Recenzije jedne veštice

Fashion babe – Dunja Jovanić

Danas ćemo ponovo skoknuti do Jutjuba jer želim da vam predstavim još jednu domaću Jutjuberku koja svakako zavređuje vašu pažnju. Ona je jedna od onih žena čija je fizička lepota, a neverovatno je lepa, ispunjena onom istinskom, ljudskom lepotom, pa možete pretpostaviti o kome je reč. Da, danas vam pišem o Dunji Jovanić sa bloga Fashion babe. Dunja ima i svoj Jutjub kanal pod nazivom Dunja Jovanić, a i u ovom tekstu ćete klikom na kurzive moći da dođete do linkova o kojima vam pišem.

Fotografija preuzeta sa Fejsbuk stranice Fashion babe.

Dunjin kanal sam pronašla negde na početku leta, čini mi se. Zbog čega sam čekala do sada da vam pišem o njoj, ne znam ni sama, ali nikada nije kasno, to je sigurno. Gledala sam skoro njen video, pre nekih mesec dana, gde je govorila o Jutjub samitu u Srbiji i tada odradila i TMI tag i tada sam shvatila koliko imamo slično razmišljanje i moram priznati da mi se dopalo što sam čula da još neko razmišlja isto, to ti nekako dođe da shvatiš da nisi sam. Radi se o nekih par rečenica o onome u šta ona veruje – tačnije o delu gde ona govori o tome da se sve dešava sa nekim razlogom. Pa čak i kada je reč o nekim, uslovno rečeno, lošim stvarima, sigurna je da se sa nekim dobrim razlogom dešavaju. Mene je to oduševilo.

Fotografija preuzeta sa Fejsbuk stranice Fashion babe.

Deluje mi dosta mlađe, mislila sam da smo čak i isto godište, ali ona je ipak četiri godine starija. Da nije bilo tog videa, mislila bih i da je iz Beograda, a ona je Vojvođanka i studira u Novom Sadu. Po njenom načinu izražavanja, po govoru nikada ne bih rekla da je iz Vojvodine, i to mi se sviđa. Dakle, Dunja je neko ko neguje svoj govor, u njenim videima ćete uvek čuti lep jezik, a to je prava muzika za uši.

Elem, da pređem na ono zbog čega vam pišem. Dunja Jovanić je jedna od, sada već malo većeg broja, domaćih Jutjubera. Ona se time bavi nekih godinu dana, malo više od toga. Njeni videi su tematski, pa možete pretpostaviti čime se bavi, kada se to meni dopada. Naravno, u pitanju je lepota. Dunja radi recenzije, radi različite mejkap lukove, radi sve ono što zaista ima smisla. Baš zbog njene organizovanosti je tako uspešna. Kod nje se tačno vidi da voli to što radi. U spomenutom videu je rekla da nije baš omiljeni lik u društvu (možda sad lupnem, jer nisam uspela da provalim da li je ozbiljna ili se šali, ali mislim da je bila ozbiljna), međutim, kada bismo se našle u istom društvu, mislim da bi meni ipak bila omiljeni lik.

Dunjin blog, Fashion babe, uglavnom prati njene videe na Jutjubu, ali tamo ima i različitih modnih postova, sa fantastičnim fotografijama koje morate videti, zato trk na blog! Njen osećaj za modu je poseban i meni se baš, baš dopada, jer i sama imam neki sličan ukus. Kvalitet fotografija na blogu je odličan, što je jako bitno za jedan dobar blog.

Ovde ću vam staviti direktne linkove dva videa. Prvi je iz njenog prvog perioda bavljenja Jutjubom, a tema tog videa je kako napraviti mat nokte. Meni je ona u tom videu prezabavna i to je prvi njen video koji sam pogledala. Svaki put kad ga pustim, ja se smejem kao luda. Tu tačno možete videti koliko je Dunja duhovita i koliko ta njena unutrašnja iskra zapravo isijava – zato i ostavljam klip ovde.

Drugi video koji mi se dopao zbog originalne ideje jeste onaj u kom govori o tome kako i na koji način održavati pravilnu negu zuba i usne duplje. Pored tog videa ćete pronaći i jedan o izbeljivanju zuba, što svakako može biti o pomoći.

O Dunji sam vam pisala zato što smatram da je neverovatno talentovana, da je neko ko ima šta da kaže i neko koga svakako treba čuti. Zato trk na Jutjub i na njen blog, čitajte, slušajte, šta vam volja – ali jedno je sigurno, nećete se pokajati. Znate već koliko volim da vidim mlade ljude koji se trude, rade i u tome su uspešni.

Vaša Vještica

BLOG http://imfashionbabe.blogspot.rs/

YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UCI0XiGu2ZB28rQt1T4_ipAw

FACEBOOK https://www.facebook.com/imfashionbabe

TWITTER https://twitter.com/DunjaSaOrmara

PINTEREST https://www.pinterest.com/imfashionbabe/

INSTAGRAM https://instagram.com/imfashionbabe/

3 thoughts on “Fashion babe – Dunja Jovanić

Leave a Reply

