Recenzije jedne veštice

3, 2, 1! – NEMANJA VUJČIĆ

U godini koju ispratismo sam na internetu upoznala neke diiivne, divne ljude koje ne bih volela uopšte da ispraćam. Možda zbog moje optimistične prirode ili veštičjeg instinkta, ja na sva ta internetska prijateljstva gledam kao na vrlo važan segment života, i izjednačavam ih sa svim ostalim prijateljstvima ovog sveta. Svima nama je nešto zajedničko – pokušavamo da trudom, radom, talentom i kreativnošću postignemo nešto što je mnogo ljudi pre nas u belom svetu uspelo. Za nas je karakteristično to što smo u sredini gde sve to čime se bavimo (blogovanje, Jutjub…) još uvek nije u pravoj meri zaživelo, pa moramo da grizemo jače. Kada sam letos pisala tekst o Ani 2 Cats, ja sam vam spomenula kako sam došla do nje i tada napisala par rečenica o Nemanji Vujčiću i njegovom Jutjub kanalu. Spominjala sam ga tako kroz tekstove, ali do sada nisam čitav tekst posvetila samo njemu, a to ne da zaslužuje, nego i više od toga!

11694827_850029268400944_6789632364967734133_n

Nemanja Vujčić radi ono što ja najviše na svetu podržavam! Ja zaista volim da vidim da se mladi ljudi trude, da rade nešto inovativno, nešto što niko pre njih nije. Američke serije koje gledamo putem interneta postale su prava opsesija. I realno, Amerikanci ne da rade dobar posao, nego zaista snimaju neverovatno dobre serije. Hiljadu puta sam uhvatila sebe da kada se u neku od njih baš udubim i prosto se saživim sa njom, ja je prekinem, pa onda kopam po netu jedno hiljadu sati iščitavajući informacije o snimanju same serije, o glumcima, o sezonama. Valjda ta moja želja da sve znam mi ne dopušta da gledam nešto, a da ne znam ko je to radio i ko se sve trudio da to tako dobro izgleda. Jutjub kanal Nemanje Vujčića se bavi upravo time, odnosno, Nemanja lepo tako skuplja informacije (to uopšte, ali uopšte nije lak posao) i onda nam na svom kanalu priča o različitim serijama. Kada stalno nešto čitaš, dobro dođe da staviš slušalice, uključiš video i lepo saznaš sve ono što te interesuje da saznaš o svojoj omiljenoj seriji.

Pored svih tih videa o serijama, koji su srž samog Jutjub kanala Nemanje Vujčića, kod njega ćete pronaći različite klasične jutjuberske videe. Ako vam fali pozitivne energije ili da vam neko popravi dan, onda je ovaj kanal pravi izbor za vas! Pored američkih serija, Nemanja govori i o domaćim serijama, radi jutjuberske tagove, a trenutno je u toku Q&A (vi postavljate pitanja, on odgovara), pa tu možete saznati i više o njemu. Radio je i collab videe sa Biserom Bibi i Anom 2 Cats o kojima sam vam pisala i stalno vam pišem i stalno smaram – ali, verujte mi, baš su mi oni omiljena Jutjub trojka.

S druge strane, Nemanja je neko ko mene odavno podržava u ovome što ja ovde radim i uvek mi iskreno kaže sve što misli i to mi se sviđa. Uglavnom nam se mišljenja poklapaju, ali bilo je i situacija gde prosto razmišljamo drugačije. I zaista, koliko god isprano zvučalo, ja moram da se Nemanji zahvalim još jednom i da mu se izvinim što mu nisam ranije posvetila jedan ovakav tekst. Ali, u moju odbranu, mislim da ne postoji bolji način da 2016. godinu bolje započnem ovde na blogu! Ostaviću vam ispod gde sve možete pratiti Nemanju i njegov rad.

YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCKNG0Xy00-N7Id_lgttFnmA

FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/nvofficial.wordpress/?fref=ts

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/nemanjavujcic/

P.S. Na mojoj stranici na Fejsbuku (Priče jedne veštice) stoji jedna molbica da mi napišete o čemu biste voleli još da čitate na blogu, a ako vas mrzi da tamo pišete, možete i ovde u komentaru! Hvala unapred!

Vaša Vještica!

2 thoughts on “3, 2, 1! – NEMANJA VUJČIĆ

  1. Odli;an tekst koleginice, gledala sam Nemanju volim da pogledam posebno jer imamo sli;nu tematiku (tj ja blogujem o tome ne snimam). Volim tvoje recenzije više od svih tekstova jer tako lepo umeš da predstaviš ono što recenziraš, tako da ja lično smatram da to treba najviše da radiš posebno sa mzuikom (kad sam ja svoj prvi muzički tekst pisala imala sam tebe u glavi kao kako dobro ona na to da radi aj ću da zabrljam sve) znaš da imaš moju podršku 💖

    Liked by 1 person

Leave a Reply

