Knjiga nedelje

Knjiga nedelje: “Sakrij me od zaborava”, Tarin Fišer

Da li ste se ikada pitali šta bi bilo da niste ostavili ljubav svog života? Pod glagolom ostaviti ne podrazumevam nužno raskid veze, već prestanak borbe za ljubav. Sakrij me od zaborava je priča u kojoj borba ni u jednom momentu ne prestaje. Čak i kada su na samom dnu, likovi grabe ka površini, ali ne puštaju jedno drugo.

SAKRIJ-ME-OD-ZABORAVA-000013113232138
Fotografija preuzeta sa http://www.vulkani.rs/7ee8e9c3-b4f1-4257-b774-e92716d2ea4e/SAKRIJ-ME-OD-ZABORAVA.aspx#.V4jMBjWDC1Y.

Ono što na samom početku želim da naglasim, odnosno ostavim kao savet – nikako ne čitajte prvo kraj. Znam da ljudi to vole da rade, kada sam bila mlađa, i ja sam to radila, ali da biste potpuno doživeli ovu nesvakidašnju, a opet tako dobro poznatu priču, savetujem da čitate hronološki.

Glavni likovi su Olivija i Kejleb i njihova bezuslovna i bezvremenska ljubav. Kroz roman se prepliću dva fabularna toka, sadašnjost i prošlost. Kroz fabularni tok iz prošlosti saznajemo kako su se Olivija i Kejleb našli baš tu gde jesu u sadašnjosti. Ono što se meni posebno dopalo jeste to što likovi nisu idealizovani. Izgrađeni su potpuno od vrlina i mana, baš kao ljudi od krvi i mesa. Smatram da je to jako dobro zbog konekcije sa čitaocem. Pripovedač je sveznajući, u trećem licu, pa nije teško pratiti fabulu. Mnogo kockica treba složiti, a sigurna sam da će vam biti zabavno dok to radite.

Ipak, ova knjiga nikako nije teško štivo. Baš je onako fino i lagano, idealno za plažu. Sezona letovanja počinje i smatram da je kofer bez nekoliko ovakvih knjiga prazan kofer. Koristite odmor da odmorite i moždane vijuge, a uz ovakve priče koje opuštaju, to je svakako moguće.Tarin Fišer piše jezikom odmora, jezikom koji ne zahteva mnogo tumačenja, sve je vrlo jasno i precizno napisano i nema mnogo vrdanja. Inače, u pitanju je trilogija i ovo je prva knjiga. Kod nas još uvek nema drugog i trećeg dela, jer nisu prevedeni na srpski, ali čisto da znate da možete nabaviti i na engleskom i pročitati sagu do kraja.

Što se tiče nabavljanja, postoje dva načina. Jedan je da je naručite sa sajta Vulkan izdavaštva, kao što sam ja uradila, ili kupite u bilo kojoj njihovoj knjižari ( LINK ZA ONLAJN KUPOVINU ). Drugi način, koji sam otkrila tek kada mi je knjiga stigla, je da potražite na bilo kojoj trafici koja prodaje knjige Vulkan izdavaštva. U tom slučaju je knjiga duplo jeftinija, a meni su je poslali u celofanu koji su spremili za trafiku, tako da znam da joj je cena 299 dinara. Kada kupujem knjige, ja zaista ne žalim novac, ali eto, možda neko želi da kupi više knjiga, pa se svakako isplati da nađe što povoljniju ponudu.

Uživajte u lepoj književnosti!

Vaša Vještica

Leave a Reply

