Prava gospodarica humora – Dinja

Oni koji redovno prate moje pisanije, navikli su da uvek propratim sve ono što mislim da je važno i da doprinosi razvoju kulture u Srbiji. Izvinjavam vam se što malo kasnim, o ovome je trebalo odavno napisati par redaka, no, složićemo se, nije kasno ni sada!

Pre dva ili tri meseca sasvim slučajno sam naišla na ove kratke video klipove. Naime, koleginica sa fakulteta mi je poslala klip o padežima. Složile smo se da je genijalno, a onda sam ja nastavila da kopam po internetu i otkrijem poreklo ove genijalnosti, verovatno zato što sam u momentu bila oduševljena idejom da ovako nešto postoji. Da, u pitanju je Dinja, odnosno glumica Sandra Silađev.

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Hiljade i hiljade naslova ju je upoređivalo sa velikim zvezdama srpskog glumišta. Ja se sa tim nimalo ne slažem. Sandra Silađev jeste zvezda srpskog glumišta i toliko je autentična da nema potrebe upoređivati je sa drugim ljudima. Ona je uradila nešto što je u ovom momentu jako značajno. Stvorila je jedan nesvakidašnji, a opet tako dobro svima poznat lik i udahnula mu život. Na neverovatno kreativan i specifičan način, Sandra je izgradila lik Dinje. U početku su to bili video klipovi od po par sekundi, odnosno oni koji se dele putem društvene mreže Vine. Sigurna sam da dosta vas nije čulo za Vine, a to je otprilike ista stvar kao Instagram, samo se tamo dele kratki video klipovi i ne postoji mogućnost za deljenje fotografija. Zatim je produžila video klipove i počela da ih objavljuje na Instagramu. Mislim da ste sa daljim razvojem situacije vrlo dobro upoznati.

Svi smo mi Dinja. Svi smo bar jednom poželeli da reagujemo ili kažemo nešto baš kao ona, a nismo bili sigurni da li je to u redu. Dinja nam iz dana u dan pokazuje da je to sasvim u redu. Obavezno u toku dana sednem i prelistam video klipove koje sam propustila, posebno kada sam umorna ili bez snage. U istom momentu dobijem energiju da nastavim dalje. Mislim da me savršeno dobro razumete i nema potrebe da ja više komentarišem, znate da se uvek bojim da svojim rečima ne umanjim vrednost nečema čemu se divim! Svakodnevne situacije i svakodnevne rečenice koje Dinja čuva za sve nas su, po mom skromnom mišljenju, suva genijalnost. Smatram i da je medij koji koristi za pojavljvanje odličan i da u vremenu u kom živimo jedino na društvenim mrežama možemo da biramo šta želimo da pratimo. Ja sam oduševljena brojem ljudi koji je odlučio da sledi Dinju.

Ono što je mene posebno oduševilo jeste namera glumice Sandre Silađev. Ja ću dozvoliti sebi da zaključim da je Sandra jedna divna, divna, divna žena! Zašto? Zato što se ona bavi volonterskim radom i radi sa inkluzivcima. Na Tviteru je postavila anketu u kojoj je pitala ljude da li su voljni da joj pomognu ili učestvuju u stvaranju inkluzivne predstave. Oduševljena sam brojem ljudi koji je ona motivisala da učestvuju u tako divnoj akciji. Iskreno se nadam da će se to obistiniti. Ova žena pleni svojom dobrotom, a svojim humorom crta osmeh na licu u vremenu kada nam je on zaista i više nego potreban!

Eto, draga Sandra, poželela si opis klipova kao za seminarski rad. Nadam se da je moj seminarski rad dobio prolaznu ocenu! Nastavi da budeš tako divna, a i mi ćemo sa tobom!

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/_dinja_/

YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/MsSasyla/videos

FACEBOOK: https://www.facebook.com/dinjevaca/?fref=ts

TWITTER: https://twitter.com/dinja__

Smejte se sa Dinjom,
Vaša Vještica!

4 thoughts on “Prava gospodarica humora – Dinja

Leave a Reply

