Recenzije jedne veštice

Magična Matea – #Click4Chic

Ove nedelje moram da vam preporučim jednu predivnu blogerku i jutjuberku. Znate da sam odlučila da vam svake nedelje preporučim nešto, a ja znam da sam vam već sinoć pisala o filmu, ali danas prosto moram da dodam i Mateu Frajsberger na spisak blogera i Jutjubera o kojima sam pisala i koje ću uvek rado pročitati/pogledati. Ovo je prvi put da pišem o nekome ko je iz druge države, a to samo govori o tome koliko je Matea predivna i da je u samom vrhu balkanske Internet zajednice. Ja se mnogo radujem što vam preporučujem baš njen blog i Jutjub kanal i zaista mi je srce puno što je balkanska Jutjub scena ovako bogata!

matea-frajsberger-71985-825x550-201404221253
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Matea Frajsberger živi u Zagrebu i vodi blog i Jutjub kanal Click4Chic. Nju sam otkrila sasvim slučajno – kopala sam po Jutjubu i sa strane mi je u predlozima izašao njen video. Otvorila sam prvi, mislim da je bio neki haul video ili neki favoriti i prva misao koja mi je prošla kroz glavu bila je kako do sada nisam znala za postojanje ovog kanala. Ono što najviše krasi Mateu i čini je uspešnom jeste njena prirodnost. Toliko je spontana, zanimljiva i preslatka, da je prosto uživanje gledati njene videe. Ona je toliko autentična, zabavna i elokventna da se to običnim rečima ne može opisati.

Sa druge strane, njen blog je nešto što me je zaista oduševilo. To nije klasičan modni blog na kom ćete pronaći samo editorijale, to je blog gde ćete pronaći tekstove na različite teme, od saveta, preko raznih pričica do neverovatnih modnih kombinacija. Rokovnik koji je Matea napravila u saradnji sa Mašnicom mene je prosto oduševio! Nažalost, ne znam da li je moguće nabaviti ga u Srbiji, ali ako jeste ili čim bude bilo, definitivno želim jedan za sebe!

maxresdefaulthvbjsdklm
Fotografija preuzeta sa Google pretrage.

Dosta Jutjubera na svoje kanale ubacuje vlogove. Kako pratim veliki broj njih, nisam ni kod koga primetila tako dobre vlogove kao kod Matee. Njeni vlogovi su mi negde u rangu sa Stašinim, a znate koliko njene vlogove volim. Dakle, Mateini vlogovi su potpuno zanimljivi, mislim da je ona vrlo dobro razumela poentu vloga. Situacije se nižu, ni u jednom momentu nisu dosadne, a i meni je predivno da gledam pejzaže Hrvatske. Velika mi je želja da jednog dana odem u Hrvatsku i vidim sve to uživo, a do tada ću pratiti Mateine vlogove. Jedva čekam da se spusti na primorje, pa malo snima more u Hrvatskoj, to je pravi raj na zemlji i zaista bih volela da nekada odem na odmor tamo! Naravno, ne mogu da ne spomenem Mateine dve ljubavi – Danijela i Lili. Mateina i Danijelova ljubav je predivna i to se prosto vidi, a Lilica je jedno premedeno stvorenjce, jedan divan i umiljat pas, ona mi je omiljeni lik u Mateinim vlogovima, moram priznati! 🙂

BLOG: http://www.click4chic.eu

YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/Click4Chic/videos

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/click4chic/

Pratite, čitajte, pišite mi svoje preporuke u komentarima, volela bih zaista da ih pročitam. 🙂

Do sledeće preporuke,

Vaša Vještica!

 

Leave a Reply

