Recenzije jedne veštice

Umetnost Nail Art-a by Danijela

Pre par meseci, negde u toku leta, naišla sam na jedan tekst pod naslovom Blogovanje i fenomen “hejtera”: Kako sam naučila da razlikujem dobru kritiku od prostakluka? (klikom na naslov možete i pročitati taj tekst). Istog trenutka me je zainteresovalo ko to piše, jer sam, malo je reći, bila oduševljena tekstom. Odmah sam ga podelila i na stranici, ali nisam sigurna koliko je ljudi tada to videlo. Sada sam odlučila da vam predstavim baš nju, divnu Danijelu – pametnu, rečitu i neverovatno talentovanu umetnicu u kategoriji kojoj malo ko može prići – u Nail Art-u!

12112125_590474321091399_8211377395347821220_n

Nail art je, za one koji ne znaju, umetnost ukrašavanja noktiju. Kada sam pročitala gore navedeni tekst, počela sam da pretražujem SAJT (klikom ćete se prebaciti na sajt) i da otkrivam kakvu sve magiju možete stvoriti na sopstvenim noktima. Uz sajt, tj. blog, tu je i njen Jutjub kanal by Danijela (klikom ćete se prebaciti na kanal) i to je možda i srž njenog rada, pošto tu objašnjava sve na delu. Tu na kanalu je ona lepo podelila kategorije i tamo zaista možete naći sve, ali bukvalno sve što vas zanima u vezi sa noktima. Postoje kategorije kao što su recenzije i noviteti gde ona recenzira lakove i proizvode za negu noktiju ili predstavlja neke nove proizvode koje je pribavila, zatim postoji kategorija videa koji su tutorijali gde ona objašnjava kako uraditi koji manikir i to korak po korak, vrlo razumljivo, da ti prosto izgleda da sve možeš i sama. Vrlo interesantna kategorija je ona u kojoj se nalaze videi u kojima govori o preparatima i premazivačima koje možemo same kod kuće napraviti uz pomoć namirnica koje svaka kuća ima.

Zbog čega sam odlučila da vam predstavim baš nju? Prvenstveno zbog toga što je inovativna. Moguće da ih ima još (ja ih za sada nisam pronašla), ali mislim da s pravom mogu reći da je ona najuspešnija u kategoriji ovih Jutjuberki. Ovih dana sam nešto i sama poludela za lakovima i šaranjem noktiju, pa sam ispregledala (skoro) sve videe i odlučila da o ovome moram da napišem par reči. Ono što me je najviše oduševilo jeste njena rečitost i neposrednost. Kod nje, koliko primećujem, nema mnogo montaže, ono što misli, ona to i kaže, objavi, nema vrdanja. Ako joj se nešto ne dopada, ona će to reći bez uvijanja i onih slatkih upakovanih reči i to je ono što se meni sviđa. Ona je neko kome se na licu vidi da ima cilj, da se trudi i da radi na tome i zaista nije čudno što je postigla veliki, veliki uspeh.

Malo pre nego što ću početi sa pisanjem teksta, na telefonu mi je stigla notifikacija, pošto sam sabskrajbovana na kanal, a predlažem i vama da to uradite, da je izbacila novi video. Odem da pogledam, kad ono žena priča o tome kako je ostvarila milion pregleda na Jutjubu! Zato sa pravom mogu reći da je neverovatno uspešna u onom što radi! Staviću vam taj video ovde, pošto u okviru istog postoji i nagrađivanje – treba da se sabskrajbujete, da ostavite komentar kako ste je pronašli (ako se odavde prijavite na nagrađivanje, napišite ko vas je poslao tamo :)!) i svoju mejl adresu, nagrade su divne, ali videćete već to. Između ostalog, čućete da ona na početku tog videa govori o tome kako je mislila da će joj se ovaj uspeh desiti kroz pet, šest godina, što samo pokazuje koliko je odlučno i motivisano zakoračila u svet Jutjuba, sa vrlo jasnim ciljem. Onom ko radi, ko se trudi i ko istinski daje sebe se lepe stvari dešavaju i pre nego što očekuje!

Tekst je, inače, trebalo da bude na blogu još u ponedeljak, ali smo se i ja i moj mačak razboleli, pa smo se lečili i malo odložili moje blogovanje. Svakako, tada vas ne bih uputila na nagrađivanje, tako da ovako dobijate vi. Moram da naglasim, mada se podrazumeva, da nagrađivanje radi Danijela, na NJENOM kanalu i da sam u ovom slučaju ja samo pismonoša.

Vaša Vještica!

Leave a Reply

