Mesečni favoriti

Oktobarski favoriti, 2015.

Oktobar mesec mi je već sam po sebi favorit. Možda zbog toga što sam rođena baš na dan kada otrovnica škorpija počinje da vlada, možda zbog zlatne i crvene boje opalog lišća koje šušti pod nogama, možda zbog toga što je jednostavno oktobar. Shvatićete onda zbog čega uživam dok kuckam ove reči, a vama želim da se sklupčate pod ćebetom, sa šoljom kafe ili čaja u ruci i pročitate ovih par redaka magije.

 

1.Serija Code Black

Prvi favorit jeste serija Code black. Ne znam kako bih ovo prevela na srpski jezik, plašim se da ne izgubi značenje u prevodu pa ću ostaviti ovako. Radnja se dešava u bolnici u Los Anđelesu gde takozvanih code black siuacija ima u proseku oko 300 godišnje, dok se u ostalim bolnicama dešavaju tri do četiri puta, a nastaju onda kada su svi kapaciteti bolnice iskorišćeni. Do sada je emitovano šest epizoda prve sezone, dakle ove godine je počela serija da se prikazuje, ali ako volite serije tog tipa, preporučujem svakako! Meni se dopada i sigurna sam da ću postati fan na duže staze.

2. Serija The Middle

Kada smo već kod serija, preporučila bih vam i jednu humorističku seriju, tačnije sitkom – The Middle. Ni njen naziv neću prevoditi da ne bih nešto pogubila u prevodu, ali ću vam od srca preporučiti da se uz ovu seriju smejete. Ukoliko već pratite Modern family, ne sumnjam da će vam se i ovo dopasti. Radi se o jednoj porodici sa troje dece, urnebesno smešne dece. Ako bih morala da izdvojim omiljeno dete, to bi definitivno bio Brick koji je mali bookworm, u pravom smislu te reči. I urnebesno je smešan! Ako ste željni smeha, nečega što možete gledati pred spavanje i opustiti se onda je ovo prava serija za vas!

3. Knjiga Drvo života Kristine Kovač

Ovoj knjizi sam posvetila čitav tekst koji možete pročitati u odeljku sa recenzijama, pa se ne bih ponavljala. Ovde ću ukratko navesti da i sada, kada su se utisci slegli, mislim da ova knjiza zavređuje pažnju, da je treba pročitati i da treba pokušati razumeti značaj ovog dela za savremenu srpsku književnost. U modernoj nauci o književnosti ovo delo zauzima posebno mesto i glavni adut kojim odiše jeste inovativnost, stvaranje nečeg novog, na pragu beletristike. Divna ljubavna priča, sa dominantnim elementom emocije. Autorka na specifičan način kroz svoj roman provlači dve vrste ljubavi – ljubav između muškarca i žene i ljubav između majke i ćerke. Obe dominiraju jednako, što dozvoljava različita tumačenja.

4. Essence lak sa gel efektom – Soft Matt

Essence Gel Nail Polish Soft Matte Va VA Voom Swatch Review

Ovaj lak sam dobila za rođendan i moram da ga stavim ovde jer sam nakon korišćenja postala manijak koji sakuplja lakove. Jedno vreme uopšte nisam lakirala nokte, međutim sada samo menjam boje. Ovaj koji mi je favorit je broj 47 i tu boju sanjam godinama – nežno koralna boja između crvene i narandžaste.

5. Essence Stay All Day (16h) Foundation

Essence Stay All Day Liquid Foundation Review Malaysia Watson Foundation Sabrina Tajudin (4)

Još jedan Esensov proizvod se našao u mojim favoritima – ne bih da se ovaj moj blog pretvori u nešto što nije, odnosno plašim se da ne krenem sa nekim temama koje nisu moj cilj, ali zaista moram da spomenem ovakve stvari, a šta će jednoj ženi biti omiljeno ako ne šminka i mackalice? Do sada nisam koristila agresivne pudere i mislim da ni ovaj nije previše agresivan, ali svakako ima dobru pokrivnu moć. Fino mi ujednači ten, boja mi odgovara (Soft Beige) i moram prizanti da ga ne koristim svakodnevno (ni ne šminkam se svakodnevno), ali za tako neke fine prilikice je sasvim u redu.

6. L’oreal Sublime Fresh Cleansing Foam

Ovu penu mi je otkrila, naravno, Ana 2 Cats, pa da ja ne bih razglabala o nečemu što mi posao nije, reći ću samo da sam prezadovoljna, da sam je skoro kupila i da već vidim da to radi svoj posao i ostaviću vam Anin video da lepo čujete sve ono što se o ovome valja reći.

7. BIRO kafeterija (Niš)

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA BLOGA http://www.dare-2-wear.com/.
FOTOGRAFIJA PREUZETA SA BLOGA http://www.dare-2-wear.com/.

Od kada se otvorila ova kafeterija u Nišu, zapratili smo se na Instagramu, ali ja pre mog rođendana nisam nikako stigla da ih posetim. Kada bih otišla u Niš, uvek bih bila u škripcu sa vremenom i onda sam odlučila da je sasvim dobra ideja da drugarice počastim kafom u Birou baš na moj rođendan. Malo je reći da sam oduševljena objektom. Odiše mirisom sveže skuvane kafe, enterijer je neverovatno prijatan, a osoblje vrlo ljubazno. Na stolovima su vrlo zanimljivi detalji, poput cveća od krep papira, a rustičnost kojom objekat odiše je baš, baš nekako topla i kućna. Da imam vremena, svakog dana bih boravila tamo i moram priznati da mi je malo žao što ne mogu svakodnevno da im budem gost. Flaša vode sa mentom koju dobiješ pre nego što naručiš kafu je pun pogodak! Nisam ni slutila da to može baš tako fino da te osveži. Kasnije su mi i na Instagramu čestitali rođendan jednom baš finom čestitkom, pa im se ovom prilikom još jednom zahvaljujem.

8. Prijateljstvo

U oktobru mi je favorit prijateljstvo – naučila sam da nije nužno da je ono što dugo traje ono pravo, već naprotiv, pravi ljudi nekada malo kasnije ušetaju u tvoj život. Kada shvatiš ko su pravi prijatelji, a ko lažni moralisti koji koriste svaku priliku da ti iza leđa govore gadosti, onda ti zaista zasija sunce. Očistila sam žito od kukolja i spremila se za nove pobede. Čuvajte svoja prijateljstva i ne uzimajte prijatelje zdravo za gotovo. Prijatelj će pružati, ali kada se opeče, posle će početi i da uzima.

Vještica

DISCLAIMER: Sve fotografije su preuzete sa Google pretraživača slika, tako da ne znam imena autora, ali eto, ipak je ovo jedan blogić gde propagiramo poštenje i pravdu, pa da ne ispadne Vještica lopuža! 😀

2 thoughts on “Oktobarski favoriti, 2015.

Leave a Reply

