Tekstovi jedne veštice

Čudesni svet još čudesnije Brane

S obzirom na to da na mom blogu već možete pronaći pričice o domaćim Jutjuberima, odlučila sam da vam napišem još jednu. Ova će se malo razlikovati jer je devojka o kojoj pišem na prvom mestu veoma uspešan bloger, a zatim i Jutjuber. O njoj ste sigurno već mnogo toga čuli i, naravno, u pitanju je Branislava Antović, autorka bloga Brana’s Divine World.

Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Brana's DIvine World.
Fotografija preuzeta sa zvanične Fejsbuk stranice Brana’s DIvine World.

Blogom se bavim nešto više od godinu dana. I kada bi jednog dana možda trebalo da govorim o uzorima, neizmerno mi je drago što bih tada definitivno spomenula Branino ime. Njen blog je prava oaza divnih reči, divnih fotografija i neverovatno zanimljivih činjenica. Njen blog prati i Jutjub kanal pod imenom Branislava Antović (sve linkove ostavljam ispod teksta). Moram da istaknem njene vlogove koji su sa različitih putovanja. Posebno je zanimljivo to što ona dosta pažnje posvećuje tome da ispriča sve zanimljivosti i podatke o mestu koje posećuje – pravo je uživanje gledati te vlogove. Od nje ćete čuti neverovatne preporuke i svaka je smislena, na blogu ćete pročitati dosta interesantnih stvari. Sam način na koji ona pristupa onome što radi je neverovatno dobar i to je ono što je mene kupilo, definitivno. Kod nje je sve elegantno, veličanstveno, čudesno!

Možda je malo pretenciozno što sam izabrala da vam pišem baš o Brani koja ima već hordu čitalaca i pratilaca i baš ću zbog toga akcenat staviti na nešto drugo. Naime, ona je neko ko me neverovatno inspiriše. I nisam subjektivna, nema veze što smo poreklom iz istog gradića na jugu Srbije! 🙂

Kada sam čitala komentare koje ljudi pišu o njoj, najviše su oduševljeni time što su njeni tekstovi ispisani divnim jezikom. A kako i ne bi kada se devojka za to školovala? Ako sam dobro zaključila, završila je FPN i pronašla odličan način da svoj talenat i umenje podeli sa drugima. I mene to oduševljava, zaista. Znate i sami koliko cenim sve ono što čovek svojim trudom i radom postigne, a Brana je zaista napravila svoj čudesni svet. Blog postoji čitavih pet godina, jasno je da još uvek nisam stigla da pročitam sve tekstove i baš mi je žao što ga nisam otkrila ranije, iako je pratim već dobroh godinu dana. Kod nje nema hiperbolisanja, niti pljuvanja, o svemu govori baš onako kako misli i prosto je uživanje čitati njene reči i slušati njen umilni glas u videima. Devojka je prosto genijalna.

Dugo sam razmišljala da li da vam pišem o ovome, jer su ovde baš prisutne moje impresije i način na koji me Brana inspiriše, ali baš iz tog razloga želim da na ovaj moj spisak kvalitetnih Jutjubera i blogera pridodam Branino ime. Ono je, naravno, odavno već tu.

BLOG: branasdivineworld.com

FACEBOOK: https://www.facebook.com/BranasDivineWorld/?fref=ts

YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCI0rLGjxoTD6c7hzW0k_rFw

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/branyaudrey/

Do sledećih pisanija,

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

