Priča o njima – Neverne bebe

Imala sam svega osam ili devet godina kada sam prvi put uživo čula Neverne bebe. To je jedna vrlo zanimljiva priča. Naime, sestra i ja smo kasno ubedile roditelje da je sasvim u redu da nas puste da siđemo do Doma kulture i čujemo ovaj bend uživo. Tada nisam mnogo razumela tu muziku, ali sam znala, osetila i čula da je u pitanju nešto predivno. Ipak, zaista smo zakasnile, koncert je već uveliko trajao, a sestra i ja smo onako cupkale ispred ulaznih vrata. Mogu da zamislim koliko je tuge bilo na mom licu kada mi je dobri čika koji radi u Centru za kulturu i umetnost u Aleksincu rekao da možemo slobodno da uđemo, da nam karta nije potrebna. Čitavom holom odjekivali su dobro poznati zvuci ove muzike, a sala je bila toliko puna da dalje od ulaznih vrata u salu nismo mogle da dođemo. Iako sam uvek bila previsoka za svoje godine, ovog puta mi moja visina nije baš mnogo pomogla. Odslušale smo par pesama, beskrajno uživale i vratile se tužne kućama – ipak sam želela da i tada budem u prvom redu i čujem ceo koncert.

wp-1455632877301.jpg

Nekoliko godina nakon toga, mislim da je bila neka 2007. godina recimo, Neverne bebe su ponovo svirale u našem gradu! To je za mene bila fantastična vest. Već sam bila malo starija i znala sam da moram prisustvovati tom koncertu. Tada sam i znala dosta pesama napamet, one koje nisam, na tom koncertu sam naučila. Iako je bilo nekih odlaganja zbog kiše, sećam se da je koncert ipak održan i tada se moja ljubav prema muzici ovog benda samo potkrepila. U bendu su tada pevale Jana Šušteršič i Jelena Pudar i to ne da su pevale, nego…! Ne postoje reči kojima bi se ta umetnost mogla opisati. Ja znam da Bebe imaju mnogo duži staž od ovoga što ja pamtim, ali baš zbog toga što sam uz njihovu muziku odrastala ovaj bend će uvek imati svoje i posebno mesto u mom muzičkom srcu. Nakon tog koncerta sam vrlo često hvatala sebe kako pevam ove pesme, pokušavala sam da zvučim kao Jana i Jelena što je bilo, naravno, nemoguće, ali iz ove perspektive sve mi to izgleda baš slatko i nevino.

wp-1455632873308.jpg

Na treći koncert Nevernih beba sam otišla potkovana znanjem, spremna na spektakl i uživanje. Da biste razumeli Neverne bebe, morate osetiti njihovu umetnost, emociju kojom čitav bend neverovatno koketira na koncertima. Taj koncert se održao jednog leta, pre par godina, u Sokobanji. Možete zamisliti to uživanje. Pronašli smo fantastičnu lokaciju, ni previše blizu, ni previše daleko od bine. Imam jednu sliku sa tog koncerta i ne mogu da verujem koliko ja na toj slici sijam ispunjena emocijom divne muzike Nevernih beba. Tada sam prvi put čula uživo i Tijanu Sretković. Nisam ni sumnjala da će Janu u bendu zameniti neko neverovatno talentovan. Tijana ima drugačiju energiju, onako visoka je sva moćna, a kada pusti glaščinu nemate pojma šta vas je snašlo. Ružno je da spominjem samo pevačice, kada ovaj bend ima tako dobu stalnu postavku – neverovatnog Milana Đurđevića, koga sam prvi put videla u 3K duru i verujem da je moja ljubav prema bendu počela još tada. Milan pravi tako dobru atmosferu na koncertima, on je taj ko drži sve konce u svojim rukama i njegov osećaj muzike je upravo ono što Bebe interpretiraju. Vladan Đurđević bas gitarom, Saša Ranđelović električnom gitarom i Vladimir Ružičić bubnjevima toj muzici daju pun zvuk. Ovako kompletirana postava zaista ne može da pogreši.

wp-1455632863992.jpg

Elem, danas vam pišem moju priču o Bebama, jer su juče objavili spot i pesmu Priča o nama. To me je zaista inspirisalo da ovde napišem par redaka i na taj način pokažem koliko volim ovaj bend. Ja se unapred radujem i jedva čekam skori susret na nekom koncertu, a verujem da će prilike, svakako, biti. Možda je ova ljubav toliko jaka baš zato što smo se i Neverne bebe i ja rodile iste godine, davne 1993.

Ne želim da odvajam omiljene pesme, to bi u mom slučaju bilo kao da treba da odsečem sebi jedan prst, ali ukoliko volite i pratite rad Nevernih beba, volela bih da u komentarima pročitam čime su vas oduševili i da, eventualno izdvojite neku pesmu koju najviše volite.

Uživajte u magiji ove muzike,

Vaša Vještica!

  • SVE FOTOGRAFIJE SU PREUZETE SA GOOGLE PRETRAGE.
Leave a Reply

