Knjiga nedelje

Knjiga nedelje – “Drvo života” Kristine Kovač

O ovoj knjizi sam vam već pisala, više puta! Oprostićete mi što sam knjigom toliko očarana da ću još jednom o njoj pisati. Zbog čega joj se vraćam nakon nekoliko meseci?

drvo-zivota-korice
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Kristina Kovač je neko čiju ličnost obožavam. Način na koji ona prezentuje svoju umetnost je po mom skromnom mišljenju genijalan. Ona se zalaže za ono što je dobro, zalaže se za mnogo toga o čemu drugi i ne smeju ili ne žele da govore. Baš sada na početku leta želim da vam ponovo skrenem pažnju na njen roman “Drvo života”.

Pakovanje kofera za more je prilično haotično, bar iz mog ugla. Ipak, koliko god bilo nemogće snaći se u haosu, obavezno prvo spakujem literaturu za more. Zato ću vam u narednih par nedelja preporučivati knjige koje možete poneti na more i uživati u njima.

Dakle, u kofer za more OBAVEZNO spakovati Drvo života Kristine Kovač! Ja ne znam da li postoji bolji ambijent za čitanje ove divne ljubavne priče. Saživećete se sa D.-om i Katarinom Molnar, bićete uvučeni u magični svet divnih Kristininih reči! Neverovatno hrabra priča o životnoj ljubavi.

Drugi razlog što se vraćam na ovu knjigu i ponovo je peporučujem jeste činjenica da sam skoro naišla na neke različite komentare, pa je autorka morala da objašnjava o čemu se radi. Ukratko, mislim da su ljudi navikli na idealne likove u ljubavnim pričama i romanima. Ona je divna i on je divan i njihova ljubav je divna. A šta ako ti se ljubav života desi u potpuno pogrešnom momentu? Da li da propustiš sopstvenu sreću samo zbog konzervativnog društva ili da uradiš ono što ti srce kaže? Pročitajte ovo na svom odmoru i shvatićete šta će vam se poručiti i čemu će vas sve naučiti Katarina Molnar!

Još bih dodala da sam knjigu do sada pročitala tri puta. Svaki put sam je različito doživela i svako čitanje mi je otkrilo nešto novo i nešto lepo. Iz svakog čitanja sam izvukla neke nove pouke. Inače uopšte nisam tip koji ponovo čita istu knjigu. To sam radila jedno sa serijalom knjiga o Hariju Poteru koje sam pročitala bezbroj puta i još toliko ću. Drvo života i još jedna knjiga o kojoj ću vam pisati su dve knjige nakon Harija Potera koje sam pročitala više puta i neprestano im se vraćam.

Ovo je tekst koji je trebalo da ide u sredu, ali pošto sam tada sticajem tužnih okolnosti ostavila moj pozdrav junaku mog detinjstva, Miloradu Mandiću Mandi, ovaj tekst ide danas. Sledeće srede vas ponovo čeka preporuka knjige i opet će to biti neka koju morate da ponesete na odmor i da uživate!

Vaša Vještica!

Leave a Reply

