“Đavo iz jagode”, Centar za kulturu i umetnost Aleksinac, 05.12.2015.

Sinoć sam prvi put u životu otišla na stand up komediju. Bilo je prilike i pre, ali prosto sam ja nekako uvek bila skeptična. Nije mi se sviđao koncept da neko tamo stane na binu sa mikrofonom u ruci i prosipa neke glupe fore, a ja sedim i aplaudiram iz kurtoazije. Kada sam videla da će gost u mom gradu biti upravo čovek od koga sam u Survajveru čula za stand up komediju, odlučila sam da dozvolim sebi da se upoznam sa jednim takvim konceptom.

Baš mi je bilo drago kad sam videla da je sala puna. Odmah sam pomislila da od trista ljudi ne mogu samo ja biti debil da mi se ne dopadne ono što ćemo čuti. I zaista, tek sinoć sam shvatila da uopšte nije loše s vremena na vreme pustiti nekoga ko ume da te nasmeje onako, iz duše. Fore su sve, samo ne glupe.

Prvo smo slušali Nenada Stefanovskog i bio je odličan. Nakon njega, došao je đavo iz jagode, odnosno Srđan Dinčić i moram priznati da mi je malo žao što ranije nisam posećivala ovakve večeri. Ja sam se sat i dvadeset minuta smejala bez prestanka. I onda sam shvatila da sam ja bila puritanka koja nije želela da pruži šansu nečemu novom, zabavnom. Humor koji sam sinoć čula me je nasmejao, onako istinski, a to mi je baš trebalo. U jednom momentu sam se uplašila da me ne spale na bini – em crvenokosa, em veštica, ali srećom, bilo je mračno i nisu me ulovili.

Ovako svoj novi stand up vidi Srđan:
”Đavo iz jagode” je topla ljudska priča između ostalog i o tome kako se trideset kilograma plašljivog krzna trese zbog grmljavine, tinejdžerka mrzi svet a posebno svoje šiške, kako jedan ucveljeni mladić otkriva svojstva vagine koja mogu promeniti tok čovečanstva, a najgori tata ikad se bori za svoje mesto pred televizorom sa koga se čuju vesti da su neki ljudi umrli ali da će se živeti bolje. A sigurno hoće već sledeće godine. Ili one tamo… – Više na: http://standup.rs/aktuelno/srdan-dincic-na-turneji-sa-novim-stand-up-om/#sthash.jgBWiNGN.dpuf

Ono što se meni posebno dopalo jeste jedna opuštena atmosfera, kakva inače i treba da bude na stand up komediji. Ipak i nije tako loš koncept interakcije sa publikom, tada, čini mi se, nastaju još smešnije fore. Najzabavnije mi je definitivno bilo kada se i sam Dinčić zasmeje, pa tek onda nastavi. To samo govori o tome kako neko radi ono što voli i koliko uživa u tome.

Fotografija preuzeta sa sajta standup.rs.
Fotografija preuzeta sa sajta standup.rs.

Eto, to bi bilo jedno kratko sumiranje utisaka, odnosno moje javno priznanje da sam bila slepa kod očiju što nisam sebi dozvolila da nešto prvo vidim i doživim, a onda sudim o tome. Ali, nekako simbolično, od Srđana Dinčića sam prvi put čula za stand up komediju i njega sam prvog i gledala kako je izvodi i dopalo mi se. Da nije bilo Survajvera, ne bih ni ja nikada shvatila koncept ovakvog humora, a iz ove perspektive, bilo bi mi žao. Ako vam išta znači – imate moju preporuku i obavezno posetite ovog đavola iz jagode kada vidite da dolazi u vaš grad!

Vaša Vještica!

2 thoughts on ““Đavo iz jagode”, Centar za kulturu i umetnost Aleksinac, 05.12.2015.

Leave a Reply

