Recenzije jedne veštice

Kada se kreativne dame udruže – Lady Box

Ona je učiteljica. U našoj bajnoj državi kakva jeste, posao u struci nije mogla da pronađe. Ona je neverovatno hrabra, kreativna i smela žena. Svoj mir i sopstvene stepenice ka vrhu pronašla je u dizajnu i poklonila nam neverovatno dobar ženski planer, originalnog imena – UREĐENI HAOS. Ovako zvučno ime me je odavno nateralo da istražim o čemu se radi i nikako da mi stigne na red da i sebi pribavim jedan. Igrom slučaja, pošto je numerisan, za ovu godinu sam već zakasnila, ali – tu su novi haotično dobri notesi za organizaciju od kojih ću definitivno jedan uskoro pribaviti. Njeno ime je Marija Škalak i ona ovde ne staje!

wp-1456687845978.jpg
Fotografija preuzeta sa Fejsbuk stranice Lady Box.

Dve neverovatno kreativne dame, Marija Škalak i Renata Vidić su okupile rukotvorce i napravile Lady Box! Ja ću se potruditi da vam opišem i dočaram koliko sam oduševljena ovom idejom. Svakog meseca njih dve će okupljati mlade i kreativne rukotvorce i pakovati posebne kutijice.

Skoro mi je Fejsbuk ponudio da lajkujem stranicu BašBaš. Obično te predloge ignorišem, ali ovo me zaintrigiralo da pogledam. Umalo nisam pala u nesvest kada sam videla o kakvoj se slatkoći radi. Naime, BašBaš se bavi proizvodnjom prirodnih, ručno izrađenih balzama za usne. Nazivi poput Icecream love ili Macaroon party te prosto nateraju da ih preko fotografije omirišeš. Spakovani su u preslatke teglice i neverovatno su zanimljivih boja.

Candle Company Belgrade se bavi izradom personalizovanih sveća. Moram priznati da sam za njih čula tek nakon objavljivanja sadržaja martovskog Lady Box-a i malo mi je žao što nisam ranije znala da postoji ovakva umetnost. I ovde je reč o jednoj vrlo kreativnoj dami koja pravi sveće za različite prilike i događaje, ili prosto za ukrašavanje doma. Ispod ću vam ostaviti instagram stranicu da OBAVEZNO pogledate šta sve ona može i ume. Plašim se da bih mojim rečima nehotice umanjila divnoću svega što sam videla.

Rendži Cookies se bavi izradom neverovatno zanimljivih kolačića. Ona je zaista umetnica. Vidim da je postalo vrlo frekventno da se keksi ukrašavaju raznobojnim topinzima, ali malo ko ume to da uradi kao Renata Vidić. Ono što je meni posebno drago jeste to što se u svakom martovskom Lady Box-u pored običnog umetnički oslikanog kolačića, nalazi jedan za roze vrpcom kao podsetnik damama da treba voditi računa o zdravlju. Ta priča me je posebno kupila. Preporučujem vam da posetite i njen blog! Link ćete pronaći na njenom Instagram profilu.

Hend Brend, kako i sam naziv kaže, jeste radionica rukotvorina. Jelena Milovanović svoju umetnost i kreativnost pokazuje preko nesvakidašnjih čestitki, kutija za poklone, čak i nakita. Ono što je zaista interesantno jeste to što je osnova svakog od ovih predmeta karton, a Jelenina mašta i kreativnost stvaraju najinteresatnije primerke skrepbukinga. Znate da sam oduševljena svim tim inovatinvnim i kreativnim stvarima, stoga mi je ova ideja zaista fantastična i smatram da zavređuje svaku pažnju!

Na Fejsbuk stranici piše: “Unikatne, ručno rađene narukvice, ogrlice i ženske sitnice koje život čine romantičnim i lepšim.”, a ja se sa tim samo mogu složiti! U pitanju je Mammy nakit, unikatno i pre svega, neverovatno lepo i kvalitetno ručno izrađen nakit. U moru svih tih samostalnih izrada nakita, zaista smatram da se ova izdvaja inovativnošću i originalnošću. Verujem da je baš zbog toga deo ove divne priče, odnosno martovskog Lady Box-a.

wp-1456687854390.jpg
Fotografija preuzeta sa Fejsbuk stranice Lady Box.

Verujem da je ova kutija prepuna ljubavi, jer su svi predmeti u njoj sa istom pravljeni. Svaka od njih daje svoj lični pečat čitavoj ovoj priči i ja navijam da to zaživi. Postoji hiljadu različitih “bokseva”, ali o ovome sam prosto morala da vam napišem par redaka, da vam predstavim ambiciozne, kreativne i pozitivne žene koje nesebično dele svoju umetnost. Ovaj tekst jeste moj vid podrške ovom divnom projektu, a vi trk na stranice ispod i poručite svoju kutiju, ovo itekako treba imati!

Vaša Vještica!

LADY BOX: https://www.facebook.com/Lady-Box-132877956728504/

UREĐENI HAOS:
Facebook: https://www.facebook.com/Ure%C4%91eni-haos-planer-za-savremenu-%C5%BEenu-451668478237982/?fref=ts
Instagram: https://www.instagram.com/uredjenihaos/

BAŠBAŠ:
Facebook: https://www.facebook.com/bashbashkoncept/?fref=tsInstagram: https://www.instagram.com/bashbashkoncept/

CANDLE COMPANY BELGRADE:
Instagram: https://www.instagram.com/candlecompanybelgrade/

RENDŽI COOKIES:
Instagram: https://www.instagram.com/rendzicookies/

HEND BREND:
Instagram: https://www.instagram.com/hendbrend/

MAMMY NAKIT:
Instagram: https://www.instagram.com/mammy_nakit_/
Facebook: https://www.facebook.com/Mammy-nakit-627599817340518/?fref=ts

 

Leave a Reply

