Dresslink – wishlist #1

Sigurna sam da ste dobro upoznati sa kineskim sajtovima. Većina njih kao marketing koristi blogere i jutjubere, a ovo će biti moja prva saradnja sa jednim takvim sajtom.

Blogerke iz Srbije dobile su jedinstvenu priliku da sarađuju sa ovim sajtom – bilo je potrebno samo da pošaljemo mejl jednoj od njihovih predstavnica i dogovorimo se oko dalje saradnje. Jedan od uslova je da se napravi lista želja za proizvode sa ovog sajta. S obzirom na to da moj blog nije modni, niti se bavi isključivo šminkom, ja sam birala neke proizvode koji bi mi možda olakšali ili ulepšali svakodnevnicu.

Uvek volim da vidim dobar novčanik. Zato sam kopala po sajtu u nadi da ću pronaći neki koji će mi odgovarati. Nadam se da neću biti razočarana kada bude stigao.

novcanikNovčanik možete pogledati OVDE.

Pošto sam zakleti haripoterovac, nema potrebe objašnjavati zbog čega se ovo našlo na mojoj listi želja.

narukvica

Da pogledate narukvicu, kliknite OVDE.

Prateći domaće blogere i jutjubere videla sam da četkice za šminkanje sa ovih sajtova nekada mogu biti zaista dobre, a cena im je osetno manja od vodećih brendova u ovoj oblasti. Zbog toga sam odlučila da igram ruski rulet i poručim sebi jedan komplet i četku za konturisanje, svakako ću im već naći neku primenu. Ako ništa drugo – valjda će se dobro slikati.

Da pogledate ovaj set četkica, kliknite OVDE.

Da pogledate ovu četkicu za konturisanje, kliknite OVDE.

Klikom na neku od fotki doći ćete do sajta i stranice na kojoj se proizvod nalazi i može se poručiti. Ono što vam mogu napisati jeste i da sam dobila određene kodove sa popustima, pa ukoliko neko poželi da naruči nešto, evo kodova:

lendy15 == $1 manje za kupovinu od $15
lendy19 == $2 manje za kupovinu od $19
lendy29 == $3 za kupovinu od $29

Možete ih iskoristiti do februara 2017. godine.

Javljam vam se kada to sve bude stiglo da prenesem utiske. Ovo je moja prva saradnja ovog tipa, nadam se da će sve proteći kako treba i da neće biti negativnih iskustava.

EDIT: Ljubitelji Pokemon go igrice mogu pronaći stvarčice tematski vezane za to. Ja nisam fan i imam poseban stav o tome, ali kinezima baš znači da se to reklamira. Kliknite OVDE da to pregledate.

Untitled.png

Vaša Vještica

8 thoughts on “Dresslink – wishlist #1

  1. Prelepe si stvarcice narucila 🙂
    I ja sam dobila priliku i nadam se da cu biti zadovoljna kad sve to stigne :*
    Takodje mi je prvi put i bas sam skepticna ali ok. Takodje sam narucila cetkice a mislim da je vecina od nas 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ja mislim da smo sve naručile četkice! 😂 Ali što da ne – nekad stvarno urade dobre kopije, zašto da ne probamo. 😊 Ja se nadam da će nam sve dobro proći – želim nam sreću, pa da nastavimo sa saradnjom. 😊

      Like

    1. O daaa, videla sam, ja mislim da će biti sasvim u redu s obzirom na to da je skoro pet dolara, to je kod njih kao malo kvalitetnije. 😊 Videćemo kad stigne! 😊😊

      Like

Leave a Reply

