Državni udar – ovog puta zaista!

Odlagala sam pisanje ovog teksta, sve u nadi da neću ni morati da ga napišem. Želela sam da ovo bude samo jedan ružan san iz koga ću se probuditi u subotu u 21h, uključiti TV i odgledati novu epizodu. Ipak, 24 minuta moje nedeljne slobode su mi uskraćena, evo već drugu subotu za redom.

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice emisije "24 minuta sa Zoranom Kesićem".

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice emisije “24 minuta sa Zoranom Kesićem”.

Televiziju vrlo retko gledam. Dovoljan mi je rijaliti u kom živimo da bih pratila i ove primitivne na TV-u. Kada nemam obaveze, pogledam proročanstvo na RTS-u svakog dana u 20h (nisu Tarabići) i fino se nasmejem uz Andriju i Anđelku. Ipak, postoje termini kada sam obavezno ispred TV-a, kada uživam u sarkazmu mojih omiljenih ličnosti i kada se najslađe i smejem. Petkom u 22h (Prva), subotom u 21h (B92) i ponedeljkom u 22h (Prva). To je bilo moje vreme. Međutim, kako to obično biva, ono što najviše voliš najpre te napusti, izgubila sam jedan termin. Onaj zlatni, subotom u 21h.

Već dve subote za redom ostajem bez nedeljne doze zdravog humora i polako postajem prilično nervozna. Želim da verujem da u ovoj državi nismo u manjini. Setite se samo koja su se sve imena pojavljivala u emisiji Zorana Kesića. Po mom skromnom mišljenju, dovodio je najčistije umove 21. veka u Srbiji i sa njima pravio neviđeno dobre emisije. Teme kojima se bavio su se prosto same nametale, a mislim da je ugao posmatranja Zorana Kesića i više nego prav. Na moju veliku radost, prvobitnih 24 minuta pretvorilo se u skoro sat vremena neviđene zabave i neophodnog smeha. Nešto je trulo u državi našoj, pa što nam uzeste 24 minuta spokojstva i mira?

Sergej i Branislav Trifunović, Draža, Kristina Kovač, Suzana Trninić – samo su neka od imena ljudi koje neizmerno poštujem, a koji su sa Kesićem uz mnogo smeha davali smisao mojim pauzama u učenju subotom uveče. Koristim ove isklišeirane izraze baš zato što mi je već postalo kliše da kukam za svim onim dobrim stvarima koje su ukinute i nema ih više jer je neko negde tako hteo. I nekako uvek kada iz nekog razloga prekinu sa emisijom 24 minuta sa Zoranom Kesićem, vlast u Srbiji servira neverovatno dobre materijale da mi dođe da kukam što neće biti Kesića da to prokomentariše na način kako samo on to ume.

10352276_904140339605653_2219031181132748652_n

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice emisije “24 minuta sa Zoranom Kesićem”.

Smatram da situacija u državi nije dobra ni za koga (osim za Svevišnjeg) i da nam je neophodan neko poput Zorana Kesića. Istina, ostao nam je Ivanović na Prvoj, ali nešto se bojim da će i njega ukinuti. Na kraju, ništa me više ne bi začudilo. Iskreno se nadam da je u subotu, 28. novembra 2015. godine zaista bila poslednja epizoda u SEZONI i da ćemo na proleće ponovo uživati u zdravom smehu.

Ako malo sklopimo kockice i ako pustim ovu moju teoriju zavere da se kuje do kraja, razmislite samo kada je bila poslednja Kesićeva epizoda? Samo veče pre nego što će govedoliki širiti paniku na ružičastoj televiziji, a državni vrh servirati neverovatno dobar materijal za dašak satire u našoj truloj državici. Jedan pravi državni udav… ovaj, udar. Budale!

Vaša Vještica!

 

 

 

Leave a Reply

