Nesha Bridges, Dom vojske u Nišu, 08.04.2016.

Kad god treba da vam pišem o stand up komičarima, imam malu tremu. Sa jedne strane bih da podelim sa vama oduševljenje, sa druge strane ne znam kako da vam to dočaram. Najbolje bi bilo da ja pustim ove reči da se same nižu, a vi ćete već shvatiti šta je pisac hteo reći.

U petak, 08. aprila, drugi put sam bila na stand up komediji. Mislim da ću sada sebi narediti da makar jednom mesečno posetim dobru stand up komediju. Istina, živim na tužnom jugu Srbije, gde nema mnogo izbora, ali srećom, http://www.standup.rs ODLIČNO radi svoj posao, pa često u Nišu možemo slušati najbolje stand up komičare. Ovog puta je to bio Nenad Danilović, odnosno Nesha Bridges.

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Da mi je neko rekao pre par meseci da ću ovako otkinuti na stand up komediju, verovatno bih argumentovano pobila takvu mogućnost. Ipak, s obzirom na to da sam rešila da joj dam šansu, odlučila sam da sa prijateljima odem na Nešin nastup u Nišu. Malo je reći da sam oduševljena. Skoro dva sata kvalitetnog smeha razbilo je mnogo mojih predrasuda. Danilović je neko ko je neverovatno duhovit, spontan, talentovan, naravno. Prosto jedan kompletni paketić. Drži pažnju u svakom momentu, ima neverovatno dobru komunikaciju sa publikom i moram priznati da mi je malo bilo krivo što sam se našla među onima koji su prvi put na njegovom nastupu i još sam sedela baš daleko od bine. A malo me je i sramota što sam u decembru iskulirala njegov nastup u mom Aleksincu. Ovako dobar, neposredan i zdrav humor zaista vredi čuti.

Elem, ovaj tekst je moj način da, pre svega, pružim podršku organizaciji standup.rs, jako dobar posao radite! S druge strane, želim da svi oni koji imaju odbojnost prema ovakvoj komediji slobodno bace svoje predrasude kao što sam to ja uradila i odu na makar jednu stand up komediju. Dozvoliću sebi da tvrdim da popularnost ove komedije u Srbiji rapidno raste i neizmerno mi je drago zbog toga. Nimalo nije jednostavno da stojiš i pričaš skoro dva sata pred prepunom salom i ti isti ljudi još dva sata nakon nastupa ne mogu da skinu osmeh sa lica. Stand up komedija je jedna plemenita stvar u ovom tužnom dobu, dozvolite sebi da se smejete. Osmeh je neprocenljiv.

Do sledećeg osmeha,

Vaša Vještica!

 

2 thoughts on “Nesha Bridges, Dom vojske u Nišu, 08.04.2016.

  1. Neša je kralj, redovni sam posetilac Ben Akibe, ne znam šta je bolje, Veče improvizacije, Veče crnog humora, One man show…. Umesto lekova za smirenje preporučujem dva sata smeha kao terapiju. Ljudi iz Standup organizacije svaka čast, odlični ste a znam da ćete biti još bolji.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

