She rocks fashion – zvezda sa severa – Tatjana!

Počela sam baš, baš sa uživanjem da vam pišem o nekim mladim, kreativnim i pametnim ljudima. Mislim da je ovo odličan način da vam predstavim sve ono što je meni zanimljivo, a i statistike pokazuju da volite da čitate ovakve tekstove, tako da će ih biti bar po jednom nedeljno. Prošle nedelje nije bilo nikakvih tekstova iz opravdanih razloga, ali nadoknadiću to već, ako sam vam nedostajala, izvinite! Da ne stavljam smernice kroz tekst, svi naslovi koji budu pisani italikom sadrže linkove, pa kliknite i pregledajte sve ono o čemu vam pišem.

Dakle, danas želim da vam pišem o jednoj severnoj zvezdi, odnosno Vojvođanki Tatjani sa bloga We rock fashion. Što se tiče samog bloga, dok nisam počela da gledam Tatjanine videe na Jutjubu nisam znala da blog postoji. I moram vam priznati da mi je malo žao. Ovaj blog tematski obuhvata i modu i lepotu, pa je onako jedna baš lepa sinteza za svaku ženu. Živimo u dobu kada sve što želiš da saznaš tražiš po Internetu, pa je svrha ovih mojih tekstova da budu neke smernice kome verovati, odnosno ko je dovoljno ozbiljan, ko svoj posao radi na pravi način i baš kako treba, i čije savete zaista vredi čuti. Tom spisku ljudi pridružila se i divna Tatjana!

11899972_943095025733533_4221899803222825644_n

Fotografija je preuzeta sa Tatjanine Fejsbuk stranice.

Ako sam dobro shvatila (ispravi me, Tatjana, ako grešim), blog su vodile tri devojke, pa su dve odustale i na kraju je ostala Tatjana koja nije menjala ime bloga, što mislim da je sasvim u redu, znate koliko ljudi teško menjaju navike. Negde u toku leta, moja draga Ana 2 Cats je podelila Tatjaninu najavu za Jutjub kanal i još tada sam nekako znala da ću uživati u njenim videima. Kada sam vam pislaa letos o Ani, istakla sam da volim da slušam ljude sa prijatnim glasom, da ne volim da u videu sve živo pršti jer mi to onda izgleda baš, baš izveštačeno. E, kada budete otišli na Jutjub kanal Tatjana Werockfashion i kada budete poslušali bar jedan video shvatićete da umilnije i prijatnije stvorenje nikada niste čuli! Ona ima tako neku divnu energiju, a pored toga sve informacije koje izgovara imaju smisla, da sam se ja u početku čudila kako jedna moja vršnjakinja, dvadesetdvogodišnjakinja, može imati toliko iskustva, toliko bogat rečnik i u TMI Tag-u sam shvatila kako! Ona ima, verovali ili ne, 32 godine i sasvim je logično to što su njene priče smislene i što žena zna šta govori. Mislim da je za ono čime se ona bavi, a i prethodne Jutjuberke o kojima sam vam pisala, zaista važno koliko godina iskustva iza sebe imaju da bi to što one rade imalo poentu.

Dok na blogu postoje razni odeljci, možete pronaći odevne kombinacije za različite prilike, savete o lepoti, o stilu života, ali postoji i odeljak sa intervjuima od kojih je jedan baš sa Biljanom Tipsarević. Posebno obratite pažnju na fotografije na blogu koje su fantastične! Dakle, Tatjana je neko ko zaista ozbiljno shvata ono čime se bavi. Na njenom Jutjub kanalu možete pronaći preporuke za različite prozvode, upoređivanja, recenzije, a do sutra je u toku i poklanjanje jednog pilinga za telo sa kafom i cimetom, pa ću vam ostaviti taj video i ovde – da se prijavite ukoliko želite to da osvojite i da vam Tatjana sama malo priča o sebi, da ja ne nagađam, ja samo prenosim utiske, a moji su i više nego dobri! Uživajte u njenom kanalu, s obzirom na to da je od skoro krenula, sigurna sam da nas čeka još mnogo, mnogo lepih videa, tako da, obavezno kliknite na famozno crveno dugmence ispod videa i pretplatite se na njen kanal, svakako vredi! Pratite je i na društvenim mrežama, na Fejsbuk stranici We rock fashion i na Instagramu @tatjana_jo.

Vaša Vještica!

2 thoughts on “She rocks fashion – zvezda sa severa – Tatjana!

Leave a Reply

