Creative Ideas Alex

Mislim da je krajnje vreme da otvorim posebnu kategoriju pod naslovom Domaći Jutjuberi i da tu skladištim ove tekstove! Naime, danas ću vam ponovo prezentovati jednu domaću Jutjuberku – s tim što ova devojka radi nešto sasvim drugačije u odnosu na sve one o kojima sam vam već pisala. Aleksandra se bavi isključivo tutorijalima i kod nje na kanalu možete pronaći “How to…” za bukvalno sve što vas interesuje!

10984614_358847477644758_3464423795175021940_n

Ovaj tekst pišem sa posebnom željom da vam ovu vrednu devojku što bolje predstavim. Aleksandra je, zapravo, moj prvi internet prijatelj. Internetski smo se upoznale još pre mnogo, mnogo godina na nekom forumu i tada smo razmenjivale pisma, odnosno diskove sa serijama i filmovima. Sećam se i da sam imala poteškoća sa slanjem pisama i da joj nikako nisu stizala (bila sam klinka, verovatno sam nešto pogrešila), ali smo od tada nas dve postale prijatelji na Fejsbuku i tako je ostalo i do danas. Sećam se da smo se nas dve skontale još tada i često smo razgovarale i moram priznati da mi je vrlo brzo postala draga i da je imala određenu ulogu u mom odrastanju i hvala joj na tome! Kada sam pre jedno godinu dana (čini mi se da je toliko vremena prošlo) videla čime se ona bavi na Jutjubu, moram priznati da tada nisam ništa ukapirala, ali mi se dopalo to što snima tutorijale. Dakle, ona ima vrlo malo videa u kojima ona nešto govori, njen fokus je na kućnoj izradi predmeta. Sama izrada takvih videa je vrlo zahtevna i komplikovana. Ona prvo mora imati dobru ideju, zatim materijale potrebne za izradu, a onda i doooosta vremena da se sve to snimi, edituje, aploaduje. Samim tim što ona sve to radi besprekorno, uočljiv je trud koji ulaže i neverovatno mi je drago što je uspešna u tome.

Koristim priliku da vam napišem ovih par redaka o Aleksandri baš zbog toga što je inovativna. Ukoliko ste čitali moje prethodne tekstove na ovu temu, znate koliko podržavam kvalitetne, vredne ljude koji rade ono što vole. U eri Interneta i poslovima 21. veka, meni je sasvim u redu da se neko bavi Jutjubom i mislim da je to jedan vrlo ozbiljan posao. Ono što svi na kraju vidimo jeste gotov, sređen video, a ne vidimo čitav proces nastajanja samog videa koji ume da bude prilično, prilično komplikovan i težak. Na Aleksandrinom kanalu možete zaista pronaći sve što vas interesuje, saveti su joj odlični, a meni se posebno dopadaju tematski videi. Celog oktobra izbacivala je videe u vezi sa Helloween-om. Takođe, dobra stvar je što su joj naslovi na srpskom, engleskom i španskom, a često u samom videu kada ima teksta, ona to prevede i na španski, pa mi je baš drago što se njeni videi gledaju i na nekom drugom području osim onih gde je govorni jezik srpski.

Ostaviću vam link njenog Jutjub kanala i pustiću vas da istražujete, poslušate savete, saznate neke nove informacije i uživate u radu ove mlade, vredne, kreativne i perspektivne devojke.

Vaša Vještica!

YOUTUBE: Creative Ideas Alex https://www.youtube.com/channel/UCO_PQrYJk_DJIE9RLWRFCQw

FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/Alex-rucni-radovi-175141265968792/

Leave a Reply

