Tekstovi jedne veštice

Random tag

S obzirom na to da dugo nisam radila tagove, a danas sam naletela na jedan kratak i sladak blogerski tag, odlučila sam da se malo zabavim i napišem svoje odgovore. Kao i uvek, tagujem sve one ljude dobre volje koji žele da urade tag. Ne mogu da ne spomenem da sam tag pronašla na blogu saskadiary.blogspot.rs.

  1. Koji ti je trenutno najdraži modni detalj?

    Ja obožavam minđuše. Što su veće, više mi se dopadaju. Međutim, u poslednjih godinu, dve nekako sam ih zapostavila i nosila sve neke malene. Pre jedno desetak dana sam od moje blogokoleginice Miljane sa bloga Moji mali svetovi dobila paketić i u paketiću predivne teget minđiuše u koje sam se odmah zaljubila. Eto, mogu reći da su mi trenutno one najdraži modni detalj.
    13884556_10210241901781914_1355011138_n

  2. Najdraža make-up stvar trenutno?

    Trenutno je to definitivno Essence Blogger’s Beauty Secrets Shape and Shadows. Od kad mi ju je sestra kupila, ne prestajem da je koristim. Najviše mi se dopada to što je zaista multifunkcionalna – koristim je za definiciju obrva, za konture kada hoću jači efekat šminke, ali i za senčenje kapka. Kada bih sada išla na neki put, ponela bih samo nju, eventualno neki tečni/kameni puder i ruž za usne/balzam. Uz nju mi najviše ide čuvena Rimmel Cappuccino olovka za usne od koje se takođe ne odvajam!
    Strikeapose-shape-shadows-essence-palette-8811
  3. Koje ti je omiljeno godišnje doba?

    Godišnja doba su se, evidentno, izopačila. Više ne možemo reći da ih ima četiri odvojeno, dešava se da u jednom danu iskusimo sva četiri. Ipak, ja sam od onih zlih ljudi koji leti kukaju za zimom, a zimi kukaju za letom. Hahahaha! Naravno, ja u svemu vidim nešto dobro, pa mi je tako divno kada u sred leta idem negde da plivam, radujem se suncu u proleće, volim žuto lišće u septembru i oktobru, a sa oduševljenjem dočekam prve pahulje.
  4. Koji je tvoj stil?

    Ja bih rekla da je to svedena sportska elegancija, ako govorimo o svakodnevnom stilu. Važno mi je da obujem nešto udobno, a i zbog visine od 183cm, retko će me neko videti na štiklama. Moja ljubav su Converse starke, Top Ten Adidas patike, a u toplijim danima Skechers baletanke. Isto važi i za odeću, važno je da su to neke udobne farmerice, majce koje padaju ili zimi dugi džemperi, a boje zavise od raspoloženja – u stanju sam da izmešam sve žive boje i da to izgleda sasvim kul, ali i da se obučem u pretežno tamne boje.
    2411091262_z1
  5. Kakvo je bilo tvoje detinjstvo?

    Iz ove perspektive, bilo je lepo i bezbrižno sve dok se nisam razbolela. Kada sam se razbolela, malo sam se poljuljala, ali sam tada već bila na ulasku u tinejdžersko doba i sa bolešću sam se lavovski borila.
  6. Da možeš otići bilo gde, gde bi to bilo?

    U ovom trenutku mi jedno neka plaža pada na pamet. Već nekoliko godina imam želju da posetim hrvatsko primorje, tako da bih baš volela da odem tamo, posebno u Dubrovnik ili Šibenik. Jako mi je žao što je istorijski stvorena takva situacija da je najmanji problem novac i vreme. Meni su svi ljudi ovog sveta isti, ne podržavam mržnju ni u kom slučaju.
  7. Koliko ti vremena treba da se spremiš?

    Ne mnogo, 15-20 minuta, najviše pola sata ako se šminkam malo ozbiljnije. Jedino što je ranije moglo da me uspori bila je neka greška u šminkanju koju bih morala da ispravljam, mada mi se to odavno nije desilo, pa sam postala brža. Inače, uvek se spremim i krenem na vreme i uvek, ali uvek zakasnim. Ups!
  8. MAC ili drogerijska kozmetika?

    MAC je profesionalna šminka. Nisam nikada imala prilike da kupim bilo koji proizvod, jer na jugu nema distributera. Takođe, nije ni jeftina šminka, što je sasvim razumljivo. Volela bih da probam neke proizvode, recimo čuvenu olovku Vino ili hajlajter Soft&Gentle, ali to ću moći sebi da priuštim kada se budem zaposlila. Od tih ozbiljnijih brendova, više me privlače brendovi koji se mogu pronaći u Sephori, a sanjam Too Faced Semi Sweet Chocolate Bar paletu. Što se tiče drogerijske kozmetike, nju i koristim i sasvim sam zadovoljna. Pronašla sam proizvode koji odgovaraju mojim zahtevima i koji su sasvim u redu za svakodnevno korišćenje.
    pro_cms
  9. Planiraš li i šta kupiti u skorije vreme?

    Nikada ne planiram, a uvek završim sa makar jednom knjigom kud god da krenem! U skorije vreme ne verujem da ću moći, ali velika mi je želja da nabavim spomenutu Too Faced paletu senki.
  10. Imaš li kolekciju nečega?

    Naravno! Imam kolekciju knjiga i to se postepeno uvećava. Želja mi je da napravim ličnu biblioteku koja će biti ispunjena svim onim delima koja volim. Prvenstveno, to će biti dela naše književnosti (a već zavidan broj posedujem), a onda i biseri svetske književnosti, kojih, opet, ima i više nego dovoljno. Ja sam pravi manijak, obožavam knjige i sve koje imam sam pročitala.

    books.jpg

Ukoliko vam je neko pitanje posebno zanimljivo, odgovorite u komentaru. Možete i na svom blogu napisati odgovore, da se malo igramo.

Vaša Vještica

Leave a Reply

