Tekstovi jedne veštice

Hvala ti, junače mog detinjstva! Zbogom.

Jaaaoo, Radovane, crni Radovane! Šta ćemo mi sada bez tebe!?

Ne želim da mi ovo pređe u naviku, ali ovaj čovek je u mom detinjstvu i odrastanju imao ogromnu ulogu! To nikada neće saznati, ali uz njegove emisije sam lepše odrastala. Osećam dužnost da par redaka posvetim baš njemu!

Fotografija preuzeta sa Google pretrage.
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Nedeljno jutro nisam mogla da zamislim bez Mandine emisije. Oduvek mi je bila želja da se i ja pojavim u jednoj i pevam na čuvenim karaokama. Ili da učestvujem u nagradnoj igri i osvojim neku od igračaka i paketića. Svojim vedrim duhom je zaista bio junak mog detinjstva i lik bez koga možda i ne bih bila ovo što jesam.

Kada sam već malo odrasla, bila sam svedok svim odličnim ulogama našeg dragog Mande. Malopre mi se nešto steglo u grudima kada su na RTS-u potvrdili ono što smo čitali na portalima. Pre toga sam videla vest da je Manda u teškom stanju i da se lekari bore za njegov život. Negde u podsvesti sam samo razmišljala o tome da će se izvući i da će pobediti, za svoj život.

Teško je kada saznate da nema jednog tako divnog čoveka. Možda je pretenciozno što na taj način pišem o njemu, ali ja zaista osećam da je on imao ogromnu ulogu u mom odrastanju, a to nije mala stvar. Sve dečije pesme koje je otpevao sam znala napamet i slušala ih na kaseti. Uz iste sam smišljala koreografije i samo premotavala strane.

Sa knedlom u grlu pokušavam da se prisetim svih genijalnih uloga ovog doajena srpskog glumišta. Voleli smo ga u svakoj od njih. Bio je izvanredan komičar, glumac, voditelj, UMETNIK. Žao mi je, o, tako mi je žao što ga nikada neću gledati u pozorištu.

Terza, Mileta, Aca, Runda, Radovan, pop Pera Macuzić, Kurjak, profesor Mile, Milašin i još mnogo, mnogo njih će živeti večno. Da te ne zaboravimo, čika Mando! Ironija života. U ulozi kapetana Kuke, ispustio je dušu na daskama na kojima je rođen. Počivaj u miru i pozdravi sve one legende što te čekaju tamo. Možda idete i u neki bolji svet.

Mnogo je, kume, mnogo je.

Vještica

 

Leave a Reply

