Recenzije jedne veštice

Marko Balabanović – GRANDIOZNI POVRATAK POP MUZIKE NA SRPSKU MUZIČKU SCENU

Odavno vam nisam pisala o mladim, talentovanim ljudima. Čak se ni sama ne sećam koju sam poslednju muzičku recenziju radila, a znate koliko volim muziku. Od samog početka vam je jasno da na mom blogu možete pronaći samo reči o kvalitetnoj muzici, stoga sam odlučila da vam danas predstavim nešto novo, a neverovatno kvalitetno.

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Marka Balabanovića.
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Marka Balabanovića.

Marko Balabanović je bio učesnik prve sezone X Factora i tada se takmičio u bendu Doktori čiji je mentor bila Kristina Kovač. Nakon završetka takmičenja, članovi su odlučili da žele da se bave solo karijerama (mada je moje lično mišljenje da ne bi bilo loše da su ipak nastavili u ovom sastavu) i tada Kristina nastavlja svoju saradnju sa mladim i pretalentovanim Balabanovićem.

Pre tri nedelje objavljena je pesma Slep kod očiju, a danas, 22. decembra 2015. godine, i spot za pesmu. Tekst i muziku je radila Kristina Kovač, a činjenica da je sve to radila temeljno i pažljivo dovoljno govori o kakvoj se kvalitetnoj muzici radi. Na Fejsbuku sam čitala njene reči o tome koliko želi da ovom pesmom vrati dobar pop na srpsku muzičku scenu i moje skromno mišljenje je da je u tome prilično uspešna! Tačno je, ovo je tek početak, ali jako dobar početak. Zaista, ne sećam se kada sam poslednji put čula ovako dobru, pop pesmu. Markov muzički stil je vrlo autentičan, zanimljiv i nešto što mislim da bi svakako trebalo da skrene pažnju pre svega najmlađoj populaciji. Zaista bih volela da na Fejsbuku vidim da tinejdžerke šeruju ovaj spot i ispisuju stihove ove pesme, a ne razne poplave alkoholima i slične gluposti. Čini mi se da se Kristina Kovač prema celom projektu postavila kao brižna mama, a njeno čedo je i više nego uspešno.

Koncept i scenario spota je, naravno, fenomenalno uradila sama Kristina Kovač koja se ovom zadatku predala u potpunosti. U režiji Mateje Ristića dobili smo jedan, slobodno mogu reći, svetski spot! Ovako nešto se zaista ne viđa tako često, ma do sada se nije ni videlo na našoj muzičkoj sceni, a ja bih zaista volela da je više ovakvih radova. Dakle, i fotografija i montaža i kostimi, šminka, sama koreografija, ma sve je odrađeno na jednom zavidnom nivou i ja ću vam ovde ostaviti spot da vidite i sami se uverite u sve ovo što pišem.

Važno je spomenuti da je Marko potpisao ugovor sa Universal Music Serbia, što samo govori o tome koliko ovaj mladi umetnik muzički vredi. Želim da obratite pažnju i na sam tekst koji je meni presladak. Ja se iskreno nadam da ćete i vi uživati u ovoj muzici bar onoliko koliko sam i ja, a želim da misija Kristine Kovač da kvalitetnu muziku vrati na srpsku muzičku scenu uspe! Uživajte u praznicima i nečemu čega smo se odavno uželeli!

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

