Recenzije jedne veštice

Devojka zlatne kose i umilnog glasa – Anastasija Staša Đurić

Kažu naši stari da ono što radiš na Božić, radićeš tokom cele godine. Baš zato sam rešila da ovu inspiraciju, koja me je obuzela od početka godine, čini mi se više nego u celom decembru, pretočim u par redaka i poklonim vam još jedan tekst. Pošto sam od početka ove godine predstavila dva Jutjubera, mislim da je red da dodam i trećeg, odnosno treću i da nam svima godina koja sledi bude zaista srećna i uspešna.

S obzirom na najveći hrišćanski praznik, koji je ispunjen nežnošću, dobrotom i milinom, vrlo je razumljivo zbog čega  danas pišem o Anastasiji Staši Đurić. O njoj sam, zapravo, htela odavno da pišem, ali nekako su mi uvek nailazile neke druge stvari i ostavljala sam za kasnije. Kao intuitivna škorpija, tačno sam znala da postoji razlog odlaganja, a mislim da nisam mogla da pronađem bolju i lepšu temu o kojoj ću pisati baš na Božić.

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE STASHA FASHION.
FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE STASHA FASHION.

Staša ima modni blog i nju sam otkrila tako što sam jednom gledala Ekskluziv na Prvoj, a tamo su govorili baš o njenom blogu i razgovarali sa njom. Odmah mi se dopala ta njena slatka energija, pa sam, naravno, potražila blog na netu i tamo videla čime se ona bavi. Dopalo mi se ono što radi, i kada je počela da se aktivnije bavi Jutjub kanalom, počela sam i tamo da je pratim. Na njenom kanalu možete pronaći preporuke kozmetičkih proizvoda, različite tag i challenge videe (beskrajno je zabavna), a ono što je posebno simpatično i lepo jesu njeni vlogovi. Ona tako lepo usnimi destinacije koje poseti, posebno one u inostranstvu. Ono što je meni bilo baš zanimljivo jeste to što na njenom kanalu možete pronaći ciklus videa o planiranju venčanja, a koliko sam ja upoznata, kod nas to niko osim nje nije radio. Ja sam jedna od onih koja će, kada dođe vreme za to, ponovo pogledati te videe i sigurna sam da će mi pomoći da se organizujem, pošto sam ja strašno neorganizovana. Kod nje ćete zaista prepoznati ljubav prema poslu kojim se bavi, a ja mislim da zaista bolje od toga na svetu ne postoji. Kada radiš nešto što voliš, onda to jedino može biti dobro, kvalitetno i uspešno.

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE STASHA FASHION.
FOTOGRAFIJA PREUZETA SA FEJSBUK STRANICE STASHA FASHION.

Možda jeste malo pretenciozno da na mom blogiću pišem o Staši koja već ima tone i tone pratilaca, no, ja sam zaista želela da ovde stavim par reči o njoj I da uz to pokažem koliko poštujem ono što domaći Jutjuberi rade. Mislim da su vrlo produktivni, kreativni, da odlično rade svoj posao i da definitivno imamo dobar broj kvalitetnih Jutjub kanala. Stoga, ja se ne bih lepo osećala da među svima koje sam vam preporučila do sada nema ove divne devojke zlatne kose i umilnog glasa. Staša je toliko divna, neko ko svoj posao radi temeljno i dobro, tako da ću dozvoliti sebi da vam kažem da nakon čitanja ovog teksta brzo odete na blog i kanal i pogledate čega sve tamo ima (linkove ću ostaviti ispod).

Još bih dodala – trenutno Wannabe magazin radi Blogger show i (mislim) nedeljom izlaze epizode. Do sada ih je bilo jedanaest, čini mi se i zaista je projekat baš dobro osmišljen. Staša je deo fantastične četvorke koja ovo radi u saradnji sa magazinom, a pored nje su tu i Dunja sa bloga Fashion babe (o kojoj sam vam pisala), Jovana sa bloga Bonjour JR i Svetlana sa bloga Fashion Pumpkin. Kažem, fantastična četvorka, jer one to zaista i jesu. Gledajući njihove epizode naučila sam mnogo toga i svaki put uživala.

YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIAj9l3LsA7mAESJRh9vD2Q

BLOG: http://stashafashion.com/

FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/stasha.fashion

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/anastasijastasha/

Na samom kraju, svim vernicima pravoslavne veroispovesti želim Srećan Božić!

Vaša Vještica!

Leave a Reply

