagrid, Ludooki Ćudljivko, Džejms i Lili Poter, Belatriks Lestrejndž – SVI. Ovo nabrajanje, naravno, nije potpuno – poenta je da su mi svi likovi omiljeni, da svaki lik poseduje nešto što bih okarakterisala kao omiljeno, svako je na svoj način pronašao put do mog srca i tamo ih čuvam sve. Kada sam prvi put čitala knjige, najviše me je oduševila Nimfadora Tonks.

8.Koji ti je najmanje omiljeni lik?

Na ovo pitanje je besmisleno odgovarati – volim čak i Skoroobezglavljenog Nika i Pisa i gospođu Noris i Filča – dakle ne postoje likovi koje ne volim. Svako od njih ima određenu ulogu i bez njih se ne može. Najiritantniji likovi su definitivno Dolores Ambridž i Kornelijus Fadž.

9.Koji ti je omiljeni citat?

“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

10. Koji bi tvoj patronus bio?

Pretpostavljam da bi to bila mačka.

picture-51

11.Šta bi bauk postao pred tobom?

Smrt, najverovatnije, mada ne znam kako bi to izgledalo.

12.Od tri relikvije, koju bi najviše volela da imaš?

Ili sve ili nijednu! Hahahahah! Šalim se, naravno. Ne znam, volela bih ogrtač možda. To sam želela da imam dok sam bila u osnovnoj školi, ne znam zbog čega.

13.U kojoj kući bi bila?

Svi bi želeli da su u Grifindoru, a verovatno da bih i ja tamo bila. Mada bi se šešir dvoumio između Sliterina i Grifindora, ipak sam ja zla veštica.

14.Da igraš kvidič, na kojoj bi poziciji bila?

Sigurno ne bih bila tragač! Možda čuvar, recimo. Verovatno bih bila Hermiona koja sedi na tribinama i bodri, to bi mi najbolje išlo.

15.Koji predmet bi ti bio omiljen?

Ne bih mogla da izdvojim baš jedan predmet, ali evo dva – napici i preobražavanje. Uživala bih da mućkam napitke, a volela bih i da savladam preobražavanje, pa možda postanem i animagus čak.

16.Kada bi mogla da oživiš jednog lika koga je Roulingova ubila, to bi bio?

Najverovatnije Fred Vesli, jer sam bila zaljubljena u njega kao klinka. Mada, možda bi to bila Nimfadora ili Lupin. Morala bih dobro da razmislim. Koliko god surovo zvučalo, svaka od tih smrti je smislena, pa verovatno ne bih menjala ništa.

17.Koji bi bio tvoj posao u magičnom svetu?

Volela bih da sam profesor na Hogvortsu – to bi značilo da sam konstantno tamo, a Hogvorts je moja omiljena građevina! A predmet bi opet bio preobražavanje.

18.Da možeš da upoznaš jednog od glumaca iz filmova, ko bi to bio?

Definitivno Ralf Fajns – Voldemor. Mada bi se na spisku našli i Geri Oldman, Helena Bonam Karter i Alan Rikman.

Voldemort_Wiedergeburt

19.Da li ti se dopada kraj serijala?

Ne dopada mi se jedino to što je kraj. Volela bih da ima još. Mislim da je Roulingova smisleno zatvorila celu, da je kompletirala priču na pravi način. Bilo je i žrtava, ali i pobednika. Nekako sve to ima neki dublji smisao i mislim da je uspela u svojoj nameri da u svoj magični svet uvuče milione i milione ljudi uz pomoć kojih će taj svet živeti ALWAYS!

20.Koliko ti znače knjige o Hariju Poteru?

Na skali od 1 do 10 – 9 i 3/4! Zaista mnogo. Uz njih sam i ja odrasla i sazrela i s godinama ih na različite načine doživljavam i to je prava čar! Verujem da ću biti jedna dosadna majka, ali i profesorka srpskog koja će zahtevati da se ove knjige obavezno čitaju! Mene sve to podseća na jedno divno detinjstvo, na odrastanje uz magiju i na beskrajne razgovore o knjigama na dosadnim časovima u osnovnoj školi. Zaista, znače mi mnogo.

Harry_Potter_Scar

Još jednom, zamoliću vas da odgovorite na ova pitanja u komentarima, zaista bih uživala da čitam i vaše odgovore! Ja sam uživala odgovarajući, podsetila se svih magičnih stvari kroz koje sam prošla i shvatila da je ovo nešto što će zauvek činiti deo mene!

Vještica

2 thoughts on “Hari Poter TAG

Leave a Reply

