Tekstovi jedne veštice

Zašto gledamo 4 i po muškarca?

Kada je pre godinu dana (možda i više) Ivan Ivanović u svoju emisiju petkom uveče ubacio deo koji se zvao 4 i po muškarca, znala sam da će se od toga napraviti jedna dobra priča. Posebno mi je drago što sam od samog početka redovno pratila i žao mi je što sam par epzoda propustila. Svakako, dobra stvar je što sve epizode možete pogledati na sajtu prva.rs.

ivanovic
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Svesna sam toga da su mišljenja različita – posebno ime Ivana Ivanovića izaziva različita mišljenja i komentare, stoga bih na početku odmah istakla da poštujem tuđe mišljenje svakako, ali i da bih volela da poštujete moje mišljenje. Po mom skromnom mišljenju, Ivan Ivanović je car koji je uspeo da napravi emisiju kakvu u Srbiji svakakvi voditeljčići pokušavaju da izimitiraju, ali je to prosto nemoguće. Kada napraviš jedan takav posao, onda si zaista uspešan. I smatram da mu niko ne može osporiti uspeh i ono što je postigao isključivo svojim radom i trudom. Jedan od interesantnijih podataka je da je već DVA puta ugostio Luz Casal, neverovatno dobru i popularnu pevačicu latino muzike, a da ne spominjem koliko je VELIKIH imena prošetalo kroz taj studio.

Možda zato što čitavu priču pratim od samog početka, možda zato što sam malo subjektivna, a možda i zato što su se sve kockice sklopile, meni je priča zvana 4 i po muškarca jedna od najboljih u poslednje vreme u Srbiji. Dobra stvar je što su dobili posebnu emisiju koja ide ponedeljkom od 22h i kada smo to čuli, svi u kući smo se obradovali. Definitivno je zasluženo.

Mnogima verovatno neće biti jasno zbog čega ja podržavam ovakav vid humora, ali to se da vrlo lako objasniti. I sami smo svesni u kakvom (ne)dobu živimo. Smatram da je ovakav izvor humora vrlo važan segment u ovom cenzurisanom okruženju. Podržavam inicijativu, podržavam sve što bar malo otvara oči i budi svest. Ne radi se više samo o humoru, radi se i o ozbiljnijim stvarima. Žao mi je što je nas koji sve to razumemo na pravi način malo i što ima mnogo onih koji će reći da je sve to jedna velika glupost. Po mom skromnom mišljenju, ovo je sve, samo ne glupost.

007
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Pored Ivana Ivanovića, još četiri izuzetna čoveka čine ovaj tandem – Srđan Dinčić, Dragan Ilić, Slobodan Loka Nešović i Branislav Raičević Bane. Ono što je možda najbolje u čitavoj priči jeste to što su svi oni u nekim srednjim, popularno rečeno, najboljim godinama. Ljudi koji imaju dovoljno iskustva da prezentuju neke zanimljive stavove, a opet je svako od njih potpuno otvoren za nova saznanja. Nisu sujetni, nisu bezobrazni, bave se zdravim humorom. Čine takav spoj gde je svako od njih individua, a opet tako dobro funkcionišu zajedno. Činjenica je, možda sam ja previše mlada da bih baš sve razumela i shvatila, ali sam sigurna da sasvim dovoljno razumem i shvatam i drago mi je što podržavam nešto ovakvo.

Ovo je već više od godinu dana pravo osveženje na srpskoj televiziji uopšte. Odlučila sam da baš sada ispišem par redaka i na ovaj način čestitam tristotu emisiju. Neka je makar još toliko ovako dobrih emisija, a i više! Važno je da se smejemo, ali da se smejemo zdravo. Emisije Ivana Ivanovića nam pružaju i smeh, ali i ozbiljne teme o kojima mnogi ćute. Petkom on razgovara sa fenomenalnim gostima – sada je u petak (25. marta) kod njega Tatjana Vojtehovski, zamislite samo taj razgovor sa ženom zmajem! U ponedeljak ponovo muškarci i nove doze smeha. Ja jedva čekam, a i vama toplo preporučujem!

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

