Božanski talenat Nevene Božović

Njen božanski glas sam čula još kada sam imala četrnaest godina. Nisam mogla da verujem da smo vršnjakinje. Tada je učestvovala na dečjoj Evroviziji. Tu pesmu i danas pamtim i često mi onako prođe kroz glavu i krenem da pevušim. Par godina nakon toga, ona se pojavila u jednom muzičkom takmičenju, tačnije u drugoj sezoni Prvog glasa Srbije. Njenom prvom audicijom sam već bila oduševljena, a kako je takmičenje odmicalo, polako je postajala moj favorit.

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA GOOGLE PRETRAGE, ODNOSNO SA SAJTA PRVA.RS.

FOTOGRAFIJA PREUZETA SA GOOGLE PRETRAGE, ODNOSNO SA SAJTA PRVA.RS.

To vam je čar Nevene Božović. Tiha, mirna, divna, prepuna neke umirujuće energije, ali sa vrlo jasnim stavom i ciljem. Tako je polako pokazivala sve ono što ume i ja verujem da njeno vreme tek dolazi. Njen najveći adut je neverovatan vanserijski talenat. Njena pobeda je što nesebično daje svoj talenat. Svoj muzički put gradi isključivo radom i dobrom muzikom. Baš ta muzika kojom se Nevena bavi je odavno u deficitu na našim prostorima. Jednu od njenih pesama, Pogledaj me,  napisala je i uradila Aleksandra Kovač, čini mi se da je to bilo odmah nakon spomenutog takmičenja.

Prošlog leta mi se baš dopala pesma Bal, za koju je muziku i tekst radila Aleksandra Milutinović. Spot za tu pesmu je producirao Ljubomir Dorontić, a režirao Miloš Biković. Spoj svih ovih neverovatno talentovanih ljudi, rezultirao je spotom i pesmom za kakvom je naše muzičko tržište odavno vapilo.

Ljubomir Dorontić je producirao i spot za pesmu Trebam tebe (muzika, tekst, aranžman – Dušan Popović), koji se, moram priznati, meni možda i najviše dopada.

Mislim da je jako dobro to što Nevena sarađuje sa ozbiljnim imenima. Kada na sve to doda svoj talenat, ona stvara prava umetnička dela- muziku kakvu odavno nismo čuli. Čitav ovaj tekst i pišem da bih vam predstavila Neveninu novu pesmu Čujem da dolaziš u grad za koju je takođe muziku i tekst radila Aleksandra Milutinović. Pesma je, ako se ne varam, izašla još u decembru, ali sam ja prosto morala da napišem par redaka. I ovo je jedna od onih numera gde vas emocija u Neveninom glasu nikako ne može ostaviti ravnodušnim. Sa neverovatno dobrim tekstom, vrlo zanimljivom kompozicijom i čitavom tom emocijom, još jedno umetničko delo se odvija u uhu slušalaca. Poslušajte, ako niste do sada, i sami se uverite.

Živite dobru muziku,

Vaša Vještica!

 

3 thoughts on “Božanski talenat Nevene Božović

    • Vještica says:

      Hvala! ☺ Ja sam ovde izdvojila neke moje favorite, zato sam par pesama izostavila, što, naravno, nikako ne znači da su manje dobre od spomenutih. Hvala što ste pročitali tekst! ☺

      Like

Leave a Reply

