TV tag – fun, fun, fun!

Moja draga koleginica Sara sa bloga sarah-m-world.blogspot.rs me je tagovala da uradim TV tag, koji mi se odmah dopao, ali su mi obaveze dozvolile da tek sada odgovorim na zanimljiva pitanja. Ne bih mnogo dužila sa uvodom, pitanja su baš interesantna i jedva čekam da odgovorim – samo bih da naglasim da sam pravi manijak što se tiče američkih serija, više ni sama ne znam koliko njih pratim! Stvari sam držala pod kontrolom dok se nisam upoznala sa sajtom i Jutjub kanalom Nemanje Vujčića (klikom na ime skočićete do njegovog kanala), jer me čovek navukao na toliko serija da ja više uopšte ne stižem da odgledam sve redovno. Nazive serija ću navoditi na engleskom, ne sviđaju mi se naši prevodi uglavnom.

1. Najbolja pilot epizoda?

Poslednja serija koja me je već pilot epizodom potpuno kupila jeste Code black. Ipak, ako treba da izaberem omiljenu pilot epizodu, onda bi to definitivno bila prva epizoda serije Grey’s anatomy. I How to get away with murder i Once upon a time imaju odlične pilot epizode, moram da naglasim!

greys-anatomy-cast

2. Najgora pilot epizoda?

Hmmm. Pa ne bih išla tako daleko da za nešto kažem da je najgore, ne volim to. Nekako ne volim detektivske serije, ili policijske, kako god, nisam baš ljubitelj takvih tema. Probala sam da krenem da ih gledam, ali i nakon pilot epizode, ne bih bila baš zainteresovana da nastavim, pa neka bude da su mi to najmanje omiljene pilot epizode.

3. Najbolja poslednja epizoda serije, odnosno series finale?

Mislim da se nijedna koju sam religiozno pratila nije završila onako kako sam ja želela. Međutim, par njih su imale zaista dobre poslednje epizode, a moja omiljena bi definitivno bila poslednja epizoda serije Charmed. Veštica, kakva jesam, ne može da ne voli ovu seriju, zbog njih sam i naučila magiju i prosto mi se njihov kraj najviše dopao, mada bih volela da kraja nema i da zauvek gledamo nove avanture magičnih sestara!

4. Najgora poslednja epizoda serije, odnosno series finale?

Uh, definitivno How I met your mother. Čitava poslednja sezona mi nije bila naročito zanimljiva. Snimaš seriju od čitavih devet sezona (ili osam, zaboravih već, a mrzi me da proverim), da bi se majka pojavila tek pred kraj i to da umre. Ima različitih teorija, ali mislim da efekat prave ljubavi koji su želeli da postignu poslednjim scenama definitivno nisu uspeli. Nije mi se dopao ni kraj serije Desperate Housewives.

5. Omiljena glumica iz serija?

Ajooooj! Treba da odaberem jednu!? Nemoguće. Dakle, Katherine Heigl kao Izzy u seriji Grey’s anatomy; Sandra Oh kao Christina Yang u seriji Grey’s anatomy; Alexandra Caroline kao Lexie Grey u seriji Grey’s anatomy. Viola Davis kao Annalise Keating u seriji How to get away with murder; Aubrey Anderson-Emmons kao Lilly Tuicker-Pritchett u seriji Modern family (mala je genijalna!); Alyssa Milano kao Phoebe u seriji Charmed; i naravno, Lana Parrilla kao Regina/Evil Queen u seriji Once upon a time (ona je mi je možda i najomiljenija).

6. Omiljeni glumac iz serija?

Pa moram ponovo da budem pristrasna, to je definitivno Eric Dane kao Mark Sloan u seriji Grey’s anatomy. Pored njega, tu su i Collin O’Donoghue kao Captain Hook u seriji Once upon a time; Paul Wesley kao Stefan Salvatore u seriji The Vampire diaries; Joseph Morgan kao Klaus Mikaelson u serijama The Vampire diaries i The Originals; Brett Dier kao Michael Cordero u seriji Jane the virgin.

7. Najbolja početna špica?

Meni je trenutno najomiljenija početna špica serije Crazy ex-girlfriend. A volim i mističnu muzikicu na početku serije Once upon a time.

xgf1652_s1_prem_web-e1440679609995

8. Omiljeni ženski lik iz serija?

Regina/Evil Queen u seriji Once upon a time i, definitivno, Lexie Grey u seriji Grey’s anatomy. Phoebe u seriji Charmed ne smem da izostavim!

9. Omiljeni muški lik iz serija?

Mark Sloan.

85598_original

10. Najmanje omiljeni likovi?

Mary Margaret/Snow u seriji Once upon a time i Elena u seriji The Vampire Diaries (sreća pa je više nema!).

11. TV crush (ovo ne mogu da prevedem, a da ovako dobro zvuči!)?

Brett Dier, definitivno. Ne znam zbog čega, uopšte nije moj tip, ali istopim se svaki put kad ga vidim!

12. Omiljene serije iz detinjstva?

Odrastala sam uz Charmed, Allo, allo i Friends. To su mi i omiljene serije iz detinjstva.

13. Omiljena tinejdžerska serija?

Gossip girl i Awkward. Meni su baš slatke ovakve serije.

14. Serija koju si najbrže progutala (pogledala celu)?

How to get away with murder, mada ona je tada imala samo prvu sezonu od petnaest epizoda, hahaha! Najbrže sam, definitivno, pogledala Grey’s anatomy, pošto sam počela da je pratim redovno tek od njene osme sezone.

How-To-Get-Away-With-Murder-Fanfiction

15. Omiljena serija?

Ovo je kao kad majku teraš da odabere omiljeno dete, zaista. Sve su mi omiljene, sve koje gledam volim najviše na svetu, stvarno ne mogu da izdvojim jednu.

16. Serija koju žalim što sam pogledala?

Ne gledam serije koje mi se ne dopadaju.

17. Guilty pleasure?

Naravno, The Vampire Diaries i The Originals. Šta ću, volim ih!

18. Lik čiji bih garderober ukrala?

Garderober Regine ili Evil Queen, oba bih uzela! U seriji Mistresses se odlično oblače, pa bih i njihove garderobere maznula.

19. Serija u kojoj bih i ja želela da se pojavim?

Once upon a time i Grey’s anatomy. Za prvu je logično zbog čega, fali im jedna ovakva veštica!

20. Najzabavnije serije?

Mogla bih da nabrajam do prekosutra, ali evo, neka budu Friends, Devious maids, Modern family, The Middle… Sigurno ih ima još, ali u ovom momentu ne mogu svih da se setim!

 

Vaša Vještica!

 

 

 

3 thoughts on “TV tag – fun, fun, fun!

  1. angie0804 says:

    Pozdrav koleginice drago mi je da si odgovorila 😃 Vidim da imamo dosta slicnih razmisljanja u pogledu Redzine koju obozavam. I dobar ti je crush
    Pozdrav ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

