Recenzije jedne veštice

ZAA – Bezuslovna ljubav (prema muzici)

 

Javljam vam se nakon duže (opravdane) pauze i ono što sada želim da preporučim jeste dobra muzika! Znam da volite takve tekstove, a i ja ih sa posebnim uživanjem sastavljam, stoga da krenemo odmah.

ZAA-02
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

O ovom bendu sam želela da pišem još odavno, još kada sam ih prvi put čula i oduševila se. Bilo je to negde prošle godine kada su gostovali u emisiji Tri boje zvuka, koju skoro pa ne propuštam, i onda sam čini mi se odmah tvitnula i pitala se kako nisam ranije čula ove divne ljude. Zasta, to je bilo oduševljenje na prvi ton! U pitanju je bend ZAA, a ostavljam vam link pesme koja me je tada kupila.

Ovaj bend čine Sanja Vučić-vokal, Ivan Đokić-gitara, Tomslav Ilić-bas gitara, Zlatko Petković-bubanj, Zoran Vasić-klavijature i Nikola Stanojević-trombon – svi do jednog beskrajno talentovani! Ovaj bend gaji jedan zaista specifičan zvuk. Od njih možemo čuti i ska i dab i post rok i džez ili pank. I čitav taj spektar stilova oni ukombinuju i uklope baš onako kako treba. Osim što muzika neverovatno prija uhu, vokalne mogućnosti divne Sanje su nešto što se ne sme izosataviti. Taj specifični ženski vokal koji odiše neverovatnom energijom devojčice ne može da vas ne pokrene bilo u kom momentu. Verujem da je to presudilo kada su ljudi iz RTS-a birali ovogodišnju predstavnicu za Evroviziju. Mislim da nisu mogli bolji izbor napraviti, a sigurna sam da pesmu Goodbye niko ne bi izveo kao što je to Sanja. Pišu neke novine da je Sanja izjavila kako se nada da nije razočarala Srbiju. Čuj, razočarala!? Učinila si nas najponosnijima na svetu, ne u Evropi! Svojom čistotom i poštenjem Sanja je realno izdominirala na Evroviziji, a vi već znate kakvi su moji stavovi o ovom takmičenju poslednjih godina, pa slobodno okrenite onaj tekst od prošle godine. Meni se ova politizovana Evrovizija zgadila, ali zato sam bila preponosna dok je Sanja razvaljivala arenu svojim talentom!

Ono što se meni jako sviđa jeste to što je bend južnjačkog porekla, odnosno, u pitanju je bend iz Kruševca. S obzirom na to da sam i ja tu blizu, ja jedva čekam prvu priliku da ih uživo čujem, to ne smem propustiti nikako!

No, tema mog teksta je to što je bend ZAA objavio spot za svoju pesmu Unconditional love. Tu pesmu sam takođe prvi put čula u spomenutoj emisiji, pa mi se ovo učinila kao idealna prilika da napišem par reči o ovim talentovanim ljudima. Ja već skoro godinu dana uživam u njihovoj muzici i žao mi je što nisam počela ranije. No, radujem se svim predstojećim albumima i očekujem još mnogo, mnogo dobre muzike. Pogledajte novi spot, a u komentarima mi slobodno pišite da li volite ovakve preporuke, odnosno da li vam se dopada specifična muzika kao ova i koja pesma vam se najviše sviđa.

Vaša Vještica!

Leave a Reply

