Ukus mode – Bojana Kostić

Znate već koliko sam dugo zaražena “Jutjub groznicom” i koliko Jutjubera pratim. Zapravo, to možda i ne znate, jer sam ovde pisala samo o par njih. Naravno, najviše je onih koji se bave kozmetikom i šminkom, tako da ću dozvoliti sebi da kažem da već znam kome treba verovati. Kunem se u Anu 2 Cats, Biseru Bibi i Tatjanu (We rock fashion), a danas sam otkrila još jednu u koju ću, izgleda, tek da se kunem! Radi se o Jutjub kanalu Taste of Fashion i divnoj Bojani Kostić.

Kao što ste mogli videti i čuti u ovom njenom prvom videu, njen blog postoji već godinu dana, a sada je prešla i na Jutjub. Ja, evo, cele večeri listam postove na blogu i ne mogu da se nagledam. Mislim da svako može da pronađe nešto što bi mu se dopalo, a ja sam, malo je reći, zaista očarana. Ono što mi se posebno dopada jesu pričice koje prate odevne kombinacije, a ne znam treba li uopšte naglašavati da je moj favorit onaj o Fridi Kalo i o tome kako joj je poslužila kao inspiracija za blog post. Moram priznati da nisam baš pratila te isključivo modne blogove i da je zaista malo onih koji su mi se dopali (mislim da su to do sada bili samo We rock fashion i Fashion babe), ali ovaj modni blog me je zaista, zaista oduševio! (Oprostićete što sam istu stvar napisala hiljadu puta, ali moram da vam dočaram u kojoj meri sam oduševljena!)

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE TASTE OF FASHION.

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE TASTE OF FASHION.

Takođe, njen prvi video dosta obećava – ja zaista verujem da će ona izbacivati kvalitetne videe i očekujem da mnogo toga naučim od nje. Pregledala sam sve što je objavila do sada i mogu da primetim da je Bojana dobro odradila domaći zadatak. Odnosno, tačno se vidi da je istraživala, pratila, gledala druge Jutjubere, greške su minimalne (skoro da ih i nema). Ono što sam na prvu loptu mogla da shvatim jeste da je Bojana neverovatno pametna devojka i neko ko zaista ima šta da kaže. Sviđa mi se njena elokventnost, prirodnost, u neku ruku i spontanost.

Ispod ću vam ostaviti sve linkove preko kojih možete doći do profila, stranica i svega ostalog. U ovo vreme kada ima mnogo, mnogo onih koji bi voleli da se bave ovim stvarima, zaista mislim da je važno pružiti podršku kvalitetnim ljudima i nečemu za šta je očigledno koliki trud stoji iza svega toga. Blog i Jutjub kanal Bojane Kostić su definitivno nešto što zavređuje vašu pažnju i nešto što treba ispratiti.

YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCVzBWAun4M54xTXLqDOpv-g

BLOG: http://www.tasteoffashion.rs

FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/Taste-of-Fashion-549887045114217/?fref=ts&ref=br_tf

INSTAGRAM: http://www.instagram.com/fashionoftaste

Uživajte!
Vaša Vještica!

Leave a Reply

