Recenzije jedne veštice

Od bisera kosa i šminka – Bisera Bibi

Da ovo ne bi postao blog isključivo muzičkih recenzija, danas sam odlučila da vam predstavim još jednu bjuti Jutjuberku koja itekako ima šta da kaže i poruči. Do nje sam, naravno, došla putem Ane 2 Cats kada je u jednom od svojih videa spomenula Biseru i njenu recenziju original i fejk Too faced palete Chocolate bar. Odmah da vam kažem, žena me oduševila na prvu loptu!

S obzirom na to da sam i sama mišljenja da ne treba posegnuti za primamljivim cenama, jer su sve kopije uglavom kineske i uglavno dermatološki NEispitane, i da je svakako bolje skupiti određenu sumu novca i kupiti original, ali samim tim i znati šta nanosimo na lice, onda nije čudno što su mi se Biserina razmišljanja dopala. Ona je u tom videu napravila poređenje između fejk i original palete, i to detaljno poređenje, a da ja ne bih davila više, ostaviću vam video i obavezno pogledajte i što je najvažnije od svega, poslušajte Biseru, ima šta da vam kaže.

Ovo nije jedini video koji mi se dopao. Nakon toga sam počela da češljam njen kanal i pronašla sam gomilu saveta, gomilu preporuka i recenzija. Na primer, danas sam baš gledala neke proizvode koji se mogu poručiti onlajn i kada sam poželela da vidim da li je neko to već isprobao, kakva su mišljenja otišla sam upravo na njen kanal i na Anin kanal. Dakle, njih dve su zaista postale osobe kojima verujem kada je reč o kozmetici i šminki.

12005766_10207708396245859_811305225_o

S druge strane, kod Bisere ćete osim izvanrednih saveta o kozmetičkim proizvodima i šminki pronaći i savete u vezi sa kosom, koji su nama svakako uvek dobrodošli. Na njenom kanalu zaista možete pronaći sve što vas interesuje, ona upoređuje proizvode, govori o njihovom sastavu, zbog čega su dobri, zbog čega ih treba imati – dakle rešićete sve nedoumice.

Ono što je možda najbitnije, jeste da je Bisera izuzetno prijatna za slušanje. Setićete se da sam, kada sam pisala o Ani 2 Cats, rekla kako ne mogu svakog da gledam i slušam, da mi ne prija svako uhu i da mi je dobar deo Jutjuberki iritantan – e, Bisera je sve suprotno od toga! Dakle, lepo govori, drži pažnju, ne zamara. Dok sam istraživala Fejsbuk da bih napisala ovaj tekst, videla sam da je iz Kruševca, a s obzirom na to da sam i ja s juga, malo južnije od nje, jasno mi je zbog čega mi baš ona odgovara. Šalu na stranu, ona je neko koga zaista treba, pre svega, čuti!

Da ne bih mnogo bajala ja ovde, ostaviću link njenog Jutjub kanala i tamo možete da pretražite sve što vas interesuje u vezi sa šminkanjem i održavanjem kose. Uživajte!

BISERA BIBI

Vaša Vještica!

 

 

Leave a Reply

